Gå til innhold

Fins det en del menn som ligger rundt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var sammen med en mann i lang tid, og så dumpet han meg. Men han vil fortsatt ligge med meg. Han har andre venninner som han møter, og han lover at han ikke ligger med dem. Men det kan jeg jo ikke vite siden det er slutt mellom oss. Jeg tenker at siden han ligger med meg, som bare venner så er han ikke noe å stole på. 

Han var på ferie forleden i to uker, og da hadde han tilbrakt tid med en som han sier er hans bestevenninne. Hun bor en annen plass. Altså på hjemstedet hans. Og han var med henne nesten hver dag da han var der. De har hatt sex før. Men det er lenge siden. Han lover at han ikke har hatt sex med henne. Og forsøkte seg med en gang han kom hjem igjen på sex med meg. Men kan jeg stole på at de ikke har hatt sex? 

Har dere hørt om den type menn som ligger rundt? Fins de? Eller er det ikke vanlig i dagens samfunn å holde på med flere samtidig? 

Anonymous poster hash: f9a18...7a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var sammen med en mann i lang tid, og så dumpet han meg. Men han vil fortsatt ligge med meg. Han har andre venninner som han møter, og han lover at han ikke ligger med dem. Men det kan jeg jo ikke vite siden det er slutt mellom oss. Jeg tenker at siden han ligger med meg, som bare venner så er han ikke noe å stole på.

Han var på ferie forleden i to uker, og da hadde han tilbrakt tid med en som han sier er hans bestevenninne. Hun bor en annen plass. Altså på hjemstedet hans. Og han var med henne nesten hver dag da han var der. De har hatt sex før. Men det er lenge siden. Han lover at han ikke har hatt sex med henne. Og forsøkte seg med en gang han kom hjem igjen på sex med meg. Men kan jeg stole på at de ikke har hatt sex?

Har dere hørt om den type menn som ligger rundt? Fins de? Eller er det ikke vanlig i dagens samfunn å holde på med flere samtidig?

Nei alle menn går i kloster, så lenge de ikke har kjærester. Er bare damer som ligger rundt. Menn har høy moral, og kunne ikke funnet på noe sånn.:) Så du kan helt klart stole på han.:)

Anonymous poster hash: 0d776...df2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn i dagens samfunn holder på med flere samtidig om de har muligheten til det.

Anonymous poster hash: 94ce5...549
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Hvorfor har du sex med ham når han dumpet deg?

Sannsynligvis har han sex med andre, han holder deg på gress samtidig som han kan gjøre som han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn i dagens samfunn holder på med flere samtidig om de har muligheten til det.

Slik som alle kvinner gjør det samme?

Anonymous poster hash: f8a86...b85

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotet meg akkurat borti en fyr som kun var interessert i ligging. Det var forsåvidt gjensidig. Men jeg oppdaget heldigvis at han hadde dame før det gikk så langt.

Han mente selv at det ikke var noe problem. Han hadde nemlig sin ex på si. .. og nå ville han altså ha meg også. Noe han nå jobber hardt med å få til. Uten å komme noen vei.

Vet ikke om slike ting er vanlig. Men det var tydeligvis vanlig for han. Og jeg tipper at single menn heller ikke sier nei takk hvis damene er villige.

Anonymous poster hash: d8085...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig finnes de, og han er mest sannsynlig en av de. Hvorfor vil du ha sex med en som dumpet deg? Han er sikkert strålende fornøyd som får i både pose og sekk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange i min omgangskrets ligger rundt, og det er mange som har bikket 100 sexpartnere før de har blitt 25 år. Synd når de en gang møter en søt jente de har lyst å bli seriøs med, om jenta ikke ønsker en partner som har sett flere vaginaer enn en gynekolog. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere hørt om den type mennesker som ligger rundt? Fins de? Eller er det ikke vanlig i dagens samfunn å holde på med flere samtidig? 

Jepp, det har vi hørt om. De finnes. Hvor vanlig det er blir selvsagt et definisjonsspørsmål sett i lys av de preferansene du eventuelt måtte ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som alle kvinner gjør det samme?

Anonymous poster hash: f8a86...b85

jeg har aldri gjort det, men alle mine kompiser sier de gjør det og alle mine tidligere dates/nesten kjærester har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

Jeg ligger rundt når jeg er singel. Jeg holder meg til ei når jeg er i et forhold. Hun jeg er i et forhold med. Ingen er bedre enn henne likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna, stinker kjønnssykdommer lang vei.

Anonymous poster hash: 58433...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange i min omgangskrets ligger rundt, og det er mange som har bikket 100 sexpartnere før de har blitt 25 år. Synd når de en gang møter en søt jente de har lyst å bli seriøs med, om jenta ikke ønsker en partner som har sett flere vaginaer enn en gynekolog. 

Juppjupp, er virkelig ikke noe stas over det. Angrer som faen på antallet mitt, men heldigvis har ikke kjæresten min et så utrolig stort problem med det.

Det er fortsatt utrolig mange av mine bekjente som 'ligger rundt'. Er man singel har man ikke forpliktet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juppjupp, er virkelig ikke noe stas over det. Angrer som faen på antallet mitt, men heldigvis har ikke kjæresten min et så utrolig stort problem med det.

Det er fortsatt utrolig mange av mine bekjente som 'ligger rundt'. Er man singel har man ikke forpliktet seg.

Hvorfor angrer du? Det har jo ingenting å si eller side noe om deg annet enn at du er glad i sex??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er temmelig blåst om man forteller dama si at man har pult 100 stykker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor angrer du? Det har jo ingenting å si eller side noe om deg annet enn at du er glad i sex??

Det er ikke akkurat pga det spesifikke antallet jeg angrer, men pga hvorfor det er så høyt. Usikkerhet og lavt selvbilde er ikke akkurat noe man er stolt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke akkurat pga det spesifikke antallet jeg angrer, men pga hvorfor det er så høyt. Usikkerhet og lavt selvbilde er ikke akkurat noe man er stolt over.

Ok da skjønner jeg. Det første som slo meg var nemlig at du skammet deg over dette fordi "mange" mener at du skal det.

Ikke godt med lav selvtillit og dårlig selvbilde nei! Håper du har det bedre med deg selv nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er temmelig blåst om man forteller dama si at man har pult 100 stykker.

Om man er i noenlunde samme omgangskrets så trenger man ikke fortelle det til personen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ALT å si jo.. Man blir sett på som hore og tøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da skjønner jeg. Det første som slo meg var nemlig at du skammet deg over dette fordi "mange" mener at du skal det.

Ikke godt med lav selvtillit og dårlig selvbilde nei! Håper du har det bedre med deg selv nå!

De jeg kjenner og vet om som ligger mye rundt, har issues så og si alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...