Nowayback Skrevet 30. november 2015 #2501 Skrevet 30. november 2015 Nei tenkte å døgne.Andre favoritter enn meg? Ja, du "pisket" jo en AB fordi han/hun ville heiet på Andrè hvis han var i finalen.
Gjest Mats Skrevet 30. november 2015 #2502 Skrevet 30. november 2015 Ja, du "pisket" jo en AB fordi han/hun ville heiet på Andrè hvis han var i finalen.Ja, men det betyr ikke at de ikke kan ha andre favoritter enn meg. Jeg er ikke der? Fint hvis jeg er en favoritt da.
Nowayback Skrevet 30. november 2015 #2503 Skrevet 30. november 2015 Ja, men det betyr ikke at de ikke kan ha andre favoritter enn meg. Jeg er ikke der? Fint hvis jeg er en favoritt da.Dårlig hersketeknikk.. Men vi vet jo alle hvor sleipe Mats/Mads`er er.
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 30. november 2015 #2504 Skrevet 30. november 2015 pisker deg for det siste der. Auch! Har jeg vært en slem gutt nå og må bli piska?
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 30. november 2015 #2505 Skrevet 30. november 2015 Ja, men det betyr ikke at de ikke kan ha andre favoritter enn meg. Jeg er ikke der? Fint hvis jeg er en favoritt da.Vent, var det slik at du var?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #2506 Skrevet 30. november 2015 Ja, du "pisket" jo en AB fordi han/hun ville heiet på Andrè hvis han var i finalen.Så så. Dere må ikke krangle nå Anonymkode: 259fa...148
Gjest Mats Skrevet 1. desember 2015 #2507 Skrevet 1. desember 2015 Dårlig hersketeknikk.. Men vi vet jo alle hvor sleipe Mats/Mads`er er.Vi er ikke sleipe vi. Bare lure, smarte og sta. Jeg er i alle fall veldig sta.Auch! Har jeg vært en slem gutt nå og må bli piska? Jepp. Ikke lurt å være slem. Da kommer pisken.Vent, var det slik at du var?Nei, det har ikke jeg sagt. Jeg sa jeg er jo ikke der for det hørtes ut som andre ikke kunne ha andre favoritter enn MEG xD
Gjest Skrevet 1. desember 2015 #2508 Skrevet 1. desember 2015 Vi er ikke sleipe vi. Bare lure, smarte og sta. Jeg er i alle fall veldig sta.Jepp. Ikke lurt å være slem. Da kommer pisken.Nei, det har ikke jeg sagt. Jeg sa jeg er jo ikke der for det hørtes ut som andre ikke kunne ha andre favoritter enn MEG xDHyggelig at du er tilbake i tråden i hvert fall Jeg har ikke sett deg her eller i Norske Talenter tråden på flere uker, du er en artig bruker
Gjest Skrevet 1. desember 2015 #2509 Skrevet 1. desember 2015 Jeg skulle virkelig ønske at Mads fortsatt var med og møtte André i finalen
Charmander Skrevet 1. desember 2015 #2510 Skrevet 1. desember 2015 Å, kjenner du han?Han kunne kommet bedre ut av mange situasjoner om han hadde brukt litt sosiale antenner. True hver bidige stor bonde med sabotasje om han ble første kjempe og alle de situasjonene han "tilfeldigvis" havnet i er ikke tilfeldig. Jeg kjenner mennesker nok til at han mest sannsynlig ikke er en som er veldig sosialt anlagt eller sosialt smart heller. At enkelte som f. eks Marit behandlet han dårlig er en annen sak, men generelt sosialt ganske handicappet. Har du ikke sett det samme programmet? 1
Gjest Mats Skrevet 1. desember 2015 #2511 Skrevet 1. desember 2015 Hyggelig at du er tilbake i tråden i hvert fall Jeg har ikke sett deg her eller i Norske Talenter tråden på flere uker, du er en artig bruker Takk takk
Gjest Skrevet 1. desember 2015 #2512 Skrevet 1. desember 2015 Han kunne kommet bedre ut av mange situasjoner om han hadde brukt litt sosiale antenner. True hver bidige stor bonde med sabotasje om han ble første kjempe og alle de situasjonene han "tilfeldigvis" havnet i er ikke tilfeldig. Jeg kjenner mennesker nok til at han mest sannsynlig ikke er en som er veldig sosialt anlagt eller sosialt smart heller. At enkelte som f. eks Marit behandlet han dårlig er en annen sak, men generelt sosialt ganske handicappet. Har du ikke sett det samme programmet?Det har jeg men jeg er uenig og det må jeg få være
Gjest Skrevet 1. desember 2015 #2513 Skrevet 1. desember 2015 Takk takk Hvem er han på avataren din forresten?
Gjest Mats Skrevet 1. desember 2015 #2514 Skrevet 1. desember 2015 (endret) Hvem er han på avataren din forresten?Kevin Zegers. Har han for det minner litt om meg. Endret 1. desember 2015 av Mats15
Testosteron Skrevet 1. desember 2015 #2515 Skrevet 1. desember 2015 Eiliv fikk til og med beskjed underveis, om at de nekene han satte opp var litt i minste laget. så han har vel egentlig bare seg selv å takke for dette...Han kan ihvertfall ikke skylde på André 2
Testosteron Skrevet 1. desember 2015 #2516 Skrevet 1. desember 2015 (endret) Endret 1. desember 2015 av Testosteron
Gjest Skrevet 1. desember 2015 #2517 Skrevet 1. desember 2015 Han kan ihvertfall ikke skylde på André Hvorfor skulle han ha gjort det?
Testosteron Skrevet 1. desember 2015 #2518 Skrevet 1. desember 2015 Hvorfor skulle han ha gjort det?Fordi mange av nekene hans ikke ble godkjent
Gjest Skrevet 1. desember 2015 #2519 Skrevet 1. desember 2015 Fordi mange av nekene hans ikke ble godkjentDet var ikke det jeg spurte om
Testosteron Skrevet 1. desember 2015 #2520 Skrevet 1. desember 2015 Hvem er han på avataren din forresten?Herr Sædcelle 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå