Christiania_Oslo Skrevet 12. august 2015 #21 Skrevet 12. august 2015 Jeg har ikke lyst til å være en person som tar igjen? Da er jeg jo like ille selv. Anonymous poster hash: 828b2...8e7 nei så da vil du heller være den som blir mobbet? 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #22 Skrevet 12. august 2015 nei så da vil du heller være den som blir mobbet? På ingen måte, men jeg vil ikke være en som mobber tilbake heller. Anonymous poster hash: 828b2...8e7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #23 Skrevet 12. august 2015 Jeg kan godt sende dere link på privat melding om dere vil lese de meldingene jeg har fått idag. Bare si i fra Anonymous poster hash: 828b2...8e7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #24 Skrevet 12. august 2015 Men noen som har svar på spm. mitt? Anonymous poster hash: 828b2...8e7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #25 Skrevet 12. august 2015 Jeg flyttet hjemmefra og til en annen by da jeg var 16 år, men nå er også det endel år siden. Fikk borteboerstipend og jobbet deltid på butikk ved siden av skolen. Gikk helt greit økonomisk med meg! Anonymous poster hash: 8d14f...547
wintergirl Skrevet 12. august 2015 #26 Skrevet 12. august 2015 Kjenner du noen som bor et annet sted som kunne leid ut et rom billig da? Noen spesielle steder du vil bo?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #27 Skrevet 12. august 2015 Jeg flyttet hjemmefra og til en annen by da jeg var 16 år, men nå er også det endel år siden. Fikk borteboerstipend og jobbet deltid på butikk ved siden av skolen. Gikk helt greit økonomisk med meg!Anonymous poster hash: 8d14f...547 Jeg kommer til å få 3700,- i mnd om jeg flytter for meg selv, og det strekker virkelig ikke til en leilighet. Jeg tjener ca 2-3k i mnd (noe jeg ikke gjør om jeg flytter, fordi det ikke er sikkert jeg får jobb), og får rundt 2000,- i mnd av pappa siden mamma og pappa er skilt. Jeg tror nok ikke det holder økonomisk nå, iallefall ikke nå som det er ufattelig dyrt å leie.. Anonymous poster hash: 828b2...8e7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #28 Skrevet 12. august 2015 Kjenner du noen som bor et annet sted som kunne leid ut et rom billig da? Noen spesielle steder du vil bo? Nei, kjenner egentlig ingen som ikke bor her vi bor.. Ser litt på trondheim, bergen og oslo! Anonymous poster hash: 828b2...8e7
wintergirl Skrevet 12. august 2015 #29 Skrevet 12. august 2015 Nei, kjenner egentlig ingen som ikke bor her vi bor.. Ser litt på trondheim, bergen og oslo! Anonymous poster hash: 828b2...8e7 Dette er kanskje ikke moro, men kan du ikke snakke med en på sosialkontoret og fortelle om din situasjon, og at du vil fullføre skolen, ta utdannelse, få deg jobb. Hvis så, så får du dekket husleie, strøm og livsopphold. Hender jeg møter dem som slengte masse dritt til meg på u.skolen i butikken noen ganger(vi er i 30 årene nå) De tør ikke å se på meg engang, virker rett og slett bare rare. Noen av dem er som de alltid har vært. Det tok meg noen år å bli så sterk. Jeg husker at jeg trodde alle, folk ute som jeg ikke kjente en gang, tenkte stygt om meg. Hvis noen gutter tittet på meg så vridde jeg det i mitt eget hode at det dreide seg om at de syns det var noe galt med meg. Men de fleste gangene så kom det fram at de likte meg. Mobbing kan gi mange et forvrengt syn på en selv. De kunne bare ha prøvd å sagt noe nå. Ikke for at jeg synker på deres nivå, men jeg vil de skal forstå hvor små dem er og at det er dem det er noe galt med og ikke dem de mobber. Men det må komme naturlig. Er ikke lett.... Vet jeg alt om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå