AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #21 Skrevet 13. august 2015 Om du bare må ha sex/orgasme/onanere minst 3 ganger om dagen så vil jeg påstå at du er nymfoman ja Anonymous poster hash: 0ffdb...75f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #22 Skrevet 13. august 2015 Sånn har jeg det meste parten av tiden. Har bare vanvittig sexlyst hele tida. (er jente og 25) Anonymous poster hash: 802fb...d0b 3
Trianna Skrevet 14. august 2015 #23 Skrevet 14. august 2015 Jeg tviler egentlig ikke på at det kan være relatert til alderen din.
sunnivahapå Skrevet 14. august 2015 #24 Skrevet 14. august 2015 Jeg tviler egentlig ikke på at det kan være relatert til alderen din. Ingen som har sagt noe annet, så langt jeg er klar over.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #25 Skrevet 14. august 2015 Jente, 38 her, som har en umettelig tørst for sex. Må ha det minst 3 ganger daglig, og hvis det ikke finnes mannebein i nærheten går jeg gjerne for dildosamlingen i skapet. Det har kommet til et punkt hvor jeg føler meg fanget av mine kroppslige behov, hvor jeg ikke for sove om natten lenger, og hvor jeg vrir meg i smerte av ren lengtelse. Mannen min er helt topp i senga, og jeg blir tilfredstilt hver eneste gang. Jeg tør ikke si noe til han tilfelle det skulle såre noen følelser. Men jeg ønsker å få bukt med dette, kanskje en måte å takle det på. Noen ideer? Anonymous poster hash: 46bdc...407 Nei,du er ikke nymfoman.Desverre.at jeg må skuffe deg. Men 3 orgasmer om dagen er da ingenting for en nymfoman : )ha ha Det er ikke mer,enn en ung mann klarer daglig.Skal du kunne klassifiseres som nymfoman.Må du nok være enda mer orgasme tørst enn dette : )Som du beskriver. Når du begynner å nærme deg 10 orgasmer om dage-15...20 orgasmer og virkelig sliter kroppen max ut,kun på sexuelle aktiviteter...da fortjener du tittelen nymfoman mener jeg : ) Veldig normalt at modne damer,får litt ekstra sexlyst.Da det haster litt,med å formere seg,siden man ikke har all verden tid til å vente med det.Så økt sexlyst er vell bare et spark i ræva-til å begynne å jakte på menn : ) Anonymous poster hash: 5cd6d...d14 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #26 Skrevet 14. august 2015 Nymfomani er en forholdsvis sjelden diagnose, men slik du fremstiller saken i denne tråden her, så ville jeg ikke sett bort i fra at du er nymfoman. Det er en mulighet for det hvert fall. Jeg er ingen kløpper på dildoer men vet såpass at enkelte kvinnfolk får et slags elsk/hat forhold til sin "kjæledegge", og at mye av denne aktiveringen, altså denne fyldigheten som leketøyet gir, gir en slags seksuell tilfredstillelse som mange ikke var klar over at de hadde fra før av. Anonymous poster hash: c4abe...341
Ulla Ullsokk Skrevet 14. august 2015 #27 Skrevet 14. august 2015 Ingenting vekker mere kvalme i meg enn synet av en billig, knullesyk liten tøs. Himmel! Det er ingenting som vekker mer kvalme i meg enn idioter som prøver å pålegge andre skamfølelse for seksuellle drifter! Til TS, det har nok mer med alderen din å gjøre enn med dildoene. Jeg har også fått sterkere lyst. heldigvis ikke slitsomt mye, men både jeg og min mann elsker det! Tror ikke du får gjort så mye annet enn å prøve å tenke på noe annet. Det roer seg nok etterhvert. Husk at du er mye heldigere enn de som sliter med lysten! 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #28 Skrevet 14. august 2015 Det er helt greit å være nymfoman og det er overhodet ingenting å skamme seg over. Anonymous poster hash: c4abe...341 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #29 Skrevet 14. august 2015 Forstå meg rett. Det er ikke slik at jeg ligger med hvem som helst eller hvor som helst. Greia er bare det at dette er uvanlig for meg. Jeg har ikke kjent på denne følelsen så særlig mye fra før av, og det liksom som en overraskelse denne sommeren. Det var etter at jeg oppnådde en spontanorgasme med min aller største dildo at uhellet var ute. Etter det har jeg vært som besatt av sex. Jeg tenker på det konstant og det begynner å bli slitsomt. Anonymous poster hash: 46bdc...407 Din ALLER største, altså... Anonymous poster hash: 6eb42...57a
Gjest supernova_87 Skrevet 14. august 2015 #30 Skrevet 14. august 2015 Noen kan ha sex 3 ganger om dagen og det er sunt, men andre kan ha sex 3 ganger om dagen og det er psykelig. Det handler om hvilke tanker man har rundt dette, og om man kan la være hvis man bestemmer seg for det. Som med andre tvangslidelser og "trangslidelser" kan man få en diagnose på det hvis man har prøvd men feilet i å endre atferden, at det går utover dagligdagse gjøremål, og at det tar opp mye tid, 2 timer eller mer hver dag. Selvsagt er det flott og digg for de som har mye god sex, og ser på det som en god ting. Men dersom du ser på det å måtte ha sex 3 ganger om dagen som uønsket atferd, som du ikke klarer å endre på, så blir det noe annet. Ser de som skriver at for å være nymfoman så må du ha mange flere orgasmer enn 3 om dagen, men det er jo ikke det dette handler om. En med OCD har ikke OCD kun hvis atferden går ut på å gjøre ting som skader seg selv, og en kan ikke si at tvangshandlingen å skru av og på lyset 7 ganger ikke er en tvangshandling, bare fordi den er liten i forhold til det å skrubbe golvet med jif og grønnsåpe to ganger hver dag, og kun gå med klær som er laget av 100% bomull og "made in taiwan". Du er ikke nødvendigvis nymfoman, men hvis dette er noe som har en negativ innvirkning på hverdagen din så er det klart du kan kalle det et problem, og få hjelp til å gjøre noe med det. (Viktig: Jeg er ikke helsepersonell eller utdannet innen området. Jeg har kun lest mye om OCD og lignende tvangslidelser, og det som de har begynt å kalle trangslidelser, som alkoholisme og dermatillomania/trichotillomania.)
Gjest Blomsterert Skrevet 14. august 2015 #31 Skrevet 14. august 2015 Jente, 38 her, som har en umettelig tørst for sex. Må ha det minst 3 ganger daglig, og hvis det ikke finnes mannebein i nærheten går jeg gjerne for dildosamlingen i skapet. Det har kommet til et punkt hvor jeg føler meg fanget av mine kroppslige behov, hvor jeg ikke for sove om natten lenger, og hvor jeg vrir meg i smerte av ren lengtelse. Mannen min er helt topp i senga, og jeg blir tilfredstilt hver eneste gang. Jeg tør ikke si noe til han tilfelle det skulle såre noen følelser. Men jeg ønsker å få bukt med dette, kanskje en måte å takle det på. Noen ideer? Anonymous poster hash: 46bdc...407 Sex kan være flukt. Akkurat som mat og dop. Du har spenninger i kroppen,og du løser dem ved sex. Finn ut hva som gjør deg så "manisk"? Avhengighet er tegn på mangel av noe annet(bedre?) Alt ligger i psyken din.
Gjest Blomsterert Skrevet 14. august 2015 #32 Skrevet 14. august 2015 Om du bare må ha sex/orgasme/onanere minst 3 ganger om dagen så vil jeg påstå at du er nymfoman ja Anonymous poster hash: 0ffdb...75f Nymfoman er en veldig avlegs "diagnose".
Gjest Blomsterert Skrevet 14. august 2015 #33 Skrevet 14. august 2015 Jeg mener det ikke er helt i den normale enden av skalaen. Hvis du må ha sex 3 ganger daglig er det på grensen til sexfiksert. Det vil jeg tørre å påstå. Jeg hadde tidligere en slik type som ville knulle hele tiden og det ble slitsomt i lengden - ikke minst gjør det vondt også. Jeg vil påstå at det i en slik situasjon er bedre å bare bite på det sure eplet, det å la naturen gå sin gang, ta situasjonen med ro og utvise måtehold. Ingenting vekker mere kvalme i meg enn synet av en billig, knullesyk liten tøs. For unnskyld meg, men det er slik du fremstår for meg i denne tråden. Skjerp deg! Knullesyk liten tøs? Du er blant de uopplyste,virkelig dumme her inne. Ihvertfall om dette tema. Ville vært flau om jeg var deg. Døm ikke du. Og ihvertfall ikke på ditt simple grunnlag.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #34 Skrevet 15. august 2015 Nymfomani er en 1800-tallsmyte. Det som finnes er sexavhengighet som diagnose. Men tror ikke du er i faresonen. Kos deg du ☺️Anonymous poster hash: ea785...b0b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #35 Skrevet 15. august 2015 Glem terapi. Det er bare tull. Hor og vær glad. Få mannen din med på trekant. To menn på samme tid vil være godt for deg. Vær glad du er ei lita hore. Ha en fin dag! Knull og vær glad. Helt enig.Er ikke noe sykelig ved å være nymfoman heller.Normalt det også.Heldigvis er ingen like.Da hadde verden vært et trist sted. En som er nymfoman-lider ikke av det.Tvert om-de nyter bare livet mer enn alle andre : )Og når de er født slik,så må de få lov å være slik. Menn med ekstrem høy sexdrift...får jo aldri nymfoman-diagnose.Bare tull å gi kvinner det da.Det er jo bare kvinnediskriminerende.Hore er også et veldig negativt ord.... Men det er ikke horene som står for djevelskapen og ondskapen her i verden.... Anonymous poster hash: 5cd6d...d14 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #36 Skrevet 15. august 2015 Sex kan være flukt. Akkurat som mat og dop. Du har spenninger i kroppen,og du løser dem ved sex. Finn ut hva som gjør deg så "manisk"? Avhengighet er tegn på mangel av noe annet(bedre?) Alt ligger i psyken din. De spenningene du snakker om,som man har i kroppen.Det er jo nettopp sexlyst og sexdriften du snakker om-som spenninger.Klart man må få utløp for dem-ellers blir man jo helt distre og fraværende... Hva som gjør deg så kåt mener du???Du forstår virkelig ikke dette med sexlyst hører jeg... Det er ikke tegn på noen mangel....i det hele tatt. Har kåte menn mangler da?Hva mangler de mener du?Det er faktisk en normaltilstand å være hyppig ofte kåt.Både for menn og kvinner.Tyder overhodet ikke på noen mangel.Biologien er skapt slik-vi er ment for å ha sex og kose oss.Det ligger i biologien. De som "mangler lyst" har et mye større problem.Er heller de som trenger behandling,diagnose og HJELP ... De må virkelig ha det KJIPT.... Anonymous poster hash: 5cd6d...d14
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #37 Skrevet 15. august 2015 De spenningene du snakker om,som man har i kroppen.Det er jo nettopp sexlyst og sexdriften du snakker om-som spenninger.Klart man må få utløp for dem-ellers blir man jo helt distre og fraværende... Hva som gjør deg så kåt mener du???Du forstår virkelig ikke dette med sexlyst hører jeg... Det er ikke tegn på noen mangel....i det hele tatt. Har kåte menn mangler da?Hva mangler de mener du?Det er faktisk en normaltilstand å være hyppig ofte kåt.Både for menn og kvinner.Tyder overhodet ikke på noen mangel.Biologien er skapt slik-vi er ment for å ha sex og kose oss.Det ligger i biologien. De som "mangler lyst" har et mye større problem.Er heller de som trenger behandling,diagnose og HJELP ... De må virkelig ha det KJIPT.... Anonymous poster hash: 5cd6d...d14 Kvinner og menn som lider av frigiditet og impotens svikt.Har det tusen ganger verre... De lider fysisk og mentalt av "sykdomstilstanden". Men fortsatt i år 2015 tror vell folk,at det er bare menn som lider av frigiditet....og ikke kvinner. Kvinner lider kanskje mer av det.Forde sex er ofte ikke et valg for dem.Mange må utføre sex likevell,forde det er forventet av de,og forde de KAN. Når menn er impotente,kan de ikke.Og de slipper..sex. Kvinner blir ofte presset til sex.Noen kvinner blir syke av å ha mye pliktsex som er gledesløs for dem... Jeg er kjempeglad-jeg aldri har hatt det problemet.Takket være god naturlig sexlyst.Har jeg aldri hatt pliktsex.... Anonymous poster hash: 5cd6d...d14
Mynona Skrevet 16. august 2015 #38 Skrevet 16. august 2015 Tråden er ryddet for personangrep. Mynona, mod.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #39 Skrevet 18. august 2015 Nymfomani er en 1800-tallsmyte. Det som finnes er sexavhengighet som diagnose. Men tror ikke du er i faresonen. Kos deg du ☺️Anonymous poster hash: ea785...b0b Leste tilfeldigvis på helsenett,hva som står skrevet der,om hypersexualitet(nymfomani) For noe piss de skrev.Så forhåndsdømmende,at det var helt sykt å lese,de skrev rett ut at hypersexuelle(nymfomane)ofte var utroe! Det er tull.! De fleste som er hypersexuelle,finner partnere,som også er veldig glade i sex. Dermed trenger de ikke å være utroe.Man kan ha høy moral og selvkontroll,selv om man er hypersexuell. Og dersom partneren ikke klarer å ha så hyppig sex,som man ønsker,så løser man det ved onani. Hypersexualitet,trenger ikke å oppfattes som noe problem i det hele tatt,for den som har det. Ettersom alle kan onanere så mye de vil,og dekke egne behov.Så er det bare pisspreik,å påstå at hypersexuelle skulle være så ofte utroe.Mange av de,er veldig trofaste,når de først har funnet,en de virkelig kan elske.Disse menneskene binder seg ikke så lett. Hypersexuelle er ikke "dårlige umoralske mennesker".Og det er ikke noe sykelig,ved å ha sterk sexlyst.Det er vell heller en styrke.Tegn på ekstra fysisk styrke,fysisk og mentalt. Har selv sterk sexlyst-og har aldri aldri vært utro. Anonymous poster hash: 5cd6d...d14
Gjest FruKG Skrevet 20. august 2015 #40 Skrevet 20. august 2015 Jeg har levd med et sterkt sexbehov i veldig mange år, men det tok seg opp for 6-7 år siden. Jeg ser ikke på det som noe negativt egentlig, men så er jeg veldig heldig med min mann som lar meg leve ut litt av behovet mitt. Om jeg ikke hadde hatt det så tror jeg kanskje ikke at jeg hadde greid å være meg selv i det forholdet. Om behovet er fra pysken eller kroppen skal jeg ikke si noe om, men jeg tror det beste er å være ærlig med din mann/samboer. Så finner dere nok ut av det sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå