Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må uansett være temmelig kjipe greier å være den aller siste personen som rykker ut fra gården før selve finale-uken. Ikke bare fordi man er så veldig nærme finale-uken. Men den som rykker ut får ikke muligheten til å velge storbonden for uken etter, og sitter dermed med null og niks innvirkning på hva som skal skje på gården seinere...

Anonymkode: 3455d...2a2

• Liker 1
Gjest Gjest_Jacklost
Skrevet

Det må uansett være temmelig kjipe greier å være den aller siste personen som rykker ut fra gården før selve finale-uken. Ikke bare fordi man er så veldig nærme finale-uken. Men den som rykker ut får ikke muligheten til å velge storbonden for uken etter, og sitter dermed med null og niks innvirkning på hva som skal skje på gården seinere...

Enda verre å ryke ut i første uke

Skrevet

Enda verre å ryke ut i første uke

Hvordan da?

Forsvinner man allerede i første uken, så slipper man iallefall å kaste bort ganske mange  uker inne på Farmen-gården bare for å tape rett før selve finale-uken....

• Liker 1
Gjest Gjest_Jacklost
Skrevet

Hvordan da?

Forsvinner man allerede i første uken, så slipper man iallefall å kaste bort ganske mange  uker inne på Farmen-gården bare for å tape rett før selve finale-uken....

Men man har fått vært med lenge nok til å ha blitt en tv kjendis i hvert fall :)

• Liker 1
Skrevet

Slike "TV-kjendiser" er vel rimelig fort glemt igjen, etter at TV-serien er ferdigsendt på TV?

Man må være ganske ihuga Farmen-tilhenger, for å huske noe særlig av deltakerne som har vært med der.  :)

• Liker 2
Gjest Gjest_Jacklost
Skrevet

Slike "TV-kjendiser" er vel rimelig fort glemt igjen, etter at TV-serien er ferdigsendt på TV?

Man må være ganske ihuga Farmen-tilhenger, for å huske noe særlig av deltakerne som har vært med der.  :)

Line Nelvik vant ikke men hun er veldig populær nå :) Og Barbra var kjendis et par år etterpå

Skrevet

Line Nelvik vant ikke men hun er veldig populær nå :) Og Barbra var kjendis et par år etterpå

Jeg har iallefall ikke hørt om noen av dem...   :)

• Liker 2
Gjest Gjest_Clarity
Skrevet

Live Nelvik bør man vel ha hørt om hvis man følger med litt. Det er hun som har programmet "Dama til.." :)

• Liker 1
Gjest Gjest_Jacklost
Skrevet

Ja det er noen få som ikke har det :) Olav er vell blitt en kjendis på en måte? En person man elsker å hate

Skrevet

Det er kanskje de folka som har skapt en god del rabalder, som huskes aller best?   :P

For eksempel han Andre-typen som skal ut i tvekamp seinere i kveld..... 

Gjest Stringfellow1
Skrevet

jeg lurer på hvordan finale-uken egentlig skal arrangeres i år?
 det sitter vel ikke så mange deltakere igjen, etter denne uken.

Skrevet

Så, hvem håper dere kommer til å rykke ut fra gården i morgen kveld ?

André

• Liker 1
Gjest Stringfellow1
Skrevet

det blir heldigvis ikke tømmerstokk denne uken, for det var i alle fall jeg ganske lei av nå.
 det kan bli veldig spennende med tautrekking-konkurranse.

Skrevet

Synes litt synd i André når det er ingen som heier på han. Menmen.

Anonymkode: c08d2...976

• Liker 3
Gjest Gjest_Jacklost
Skrevet

Fy faen, nå er den siste verdige vinneren ute. Ikke noe vits i å følge med på mer...

• Liker 4
Skrevet

Ingen vits å se på Farmen mer.

Bare drittunger igjen der inne nå. :icon_frown:

• Liker 3
Gjest Belle âme
Skrevet

Bra Øystein 💕 Hadde vore veldig overraskande om han ikkje vant. Det er ein stor fyr som vege mykje, og er ung.

Gjest Gjest_Jacklost
Skrevet

Eller jeg vil se på neste uke. Da får jeg heie på den av de fire som jeg liker best. Eilen, de 3 andre fortjener ikke å vinne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...