Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er egentlig ikke noe særlig poeng i å følge med på alle episodene som blir sendt på TV. Episodene på mandag er bare interessant, fordi man da får vite hvem ukens storbonde er + hva de forskjellige ukesoppdragene går ut på. Episodene som blir sendt hver onsdag kveld er bare interessante fordi storbonden skal velge en eller annen førstekjempe..

Egentlig trenger man bare å følge med på det som skjer i løpet av søndag kveld. Da får man jo vite hvordan heile ukesoppdraget har gått. I tillegg til hvem som har blitt førstekjempe og andre kjempe. + Hvordan tvekampene foregår, og hvem som vinner / blir sendt hjem hver uke.....  :( 

Anonymous poster hash: 3455d...2a2
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er egentlig ikke noe særlig poeng i å følge med på alle episodene som blir sendt på TV. Episodene på mandag er bare interessant, fordi man da får vite hvem ukens storbonde er + hva de forskjellige ukesoppdragene går ut på. Episodene som blir sendt hver onsdag kveld er bare interessante fordi storbonden skal velge en eller annen førstekjempe..

Egentlig trenger man bare å følge med på det som skjer i løpet av søndag kveld. Da får man jo vite hvordan heile ukesoppdraget har gått. I tillegg til hvem som har blitt førstekjempe og andre kjempe. + Hvordan tvekampene foregår, og hvem som vinner / blir sendt hjem hver uke.....  :( 

Det handler jo ikke bare om å nå målet, men veien dit også. 

Skrevet

Det er egentlig ikke noe særlig poeng i å følge med på alle episodene som blir sendt på TV. Episodene på mandag er bare interessant, fordi man da får vite hvem ukens storbonde er + hva de forskjellige ukesoppdragene går ut på. Episodene som blir sendt hver onsdag kveld er bare interessante fordi storbonden skal velge en eller annen førstekjempe..

Egentlig trenger man bare å følge med på det som skjer i løpet av søndag kveld. Da får man jo vite hvordan heile ukesoppdraget har gått. I tillegg til hvem som har blitt førstekjempe og andre kjempe. + Hvordan tvekampene foregår, og hvem som vinner / blir sendt hjem hver uke..... :(

Man trenger ikke se på søndag heller. Kan bare lese på nettet hvordan det har gått, nettaviser, eller her på kg.

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

• Liker 1
Skrevet

Man trenger ikke se på søndag heller. Kan bare lese på nettet hvordan det har gått, nettaviser, eller her på kg.

Man trenger faktisk ikke å se på i det hele tatt ;) Bare følge med i avisen hva som skjer.

Anonymous poster hash: a5956...e46

• Liker 2
Skrevet

Jeg har komme til episode 3 av Farmen 2015. Har vært på ferie, så måtte få noen til å spille det inn. Vær snill og ikke spoil mer i denne tråden. Dere kan snakke om episode 3 heller. Skal se episode 4 imorra etter jobb (kommer hjem kl 5).

Er ikke alle som har kommet like langt som det blir diskutert her

Anonymous poster hash: 527f7...8c4

Jeg digger at du legger med klokkeslettet om når vi får lov til av deg å diskutere episodene her inne. :fnise: :fnise:

• Liker 15
Skrevet

Nå har det blitt sånn at jeg har sett på Farmen likevel, selv om jeg bestemte meg for at det var dritkjedelig. Noe tidsfordriv her jeg sitter med nyoperert rygg skal man ha.

Jeg bare lurer på hvem han ene mannen er? En mørk fyr som nesten ikke blir filmet, jeg vet ikke hva han heter engang?! Nå under førstekjempevalget så ble han ikke nevnt heller. Når hun sa hun måtte velge den hun kjente minst, så var jeg sikker på at det måtte bli den anonyme mannen, men nei, hun valgte Morten!

Er den mystiske mannen en statist? :P:ler:

Helt enig! :sur:

Hun burde meldt seg på Idol eller noe sånt istedet. Jeg må skru av lyden hver gang.

Liker heller ikke de kjedelige innslagene med historie og andre ting, som i dag om kaffe og bær i bakverk. Herregud, er det skoletime?

:klaske:

Nei, nå skal jeg streame noen gamle episoder av Keeping up with the Kardashians i stedet. Der skjer det i alle fall noe. :P

Ei på facebooken min skreiv at han mørke (øystein) er som maggie simpson😂 man får aldri høre stemmen!

Anonymous poster hash: 372fd...7ba

• Liker 1
Skrevet

Jeg digger at du legger med klokkeslettet om når vi får lov til av deg å diskutere episodene her inne. :fnise: :fnise:

:ler:

Anonymous poster hash: 9e356...86a

• Liker 2
Skrevet

Man trenger faktisk ikke å se på i det hele tatt ;) Bare følge med i avisen hva som skjer.

Eh.. Det var jo nettopp det jeg skrev.

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet

Ei på facebooken min skreiv at han mørke (øystein) er som maggie simpson man får aldri høre stemmen!

Anonymous poster hash: 372fd...7ba

Utenom et par ganger :fnise:

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Er det lov til å stille spørsmål her, som muligens er spoiler, dersom jeg setter det i spoilertag?

Hvordan er noe spoiler? Her diskuterer vi alt :)

Anonymous poster hash: 9964e...77e

Skrevet

Er det lov til å stille spørsmål her, som muligens er spoiler, dersom jeg setter det i spoilertag?

Kjør på! :D

Skrevet

På god kveld Norge var Charlotte med men hun kan jo ikke bli sent hjem

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Nei, det r nok best hun kommer tidlig :fnise: .

Anonymous poster hash: 3f0e4...c55

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Nei, det r nok best hun kommer tidlig :fnise: . Anonymous poster hash: 3f0e4...c55

:klo:

Den andre ab-en sa at de som blir sendt hjem er på god kveld Norge dagen før

Skrevet

Nei, det r nok best hun kommer tidlig :fnise: .

"er" skulle det stå.

Gjest Belle âme
Skrevet

Innspillinga av god kveld Norge var vel før Farmen? For broren sa at han ville sakne ho.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...