AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #2281 Skrevet 22. november 2015 Husker han tapte mot en som var bryter, så det var ikke mye fair..Hva het han nå igjen? Husker han sa på ettermiddag at han var syk den dagen :) Anonymkode: 74740...07c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #2282 Skrevet 22. november 2015 Så det er altså en vanlig uke til der inne - med storbonde, ukesoppdrag og tvekamper. Før selve finale-uken etter neste uke? Anonymkode: 3455d...2a2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #2283 Skrevet 22. november 2015 Herlig!Nå er det en fin gjeng igjen på Farmen. Alle fortjener å vinne, i mine øyne.Nei fytti helv... Hvis Charlotte eller "bruspulverguttene" vinner, er det f... så ufortjent ! Anonymkode: ea1f2...679
Nowayback Skrevet 22. november 2015 #2284 Skrevet 22. november 2015 Hva het han nå igjen? Husker han sa på ettermiddag at han var syk den dagen :)Anonymkode: 74740...07cEren
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #2285 Skrevet 22. november 2015 http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/farmen-hugo-takker-nei-til-nye-eren-dueller/a/518655/ Hugo hadde også veldig voldt i ryggen under den tvekampen. Noe motstanderen hans også var fullstendig klar over..... Anonymkode: 3455d...2a2
Faith- Skrevet 22. november 2015 #2286 Skrevet 22. november 2015 Er spent på om Silje velger Charlotte eller Andre (antar det er de det står mellom) som storbonde neste uke. Jeg håper hun velger Charlotte, da jeg heier på Marte, men tror Silje er en personen som kan finne på å velge Andre bare for å lage litt bråk, samt at hun sikkert ønsker å hevne seg på Marte. Men Andre lovde jo å kun velge Marte som førstekjempe om Charlotte selv ønsket det, og jeg ser ikke helt for meg at hun frivillig går ut i kamp neste uke kun for å kanskje sende ut Marte. Om Charlotte blir storbonde tipper jeg Andre blir førstekjempe (sikkert derfor Andre prøvde å overtale dem til å velge han til storbonde, han så han kom til å bli utsatt neste uke). 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #2287 Skrevet 22. november 2015 Nei fytti helv... Hvis Charlotte eller "bruspulverguttene" vinner, er det f... så ufortjent ! Anonymkode: ea1f2...679Bruspulverguttene? Noen som har sett litt for mye på vazelina hjulkalender? André er den eneste verdige vinneren Anonymkode: 74740...07c 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #2288 Skrevet 22. november 2015 Jeg tror Silje velger André som storbonde, til tross for at hun har lovet Charlotte å velge henne. Det med brutte løfter gjelder jo ikke for Silje, det gjelder bare alle andre. Anonymkode: 293bd...e08 4
Frøken.stille Skrevet 22. november 2015 #2289 Skrevet 22. november 2015 Jeg trodde det var André som ble valgt da vi så reklamen om at de snakket om å sabotere og André sto alene ute og jobbet. De vil vel ikke sabotere for Charlotte som ikke har noen kniv... Men tv2 spoiler vel kanskje ikke sånn :-) blir spennende imorgen. 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #2290 Skrevet 22. november 2015 Dersom han Andre blir valgt til storbonde i neste uke, så kan han finne på å velge en av de andre guttene som førstekjempe. Dermed blir han kvitt i alle fall en motstander, samtidig som han ikke behøver å være bekymret for å havne i tvekamp selv.Hvis Andre ikke blir storbonde i neste uke, så risikerer han å bli valgt til førstekjempe. Eventuelt at storbonden velger ein av de andre mannfolka der inne som førstekjempe, og de velger Andre som andre kjempe i steden for å velge hverandre.... Anonymkode: 3455d...2a2
Nowayback Skrevet 22. november 2015 #2291 Skrevet 22. november 2015 Jeg trodde det var André som ble valgt da vi så reklamen om at de snakket om å sabotere og André sto alene ute og jobbet. De vil vel ikke sabotere for Charlotte som ikke har noen kniv... Men tv2 spoiler vel kanskje ikke sånn :-) blir spennende imorgen. Isåfall er det idiotisk og urettferdig av Silje i forhold til Charlotte, hvis dette stemmer. Hun er hennes nære venninne (tilsynelatende), Charlotte har ingen kniver fra før, kan sikre seg finaleuke attpåtil, og Silje sa jo at hun ville at Charlotte skulle knuse de andre. Hvis hun da likevel velger Andre som storbonde, som hun har kranglet med i 9 uker, sier det bare vanvittig mye om hva slags menneske hun er.. 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #2292 Skrevet 22. november 2015 Men dersom Andre blir valgt som storbonde i neste uke, så kan han finne på å velge en av de andre mannfolka der inne som første kjempe. Dermed blir det guttekamp neste søndag, og alle de gjenværende kvinnfolka der inne kommer seg helt til finale-uken... Anonymkode: 3455d...2a2 2
Testosteron Skrevet 22. november 2015 #2293 Skrevet 22. november 2015 Jeg fikk vondt av Marte da alle de andre rottet seg sammen mot henne og brant skiltet 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #2294 Skrevet 22. november 2015 Hun er hennes nære venninne (tilsynelatende), Charlotte har ingen kniver fra før, kan sikre seg finaleuke attpåtil, og Silje sa jo at hun ville at Charlotte skulle knuse de andre.Sa hun det til Charlotte, eller til kameraet?Synes ikke de fremstår som nære venninner i det heletatt. Silje og nordtrønderen var vel venner, mens de så på Charlotte som en svak etterdilter som var kjekk å ha.Jeg synes det er så håpløst med de som sier "han lovte ditt og datt", "vi hadde en avtale" osv. Et håndtrykk er ikke verdt en dritt på gården, de kan ikke stole på noen, og de er ikke selv til å stole på.Håper Andrè vinner. Anonymkode: 4c9f3...ec5 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #2295 Skrevet 22. november 2015 Jeg fikk vondt av Marte da alle de andre rottet seg sammen mot henne og brant skiltet Ja, det var dårlig. Men hun kunne jo tatt det opp fra bålet. Tok sin tid før det begynte å brenne. Da hadde de vel sabotert på annet vis men...Så ikke hele episoden i dag, og har ikke fulgt med hele tiden denne sesongen. Men synes Farmen var mye koseligere å se på de første sesongene. Bare spill, drittsnakk og sabotasje i mange sesonger nå, så jeg har knapt sett 10 min av første episode hver gang de siste årene. Anonymkode: 4c9f3...ec5 1
Testosteron Skrevet 22. november 2015 #2296 Skrevet 22. november 2015 Ja, det var dårlig. Men hun kunne jo tatt det opp fra bålet. Tok sin tid før det begynte å brenne. Da hadde de vel sabotert på annet vis men...Anonymkode: 4c9f3...ec5Ja. Det var ikke skadet da hun tok det ut av bålet, men jeg tror hun ble satt ut da hun ble kritisert for å gå til fysisk angrep på André, som falt ned i bålet. Hun var enig i at det var feil å gå fysisk til verks
Lady T Skrevet 23. november 2015 #2297 Skrevet 23. november 2015 Jeg synes Marte taklet sabotasjen beundringsverdig. Spesielt når Silje benytter klassiske hersketeknikker som "du kan ikke gå til fysisk angrep på folk", da hadde det vært lett for Marte å "ta en Silje" og forsvare seg, grine og furte. Men hun tok det veldig sporty. Godt å se at Marte hadde omsorg for André og at André ga Marte en klem! 9
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #2298 Skrevet 23. november 2015 Charlotte kommer til å bli valgt som storbonde for neste uke, og hun kommer til å velge en guttekamp. Dermed er alle kvinnfolka som er igjen der inne, sikret ein plass under finale-uken... Anonymkode: 3455d...2a2 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #2299 Skrevet 23. november 2015 Ja. Det var ikke skadet da hun tok det ut av bålet, men jeg tror hun ble satt ut da hun ble kritisert for å gå til fysisk angrep på André, som falt ned i bålet. Hun var enig i at det var feil å gå fysisk til verksTenk om André tok fyr? Anonymkode: 74740...07c 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #2300 Skrevet 23. november 2015 Charlotte kommer til å bli valgt som storbonde for neste uke, og hun kommer til å velge en guttekamp. Dermed er alle kvinnfolka som er igjen der inne, sikret ein plass under finale-uken...Anonymkode: 3455d...2a2Tror du virkelig Charlotte vil velge en guttekamp, dersom hun blir storbonde? Sjokkerende tips! Anonymkode: 26ae2...6f2 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå