Gå til innhold

Farmen 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Jeg synes det var like greit at Mari forsvant jeg da, synes hun og Charlotte sammen ble too much. Mari virket litt umoden til en slik konkurranse, men kan tenke meg hun er empatisk og ei flott jente i virkeligheten!

Jeg heiet heller ikke på Anja, og må innrømme at jeg dessverre synes hun har "psykopatøyne".. Øyne som stirrer, hun smiler på en overfladisk måte og blunker til kamerat/Gaute og virker høy på seg selv. Hun psyket ut Mari på en veldig ufin måte uten å mukke. Synes det er skremmende at hun er sykepleier.

Anonymous poster hash: 867d8...add

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det var like greit at Mari forsvant jeg da, synes hun og Charlotte sammen ble too much. Mari virket litt umoden til en slik konkurranse, men kan tenke meg hun er empatisk og ei flott jente i virkeligheten!

Jeg heiet heller ikke på Anja, og må innrømme at jeg dessverre synes hun har "psykopatøyne".. Øyne som stirrer, hun smiler på en overfladisk måte og blunker til kamerat/Gaute og virker høy på seg selv. Hun psyket ut Mari på en veldig ufin måte uten å mukke. Synes det er skremmende at hun er sykepleier.

Anonymous poster hash: 867d8...add

*kameraet

Anonymous poster hash: 867d8...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Anja er langt i fra så tøff som hun oppfattes og påstår at hun er. Hun ser egentlig veldig nervøs og usikker ut.



Anonymous poster hash: 3ab18...379
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sesongen er gørr kjedelig, så nå hopper jeg over onsdagene. :)



Anonymous poster hash: 39dfb...f62
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Anja er langt i fra så tøff som hun oppfattes og påstår at hun er. Hun ser egentlig veldig nervøs og usikker ut.

Anonymous poster hash: 3ab18...379

Ja, enig. Men jeg har en i nær familie som oppfører seg veldig likt (uten at jeg har sett sååå mye av Anja). Han har helt klart en narsisstisk personlighetsforstyrrelse.

Han har "det blikket og smilet" og har en maske av å være selvsikker og best. Innerst inne er han usikker og føler seg utenfor og som et offer (enda det er han som er vanskelig, nedlatende, ekkel å være sammen med)

Anja minner meg om han.

Anonymous poster hash: 867d8...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var like greit at Mari forsvant jeg da, synes hun og Charlotte sammen ble too much. Mari virket litt umoden til en slik konkurranse, men kan tenke meg hun er empatisk og ei flott jente i virkeligheten!

Jeg heiet heller ikke på Anja, og må innrømme at jeg dessverre synes hun har "psykopatøyne".. Øyne som stirrer, hun smiler på en overfladisk måte og blunker til kamerat/Gaute og virker høy på seg selv. Hun psyket ut Mari på en veldig ufin måte uten å mukke. Synes det er skremmende at hun er sykepleier.

Anonymous poster hash: 867d8...add

Jeg synes det vitner om usikkerhet. Med smilet og blunkingen, rett og slett usikker og utilpass. 

Anonymous poster hash: d1128...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det var like greit at Mari forsvant jeg da, synes hun og Charlotte sammen ble too much. Mari virket litt umoden til en slik konkurranse, men kan tenke meg hun er empatisk og ei flott jente i virkeligheten!

Jeg heiet heller ikke på Anja, og må innrømme at jeg dessverre synes hun har "psykopatøyne".. Øyne som stirrer, hun smiler på en overfladisk måte og blunker til kamerat/Gaute og virker høy på seg selv. Hun psyket ut Mari på en veldig ufin måte uten å mukke. Synes det er skremmende at hun er sykepleier.

Anonymous poster hash: 867d8...add

Og jeg synes det er skremmende at noen klarer å klassifisere noen som psykopater med utgangpunkt i utseendet de har og noen minutters skjermtid. Det er lov å tenke seg om før man skriver på nett.

Anonymous poster hash: a5e16...bf0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes det er skremmende at noen klarer å klassifisere noen som psykopater med utgangpunkt i utseendet de har og noen minutters skjermtid. Det er lov å tenke seg om før man skriver på nett.

Anonymous poster hash: a5e16...bf0

Uff da, beklager.. Mener ikke at hun er psykopat, men hun gir meg dessverre dårlige vibber. Jeg har dessverre narsisster i livet mitt og er nok preget av det.

Anonymous poster hash: 867d8...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det vitner om usikkerhet. Med smilet og blunkingen, rett og slett usikker og utilpass.

Anonymous poster hash: d1128...13e

Ja, kanskje. Men med et skall av selvsikkerhet.

Anonymous poster hash: 867d8...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Mari skulle ha gjort nøyaktig det samme som Anja.

Dermed kunne begge to ha sittet der på hver sin side av den tømmerstokken, og vugget frem og tilbake helt til neste morgen. Og så kunne alle andre ha sittet der og klødd seg i hodet....  :fnise:



Anonymous poster hash: 3455d...2a2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eilev altså, sladrehank, for en fyr! Skikkelig kjerringaktig oppførsel.

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hva jeg håper skjer

Hun velger André, André saboterer ukesoppdraget, i tvekampen så vinner han og etter det lager han bare faenskap på gården akkurat slik som Olav gjorde sist år :)

Anonymous poster hash: 9964e...77e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eilev altså, sladrehank, for en fyr! Skikkelig kjerringaktig oppførsel.

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

 

Jaså, mener du "kjerringer" sladrer mer enn menn? Du ville hatt godt av å være flue på veggen når menn er samlet. Tror du de er seriøse alltid?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaså, mener du "kjerringer" sladrer mer enn menn? Du ville hatt godt av å være flue på veggen når menn er samlet. Tror du de er seriøse alltid?

Har du møtt useriøse menn?

Anonymous poster hash: 9964e...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, hvordan kan du tro det? :skratte:

 

(Svar til nr. 495)

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen!

 

Så rotten hun er, hvorfor vil hun ha han ut? han er ikke en trussel

 

Få heller ut drittungen mads med den dustete sveisen...



Anonymous poster hash: a6424...cb1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fy faen!

 

Så rotten hun er, hvorfor vil hun ha han ut? han er ikke en trussel

 

Få heller ut drittungen mads med den dustete sveisen...

Anonymous poster hash: a6424...cb1

 

 

Dette var saklig :ironi:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...