Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så patetiske de er når de blir valgt (André nå). Hvem pokker skal de velge liksom?

Deltakerne burde kanskje ha vært i minst en tvekamp før selve finale-uken ?

Han Andre-typen har vel allerede vært i ett par tvekamper allerede.
 Samtidig som ett par andre der inne, aldri noensinne har vært i tvekamp før....

Anonymkode: 3455d...2a2

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig valg av Charlotte. Velge den eneste hun kanskje kunne klart å slått i finaleuka. Burde gått for den største konkurenten, Eillev. Tipper Eillev vinner hele dritten nå.

• Liker 3
Skrevet

Hei, jeg fikk ikke sett Farmen idag. Jeg regner med Andre ble førstekjempe. Skjedde det noe gøy ellers idag?

Skrevet

Hei, jeg fikk ikke sett Farmen idag. Jeg regner med Andre ble førstekjempe. Skjedde det noe gøy ellers idag?

Nei, ingenting egentlig....

Det skjer som regel aldri noe veldig spennende, iallefall ikke i de episodene som blir sendt på onsdager. Alle husdyrene deres ble hentet, ettersom deltakernes opphold på gården snart er overstått. I tillegg får de vel hendene fulle, på grunn av finale-uken ganske snart..

De mannfolka der inne drev og tullet enda mer med at det liksom "spøker" der inne på gården. Ekstremt kjedelig i grunnen....

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Jeg leste at Andre var ute av Farmen på begravelse i 24 timer. Og han smuglet ut beskjeder til Charlotte sin "familie. Det var derfor Andre reagerte slik han gjorde. Dette med famile og ikke noe hjerte. 

Øystein vinner ikke Farmen, det har regi sørget for.  Han er jo en usynlig dott. Jeg tror det kommer til å stå mellom Eiliv og Marte. :)

Skrevet

Dårlig valg av Charlotte. Velge den eneste hun kanskje kunne klart å slått i finaleuka. Burde gått for den største konkurenten, Eillev. Tipper Eillev vinner hele dritten nå.

Ja, om de må gjennom hinderløype f.eks er det liten tvil om hvem Charlotte kunne slått der, er vel kun André.

Anonymkode: 26ae2...6f2

Skrevet

Artikkel om Øystein i dag eller i går, tyder vel på at han blir andrekjempe i hvet fall.

Skrevet

D

Hun er ikke dum, hun studerer faktisk jus

Skrevet

Artikkel om Øystein i dag eller i går, tyder vel på at han blir andrekjempe i hvet fall.

Det tror jeg også, siden André har nevnt Eilev som den sterkeste konkurrenten hele tiden. 

Anonymkode: 867d8...add

Skrevet

Det tror jeg også, siden André har nevnt Eilev som den sterkeste konkurrenten hele tiden. 

Ganske morsomt at Eilev og Marte, som mange har nevnt som de sterkeste der inne, aldri er blitt valgt til førstekjempe. Sier det meste om hvor dumme de fleste deltakerne der inne har vært i år.

• Liker 3
Skrevet

Heile Farmen går vel ut på å bli best mulig likt av de andre deltakerne. At man har aller mest kunnskap om gårdsdrift, og er ett ordentlig arbeidsjern har tydeligvis null å si. Problemet er at den yngre garde muligens kan slå de som er mye eldre i (for eksempel) tømmer-rulling. Der går alt ut på å være stødig, og ha veldig god balanse. Deltakerne der inne velger tydeligvis de personen til første kjempe som dem ikke trives med. Jeg trodde de var der inne for å vinne? Det er vel ikke sosiale ferdigheter (eller smisking) som burde avgjøre hvorvidt man fortjener ein plass i selve finale-uken...

Det er vel ikke noe merkelig at André blir litt irritert over storbonden? Øystein og Eilev har jo bare surfet seg gjennom heile oppholdet, uten å måtte kjempe for bli værende der inne. André er vel den personen som fortjener finale-plass aller mest. Han har tross alt vunnet ett par tvekamper, og han har hjulpet både Eilev og Marte (og fleire andre) til finale-kniver. Samtidig har han knapt fått være med markedet en gang. André tørr faktisk å si det han mener, og står for det han sier. Men de andre fløtepusene der inne, er alt for opptatt med å smiske for storbonden - og slenge dritt om alle de andre....

• Liker 9
Skrevet

Lett å skjønne hvorfor Charlotte valgte Andre, men både av konkurransemessige og andre grunner burde hun valgt Eilev.

Se på de såkalte "vennene" til Charlotte som er igjen på gården, som ikke lar den uskyldige jenta få en jævla kniv. Hun var aldri inne på å sabotere noe for dem, og ikke heller er hun en spesiell trussel i finaleuka, ei heller i selve finalen.

En feig rævslikkende og patetisk gjeng, spesielt Eilev.

• Liker 3
Skrevet

Heile Farmen går vel ut på å bli best mulig likt av de andre deltakerne. At man har aller mest kunnskap om gårdsdrift, og er ett ordentlig arbeidsjern har tydeligvis null å si. Problemet er at den yngre garde muligens kan slå de som er mye eldre i (for eksempel) tømmer-rulling. Der går alt ut på å være stødig, og ha veldig god balanse. Deltakerne der inne velger tydeligvis de personen til første kjempe som dem ikke trives med. Jeg trodde de var der inne for å vinne? Det er vel ikke sosiale ferdigheter (eller smisking) som burde avgjøre hvorvidt man fortjener ein plass i selve finale-uken...

Det er vel ikke noe merkelig at André blir litt irritert over storbonden? Øystein og Eilev har jo bare surfet seg gjennom heile oppholdet, uten å måtte kjempe for bli værende der inne. André er vel den personen som fortjener finale-plass aller mest. Han har tross alt vunnet ett par tvekamper, og han har hjulpet både Eilev og Marte (og fleire andre) til finale-kniver. Samtidig har han knapt fått være med markedet en gang. André tørr faktisk å si det han mener, og står for det han sier. Men de andre fløtepusene der inne, er alt for opptatt med å smiske for storbonden - og slenge dritt om alle de andre....

André står da ikke for det han sier alltid. Flere ganger har de andre konfrontert ham med ting han har sagt til enkeltdeltagere og da nekter han gjerne plent.

Anonymkode: 9e356...86a

• Liker 3
Skrevet

Se på de såkalte "vennene" til Charlotte som er igjen på gården, som ikke lar den uskyldige jenta få en jævla kniv. Hun var aldri inne på å sabotere noe for dem

Charlotte var med på å sabotere forrige uke da Marte var storbonde 

• Liker 1
Skrevet

André står da ikke for det han sier alltid. Flere ganger har de andre konfrontert ham med ting han har sagt til enkeltdeltagere og da nekter han gjerne plent.

Som hva da? Som da Eilev nesten begynte å grine fordi Andre avslørte overfor Charlotte at Eilev ikke unnet henne en finalekniv, som han selv fikk etter at Charotte/Andre hadde jobbet for ham? Eilev er kanskje den mest patetiske der inne, utrolig at Charlotte bare lar seg jatte med slik.

• Liker 3
Skrevet

Ganske morsomt at Eilev og Marte, som mange har nevnt som de sterkeste der inne, aldri er blitt valgt til førstekjempe. Sier det meste om hvor dumme de fleste deltakerne der inne har vært i år.

Det er jo slik vi er som mennesker, vanskelig å velge en man er glad i til å forlate spillet, selvom det betyr at vedkommende vinner over deg. Må være slitsom psykisk å være menneskelige deltakere i et spill som legger opp til å dolke folk i ryggen. Jeg tror vel også de der inne ikke unner André seieren, mens de fire unner hverandre seieren. Lettere å glede seg med en venn som vinner, enn en uvenn.. 

Men siden de saboterte henne hadde det jo vært lettere for Charlotte å velge Eilev, som kanskje er hennes største konkurrent (men egentlig tror jeg Marte er den største konkurrenten, hun slår nok Eilev i kunnskap også (vokst opp på gård)). 

• Liker 2
Skrevet

Som hva da? Som da Eilev nesten begynte å grine fordi Andre avslørte overfor Charlotte at Eilev ikke unnet henne en finalekniv, som han selv fikk etter at Charotte/Andre hadde jobbet for ham? Eilev er kanskje den mest patetiske der inne, utrolig at Charlotte bare lar seg jatte med slik.

Eilev er da ikke så patetisk. Synes han virker som en flott gutt jeg. Ikke uten grunn han har vært hjelper sikkert halvparten av gangene.. 

• Liker 2
Skrevet

Enig. 

Skrevet

Eilev er da ikke så patetisk. Synes han virker som en flott gutt jeg. Ikke uten grunn han har vært hjelper sikkert halvparten av gangene.. 

Ja, fordi han er en av de flinkeste der inne til å smiske, og slikke de andre langt oppover ryggen....

• Liker 2
Skrevet

Charlotte var med på å sabotere forrige uke da Marte var storbonde 

Hun gjorde bare som de andre sa. Marte har alt en kniv, Charlotte har ingen. Strengt tatt var det Eilev jeg siktet til her. At de andre ikke skjønner dette er ufattelig. Hadde Marte vært smart hadde hun teamet opp med Andre for å prøve å påvirke Charlotte til å velge Eilev.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...