Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei tenkte å døgne.

Andre favoritter enn meg? 

Ja, du "pisket" jo en AB fordi han/hun ville heiet på Andrè hvis han var i finalen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du "pisket" jo en AB fordi han/hun ville heiet på Andrè hvis han var i finalen.

Ja, men det betyr ikke at de ikke kan ha andre favoritter enn meg. Jeg er ikke der? Fint hvis jeg er en favoritt da.

Skrevet

Ja, men det betyr ikke at de ikke kan ha andre favoritter enn meg. Jeg er ikke der? Fint hvis jeg er en favoritt da.

Dårlig hersketeknikk.. Men vi vet jo alle hvor sleipe Mats/Mads`er er.

Gjest Gjest_Jacklost
Skrevet

:pisk: pisker deg for det siste der. 

Auch! Har jeg vært en slem gutt nå og må bli piska? :briller:

Gjest Gjest_Jacklost
Skrevet

Vent, var det slik at du var?

Skrevet

Så så.  Dere må ikke krangle nå :P  

Anonymkode: 259fa...148

Skrevet

Dårlig hersketeknikk.. Men vi vet jo alle hvor sleipe Mats/Mads`er er.

Vi er ikke sleipe vi. Bare lure, smarte og sta. Jeg er i alle fall veldig sta.

Auch! Har jeg vært en slem gutt nå og må bli piska? :briller:

Jepp. Ikke lurt å være slem. Da kommer pisken.

Vent, var det slik at du var?

Nei, det har ikke jeg sagt. Jeg sa jeg er jo ikke der for det hørtes ut som andre ikke kunne ha andre favoritter enn MEG xD

Skrevet

Vi er ikke sleipe vi. Bare lure, smarte og sta. Jeg er i alle fall veldig sta.

Jepp. Ikke lurt å være slem. Da kommer pisken.

Nei, det har ikke jeg sagt. Jeg sa jeg er jo ikke der for det hørtes ut som andre ikke kunne ha andre favoritter enn MEG xD

Hyggelig at du er tilbake i tråden i hvert fall :) Jeg har ikke sett deg her eller i Norske Talenter tråden på flere uker, du er en artig bruker :) 

Skrevet

Jeg skulle virkelig ønske at Mads fortsatt var med og møtte André i finalen :(

Skrevet

Å, kjenner du han?

Han kunne kommet bedre ut av mange situasjoner om han hadde brukt litt sosiale antenner. True hver bidige stor bonde med sabotasje om han ble første kjempe og alle de situasjonene han "tilfeldigvis" havnet i er ikke tilfeldig. Jeg kjenner mennesker nok til at han mest sannsynlig ikke er en som er veldig sosialt anlagt eller sosialt smart heller. At enkelte som f. eks Marit behandlet han dårlig er en annen sak, men generelt sosialt ganske handicappet. Har du ikke sett det samme programmet?

• Liker 1
Skrevet

Hyggelig at du er tilbake i tråden i hvert fall :) Jeg har ikke sett deg her eller i Norske Talenter tråden på flere uker, du er en artig bruker :) 

Takk takk :) 

Skrevet

Han kunne kommet bedre ut av mange situasjoner om han hadde brukt litt sosiale antenner. True hver bidige stor bonde med sabotasje om han ble første kjempe og alle de situasjonene han "tilfeldigvis" havnet i er ikke tilfeldig. Jeg kjenner mennesker nok til at han mest sannsynlig ikke er en som er veldig sosialt anlagt eller sosialt smart heller. At enkelte som f. eks Marit behandlet han dårlig er en annen sak, men generelt sosialt ganske handicappet. Har du ikke sett det samme programmet?

Det har jeg men jeg er uenig og det må jeg få være :)

Skrevet (endret)

Hvem er han på avataren din forresten?

Kevin Zegers. Har han for det minner litt om meg. 

Endret av Mats15
Skrevet

Eiliv fikk til og med beskjed underveis, om at de nekene han satte opp var litt i minste laget.

så han har vel egentlig bare seg selv å takke for dette...

Han kan ihvertfall ikke skylde på André :riste:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Endret av Testosteron
Skrevet

Han kan ihvertfall ikke skylde på André :riste:

Hvorfor skulle han ha gjort det?

Skrevet

Hvorfor skulle han ha gjort det?

Fordi mange av nekene hans ikke ble godkjent

Skrevet

Fordi mange av nekene hans ikke ble godkjent

Det var ikke det jeg spurte om

Skrevet

Hvem er han på avataren din forresten?

Herr Sædcelle 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...