AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Jente, 38 her, som har en umettelig tørst for sex. Må ha det minst 3 ganger daglig, og hvis det ikke finnes mannebein i nærheten går jeg gjerne for dildosamlingen i skapet. Det har kommet til et punkt hvor jeg føler meg fanget av mine kroppslige behov, hvor jeg ikke for sove om natten lenger, og hvor jeg vrir meg i smerte av ren lengtelse. Mannen min er helt topp i senga, og jeg blir tilfredstilt hver eneste gang. Jeg tør ikke si noe til han tilfelle det skulle såre noen følelser. Men jeg ønsker å få bukt med dette, kanskje en måte å takle det på. Noen ideer? Anonymous poster hash: 46bdc...407 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Psykolog som er god i hypnose. Beskriv deg selv fysisk. Sjekk og din hypofyse hormon status. Noen har forhøyede nivåer og opplever seg som deg. Går bra dette.Anonymous poster hash: 9c990...7a7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Jente, 38 her, som har en umettelig tørst for sex. Må ha det minst 3 ganger daglig, og hvis det ikke finnes mannebein i nærheten går jeg gjerne for dildosamlingen i skapet. Det har kommet til et punkt hvor jeg føler meg fanget av mine kroppslige behov, hvor jeg ikke for sove om natten lenger, og hvor jeg vrir meg i smerte av ren lengtelse. Mannen min er helt topp i senga, og jeg blir tilfredstilt hver eneste gang. Jeg tør ikke si noe til han tilfelle det skulle såre noen følelser. Men jeg ønsker å få bukt med dette, kanskje en måte å takle det på. Noen ideer? Anonymous poster hash: 46bdc...407 Høres for meg ut som du har et problem på et emosjonelt plan. Snakket med psykolog? Anonymous poster hash: 02653...5c5
flinkeceline Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Jeg har det slik i perioder, men ikke hele tiden. Å være kåt er bare sunt. 2
Trianna Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Umm, jeg kjenner også på denne følelsen i blant. Det at man går litt rundt og vrir seg fordi du ønsker sex. Det er helt normalt og ikke noe å bekymre seg for. Også er jo følelsen så mye bedre når du først får utløsning etter en lang "sliteperiode" 4
sunnivahapå Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 Jeg mener det ikke er helt i den normale enden av skalaen. Hvis du må ha sex 3 ganger daglig er det på grensen til sexfiksert. Det vil jeg tørre å påstå. Jeg hadde tidligere en slik type som ville knulle hele tiden og det ble slitsomt i lengden - ikke minst gjør det vondt også. Jeg vil påstå at det i en slik situasjon er bedre å bare bite på det sure eplet, det å la naturen gå sin gang, ta situasjonen med ro og utvise måtehold. Ingenting vekker mere kvalme i meg enn synet av en billig, knullesyk liten tøs. For unnskyld meg, men det er slik du fremstår for meg i denne tråden.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #7 Skrevet 12. august 2015 Ja, sånn har jeg det også. Typen min og jeg ser ofte på hverandre etter kosen også bare tenker vi samtidig; skal vi gjøre det igjen? Før vi fortsetter på som kaniner. Anonymous poster hash: c4abe...341
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #8 Skrevet 12. august 2015 Forstå meg rett. Det er ikke slik at jeg ligger med hvem som helst eller hvor som helst. Greia er bare det at dette er uvanlig for meg. Jeg har ikke kjent på denne følelsen så særlig mye fra før av, og det liksom som en overraskelse denne sommeren. Det var etter at jeg oppnådde en spontanorgasme med min aller største dildo at uhellet var ute. Etter det har jeg vært som besatt av sex. Jeg tenker på det konstant og det begynner å bli slitsomt. Anonymous poster hash: 46bdc...407
sunnivahapå Skrevet 12. august 2015 #9 Skrevet 12. august 2015 Forstå meg rett. Det er ikke slik at jeg ligger med hvem som helst eller hvor som helst. Greia er bare det at dette er uvanlig for meg. Jeg har ikke kjent på denne følelsen så særlig mye fra før av, og det liksom som en overraskelse denne sommeren. Det var etter at jeg oppnådde en spontanorgasme med min aller største dildo at uhellet var ute. Etter det har jeg vært som besatt av sex. Jeg tenker på det konstant og det begynner å bli slitsomt. Anonymous poster hash: 46bdc...407 Hva med å bare ikke gjøre det, har du tenkt på det?
Trianna Skrevet 12. august 2015 #10 Skrevet 12. august 2015 Sånn ellers fremstår det ganske useriøst når du snakker om den "største" dildoen din. Jeg klarer meg godt med en rabbit, jeg. Det er en klitorisvibrator, i tilfellet du ikke var klar over det. Kanskje det kunne vært noe? At du ikke stapper det største og tykkeste du finner ned i musen din. Herregud jente, det finnes da måtehold... Hvor stor dildo snakker vi her om? Bare for å få det på det rene.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #11 Skrevet 12. august 2015 Googlet "large didlo", fikk opp dette rare nyhetsinnslaget... https://www.dnainfo.com/new-york/20150731/union-square/worlds-largest-dildo-battle-canceled-by-parks-department Anonymous poster hash: 600fb...ddb
sunnivahapå Skrevet 12. august 2015 #12 Skrevet 12. august 2015 Umm det er sant, det er kanskje ikke bra å bruke store dildoer og sånt for da mister du litt følelsen også blir du ganske så vid etterhvert 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #13 Skrevet 12. august 2015 Hvor stor dildo snakker vi her om? Bare for å få det på det rene. Den jeg har er en medium hard, men ganske hard, som er laget i en slags plastikk, også har den en sugekopp under som gjør at jeg kan "ri" på den. Den er ganske svær, kanskje ja mellom 17-24 cm. Vet, fikk helt sjokk da jeg først pakket den opp fra kondomeriet. Anonymous poster hash: c4abe...341
sunnivahapå Skrevet 12. august 2015 #14 Skrevet 12. august 2015 Hvem har sagt at dildoer har noen som helst påvirkning av offår TS er nymfoman eller ikke? Hvorfor skulle det ha noe som helst å si? Jeg bruker ikke dildoer og jeg er kåt nesten hele tiden. 6
Trianna Skrevet 12. august 2015 #15 Skrevet 12. august 2015 Hvem har sagt at dildoer har noen som helst påvirkning av offår TS er nymfoman eller ikke? Hvorfor skulle det ha noe som helst å si? Jeg bruker ikke dildoer og jeg er kåt nesten hele tiden. Jeg ville egentlig fram til at det ikke er størrelsen på dildoen som teller, om den er liten eller stor, bare den passer for deg så er det hele positivt. Hvorvidt TS videre ståsted iht. nymfomani er relatert til hennes utuktige omgang med dildoer i senga, eller om hun har et reelt mentalt problem ift. sin egen seksuelle fremstilling, det er det kun TS som kan gi noe godt svar på.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #16 Skrevet 13. august 2015 Jeg mener det ikke er helt i den normale enden av skalaen. Hvis du må ha sex 3 ganger daglig er det på grensen til sexfiksert. Det vil jeg tørre å påstå. Jeg hadde tidligere en slik type som ville knulle hele tiden og det ble slitsomt i lengden - ikke minst gjør det vondt også. Jeg vil påstå at det i en slik situasjon er bedre å bare bite på det sure eplet, det å la naturen gå sin gang, ta situasjonen med ro og utvise måtehold. Ingenting vekker mere kvalme i meg enn synet av en billig, knullesyk liten tøs. For unnskyld meg, men det er slik du fremstår for meg i denne tråden. Alle mine menn har hatt sterk sexlyst også.De ville pule minst to ganger om dagen,av og til 3... Så takk gud for at det finnes damer,som klarer dette hver dag,år etter år... Mange andre damer,ville nok rømt og dumpet disse mennene.Forde de hadde for sterk sexlyst.Så omtrent ingen damer hadde overlevd,å ha de som faste kjærester.Jeg er ingen tøs..så lenge pulinga foregår i faste langvarige forhold.Så kan ingen kalle meg tøs!Jeg er heller stolt over at jeg holder ut med slike menn.År etter år. Som sagt hadde andre damer rømt....med halen mellom beina. Anonymous poster hash: 5cd6d...d14 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #17 Skrevet 13. august 2015 Jente, 38 her, som har en umettelig tørst for sex. Må ha det minst 3 ganger daglig, og hvis det ikke finnes mannebein i nærheten går jeg gjerne for dildosamlingen i skapet. Det har kommet til et punkt hvor jeg føler meg fanget av mine kroppslige behov, hvor jeg ikke for sove om natten lenger, og hvor jeg vrir meg i smerte av ren lengtelse. Mannen min er helt topp i senga, og jeg blir tilfredstilt hver eneste gang. Jeg tør ikke si noe til han tilfelle det skulle såre noen følelser. Men jeg ønsker å få bukt med dette, kanskje en måte å takle det på. Noen ideer? Anonymous poster hash: 46bdc...407 Siden det er hormonelt...og sikkert litt psykisk avhengighet også.Kos deg når du har lyst,omså med deg selv,når gubben ikke orker.Og når du føler det går over styr,så tving deg til å tenke på ande ting.Begynn med sport,fysisk trening et eller annet.Slit kroppen ut på trim og div aktiviteter.Så den blir så sliten,at den bare vil sove...du har sikkert masse overskuddsenergi...bare bruk den på nevnte ting.Når man er sliten,sover man vanligvis godt.Men jo mer du trimmer,jo sprekere blir du.Så tipper sexlysten bare øker...ha ha ha Nei begynn på p-piller.Det skal drepe mye av sexlyst...evt få en unge.Unger dreper alt av sexlyst...år fremover.Da glemmer du nok gamle uvaner... Anonymous poster hash: 5cd6d...d14
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #18 Skrevet 13. august 2015 Hva med å ta en ferietur til Cap d'Agde? http://www.aftonbladet.se/relationer/article21177000.ab Anonymous poster hash: 600fb...ddb
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #19 Skrevet 13. august 2015 Har du prøvd å ta det opp med mannen din så det kansje blir mer på deg? Anonymous poster hash: 1f06a...4d2
Gjest Servicetekniker Skrevet 13. august 2015 #20 Skrevet 13. august 2015 Dildo er oppskrytt men en bra vibrator er bra, Magic Wand feks
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå