Gå til innhold

Farmen 2015

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spoilet? Ser ikke noe som tilsier spoiling. 

Jeg kan forklare hva som spoila etter kampen er over slik jeg ikke ødelegger spenningen :)

Anonymkode: 74740...07c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor stod hun storbonden bare der, og tittet på at heile skiltet brant opp på det bålet?

Var hun egentlig ikke noe interessert å få noen finale-kniv eller penger til markedet?

Anonymkode: 3455d...2a2

Skrevet

Jeg kan forklare hva som spoila etter kampen er over slik jeg ikke ødelegger spenningen :)

Nå la jeg merke til det. Men satse på at det er skrivefeil!

Skrevet

Hvorfor stod hun storbonden bare der, og tittet på at heile skiltet brant opp på det bålet?

Var hun egentlig ikke noe interessert å få noen finale-kniv eller penger til markedet?

Hun hadde vel ikke så mye å stille opp med når hele resten av gruppen hadde bestemt seg for at ukesoppdraget ikke skulle godkjennes. Hun kunne jo dratt ut skiltet fra flammene og satt seg på det så de ikke fikk tak i det igjen, men da kunne de jo bare sabotert en av de andre elementene (garnet f.eks). 

Skrevet

Uff, jeg skjønner ikke hvorfor media på spoile alt mulig :( Det med Mats var det aller verste...

Skrevet

Jeg tror Silje psyker ut Charlotte, dessverre. 

Anonymkode: 867d8...add

Skrevet

Sukk, det virker som det har vært veldig, veldig mye tømmer-rulling denne sesongen.  :icon_frown:

Det virker litt ensformig, dette her...

• Liker 3
Skrevet

Jeg savner økse kasting og sumo ringen. Husker godt når Hugo tapte på sumo ringen :P 

Skrevet

Dersom en person som har fått en (eller fleire) finale-kniver, og rykker ut før finale-uken skal begynne. Får denne personen beholde sine finale-kniver som en slags suvenir, eller må man levere dem tilbake igjen?

• Liker 1
Skrevet

Jøss for en balanse hun har Charlotte 

• Liker 2
Gjest incognita
Skrevet (endret)

Er det 3 ganger i vannet så er hun ute?

Edit: der fikk jeg svaret. :)

Endret av incognita
Skrevet

Præhæhæ! 

Men hva er vitsen med den grininga? 

• Liker 1
Skrevet

Præhæhæ! 

Men hva er vitsen med den grininga? 

Fordi de er bestiser :)

Skrevet

For en herlig gjeng ... Uten Silje :)

Skrevet

Det hadde blitt enda mer spennende dersom noen hadde oppdaget snikspisingen av sjokoladekake..  :snurt:

• Liker 1
Skrevet

Herlig!

Nå er det en fin gjeng igjen på Farmen. Alle fortjener å vinne, i mine øyne.

• Liker 1
Skrevet

Jeg savner økse kasting og sumo ringen. Husker godt når Hugo tapte på sumo ringen :P 

Husker han tapte mot en som var bryter, så det var ikke mye fair..

Skrevet

Hun skjønte vel at hun var maktesløs da resten av gruppa ville sabotere. De hadde fått det til uansett om hun hadde reddet skiltet eller ei.

Skrevet

Heldigvis var dette en skrivefeil. Glad for at Charlotte vant tvekampen. Hun er helt rå på tømmerstokkrulling! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...