Testosteron Skrevet 1. desember 2015 #2522 Skrevet 1. desember 2015 Det var ikke det jeg spurte omHva var det du spurte om da?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #2523 Skrevet 1. desember 2015 Denne tråden altså. Anonymkode: ce66f...7fd 2
Gjest Skrevet 1. desember 2015 #2524 Skrevet 1. desember 2015 Denne tråden altså.Anonymkode: ce66f...7fdJa det er ikke bare bare her
Nowayback Skrevet 1. desember 2015 #2525 Skrevet 1. desember 2015 Hvem tror dere tar de siste to semiplassene imorra? Her er mine spådommer:Ser ut til at konkurransene er hinderløype og matlaging. Noe sier meg at Charlotte og Eilev tar hver sin av disse, og at Øystein ryker ut.Kjenner jeg Farmen-historien rett, blir første semifinale-øvelse å lage en nøkkel av stein eller metall som skal passe til en lås. (Her har vi sett klipp hvor Eilev er med).. Tipper Marte eller Eilev tar denne, og da er siste konkurranse før finalen som vanlig melkespann. Her taper Charlotte trolig mot begge. Så da blir det finale mellom Eilev og Marte. Begge har èn kniv før de resterende deltakernes stemmer, og her tipper jeg Eilev vinner. Han har vært så diplomatisk der inne, og vinner nok mye stemmer på det. Da leder Eilev 2-1 før kunnskapskonkurransen. Tipper at styrkeforholdet mellom Marte og Eilev på kunnskap er noenlunde likt, men at Eilev vinner med dette ene poenget eller kanskje 2.- Eilev vinner Farmen- Marte blir nr.2- Charlotte nr.3- Øystein nr.4 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #2526 Skrevet 2. desember 2015 Hvem tror dere tar de siste to semiplassene imorra? Her er mine spådommer:Ser ut til at konkurransene er hinderløype og matlaging. Noe sier meg at Charlotte og Eilev tar hver sin av disse, og at Øystein ryker ut.Kjenner jeg Farmen-historien rett, blir første semifinale-øvelse å lage en nøkkel av stein eller metall som skal passe til en lås. (Her har vi sett klipp hvor Eilev er med).. Tipper Marte eller Eilev tar denne, og da er siste konkurranse før finalen som vanlig melkespann. Her taper Charlotte trolig mot begge. Så da blir det finale mellom Eilev og Marte. Begge har èn kniv før de resterende deltakernes stemmer, og her tipper jeg Eilev vinner. Han har vært så diplomatisk der inne, og vinner nok mye stemmer på det. Da leder Eilev 2-1 før kunnskapskonkurransen. Tipper at styrkeforholdet mellom Marte og Eilev på kunnskap er noenlunde likt, men at Eilev vinner med dette ene poenget eller kanskje 2.- Eilev vinner Farmen- Marte blir nr.2- Charlotte nr.3- Øystein nr.4Charlotte blir vel nummer 4. Øystein taper ikke for henne i hinderløype.At vi får se Eilev og Øystein med forkle er bevisst av TV2, det er under smiing i semifinalen, og ikke matlagingskonkurransen som de skal lure oss til å tro.at Anonymkode: 26ae2...6f2 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #2527 Skrevet 2. desember 2015 Det blir sannsynligvis Charlotte som vinner den semifinale-plassen med den hinderløype-greia. Etter hver eneste episode, så viser TV 2 små glimt av hva som kommer til å skje i fremtidige episoder.Både Øystein og Eilev kan sees med forkle (under matlagingskonkurransen) i disse klippene......Anonymkode: 3455d...2a2Det er nok bare en finte av TV2. Tipper Charlotte taper hinderløypa suverent, og at forkleene er til en helt annen konkurranse enn matlaging, i semifinalen. Anonymkode: 26ae2...6f2 3
Gjest Skrevet 2. desember 2015 #2528 Skrevet 2. desember 2015 Da var det over for Mads virker det som, han er blitt dømt og skal i fengsel 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #2529 Skrevet 2. desember 2015 Da var det over for Mads virker det som, han er blitt dømt og skal i fengselUff, da, mon tro hva Marte synes om dette. Anonymkode: 26ae2...6f2 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #2530 Skrevet 2. desember 2015 Siden Mads er "god på sånne sløyd-ting" så regner jeg med at han blir storbonde på palleverkstedet om ikke annet...Men uansett veldig merkelig at Mads melder seg på Farmen. Kan ikke forstå at han frivillig blir en offentlig person rett før en PLANLAGT rettsak. Mats vet altså om på forhånd at han skal i retten i løpet av året, og med litt innsikt skjønner alle at dette vil bli slått opp i media. Tipper han angrer på påmeldingen nå når ansiktet hans spres i hele landet i forbindelse med denne saken. Trodde han kanskje han skulle få mildere straff når han ble "rikskjendis" like i forkant? Anonymkode: 26ae2...6f2 7
Gjest Mats Skrevet 2. desember 2015 #2531 Skrevet 2. desember 2015 Siden Mads er "god på sånne sløyd-ting" så regner jeg med at han blir storbonde på palleverkstedet om ikke annet...Men uansett veldig merkelig at Mads melder seg på Farmen. Kan ikke forstå at han frivillig blir en offentlig person rett før en PLANLAGT rettsak. Mats vet altså om på forhånd at han skal i retten i løpet av året, og med litt innsikt skjønner alle at dette vil bli slått opp i media. Tipper han angrer på påmeldingen nå når ansiktet hans spres i hele landet i forbindelse med denne saken. Trodde han kanskje han skulle få mildere straff når han ble "rikskjendis" like i forkant?Anonymkode: 26ae2...6f2Det skal vel ingen her bry seg om og tipper alle gjør ting de angrer og ikke angrer på. Diskuter farmen deltakerne inne på gården. Ikke privatlivet. Media er nå bare media og de lar ikke folk få fred.
Nowayback Skrevet 2. desember 2015 #2532 Skrevet 2. desember 2015 Charlotte blir vel nummer 4. Øystein taper ikke for henne i hinderløype.At vi får se Eilev og Øystein med forkle er bevisst av TV2, det er under smiing i semifinalen, og ikke matlagingskonkurransen som de skal lure oss til å tro.atAnonymkode: 26ae2...6f2Istedenfor slike "finter", kan Tv2 heller vise klipp som ikke kan tolkes i øst og vest..Kan godt være du har riktig, men tror du undervurderer Charlotte i hinderløype. Husk; hun er liten og lett og god på balanse, Øystein er stor og tung. Utslagene ved å falle i vannet her, kan bli store. Og Øystein er trolig ikke like "rå på stokken" som den søte jentaOg man skulle jo tro at Charlotte har noe å bidra med i matlaging isåfall, men vi får se.Jeg står ved tipset mitt, så får vi heller se om jeg må svelge ordene i etterkant. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #2533 Skrevet 2. desember 2015 Istedenfor slike "finter", kan Tv2 heller vise klipp som ikke kan tolkes i øst og vest..Kan godt være du har riktig, men tror du undervurderer Charlotte i hinderløype. Husk; hun er liten og lett og god på balanse, Øystein er stor og tung. Utslagene ved å falle i vannet her, kan bli store. Og Øystein er trolig ikke like "rå på stokken" som den søte jentaOg man skulle jo tro at Charlotte har noe å bidra med i matlaging isåfall, men vi får se.Jeg står ved tipset mitt, så får vi heller se om jeg må svelge ordene i etterkant. Eventuelt så kunne de kanskje kutte ut heile "dette kommer til å skje i neste episode"-greiene? Det går vel knapt en eneste sesong uten at TV 2 klarer å spoile ett eller annet som de kanskje ikke burde..... Anonymkode: 3455d...2a2 3
Gjest Skrevet 2. desember 2015 #2534 Skrevet 2. desember 2015 Det skal vel ingen her bry seg om og tipper alle gjør ting de angrer og ikke angrer på. Diskuter farmen deltakerne inne på gården. Ikke privatlivet. Media er nå bare media og de lar ikke folk få fred. Mads var med på farmen og dermed er han relevant til tråden 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #2535 Skrevet 2. desember 2015 De er sure fordi Matilda ikke får smultringene, jøssss. Det er jo bare skuespill, jeg synes deltakerne tar alt dette for mye på alvor...T Anonymkode: 5bccd...bbb
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #2536 Skrevet 2. desember 2015 Tror dere Mats dukker opp på finalefesten :-) Anonymkode: 5bccd...bbb 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #2538 Skrevet 2. desember 2015 Denne hinderløypa er nok mye vanskeligere, enn det ser ut som på TV. Heile sulamitten er sannsynligvis ganske ustødig også, ettersom den ligger oppå vannet. Anonymkode: 3455d...2a2 1
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 2. desember 2015 #2539 Skrevet 2. desember 2015 Rart de hadde 33 episoder når de var så få... De skulle ha startet finaleuken i episode 28 som vanligvis, da ville André fortsatt vært medJeg savner Mads egentlig Uansett om jeg klagde mye på han, jeg likte han mot slutten
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #2540 Skrevet 2. desember 2015 Istedenfor slike "finter", kan Tv2 heller vise klipp som ikke kan tolkes i øst og vest..Kan godt være du har riktig, men tror du undervurderer Charlotte i hinderløype. Husk; hun er liten og lett og god på balanse, Øystein er stor og tung. Utslagene ved å falle i vannet her, kan bli store. Og Øystein er trolig ikke like "rå på stokken" som den søte jentaOg man skulle jo tro at Charlotte har noe å bidra med i matlaging isåfall, men vi får se.Jeg står ved tipset mitt, så får vi heller se om jeg må svelge ordene i etterkant.Du må nok svelge ordene, ja😄 Anonymkode: 26ae2...6f2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå