Gå til innhold

Unge menn og voksne kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mener du at yngre menn er mindre kåte? Det var en interessant teori. Men ser du for deg et varig forhold med en som er 10 år yngre? Eller er det bare "for gøy"?

Nærmer meg 40 selv, men har ikke fått testet datingen ennå, litt for nysingel. Men ble også litt nysgjerrig på hvor du treffer de yngre mennene? For på feks. sukker syns jeg svært få menn oppgir at de er interessert i å møte damer som er eldre enn seg. 12-15 år yngre derimot er visst det de er ute etter. Men jeg har kikket mest på menn i 40-årene da. Tenker at jeg vil ha en som er ferdig med unger og sånt (dvs han bør ha unger fra før, men ikke ønske seg flere).

Er det viktig for deg at han har barn fra før?

Anonymous poster hash: e4da3...69c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det viktig for deg at han har barn fra før?

Anonymous poster hash: e4da3...69c

For et varig forhold, ja absolutt. For en kort flørt har det ingen betydning. Jeg mener at man bør ha hatt egne barn for å ha full forståelse for det båndet som er mellom foreldre og barn, for at man skal ha forståelse for at barna kommer først uansett. Har sett litt for mange eksempler på nye partnere som ikke har forståelse for at barna prioriteres. Nå sier jeg ikke at alt skal gå på barnas premisser, men det må være forståelse for at feks barnas fotballkamp kan være viktigere enn en romantisk middag med deg, og at det er lettere å flytte på en middag enn på en fotballkamp...

Jeg sier ikke at det ikke finnes unntak da, er sikkert noen uten barn som har forståelse for dette også. Men alt som er selvopplevd er enklere å forstå. Og en felles plattform/utgangspunkt er alltid greit å ha.

Og i tillegg er jeg fullstendig ferdig med å få barn selv, så en fremtidig partner bør også være det. Og en mann som ikke ønsker seg egne barn blir også litt feil for meg. Så selv om det hadde vært mye "enklere" med en mann som ikke har barn, er det noe jeg velger bort.

• Liker 2
Skrevet

Mener du at yngre menn er mindre kåte? Det var en interessant teori. Men ser du for deg et varig forhold med en som er 10 år yngre? Eller er det bare "for gøy"?

Nærmer meg 40 selv, men har ikke fått testet datingen ennå, litt for nysingel. Men ble også litt nysgjerrig på hvor du treffer de yngre mennene? For på feks. sukker syns jeg svært få menn oppgir at de er interessert i å møte damer som er eldre enn seg. 12-15 år yngre derimot er visst det de er ute etter. Men jeg har kikket mest på menn i 40-årene da. Tenker at jeg vil ha en som er ferdig med unger og sånt (dvs han bør ha unger fra før, men ikke ønske seg flere).

Jeg stilte det samme spørsmålet selv når jeg ble singel, hvor kan jeg treffe menn som er yngre. Og min arena ble og begynne på treningsstudio. Her er det fullt av flotte unge menn som viser seg fram, på samme måte får du selv vist deg fram. Høres kanskje litt nasty ut, men jeg tror mange som trener og ser på dette so et sted hvor man kan treffe andre.

• Liker 1
Skrevet

Trener på treningsstudio jeg også, får vel begynne å se meg rundt etter unggutter der da... Har en der litt i kikkerten, men han er over 40.... :fnise:

Skrevet

Trener på treningsstudio jeg også, får vel begynne å se meg rundt etter unggutter der da... Har en der litt i kikkerten, men han er over 40.... :fnise:

Spørs jo hvor gammel du er da, hvis du ønsker yngre... :-D Selv syns jeg det begynner å bli vanskligere å treffe damer som er eldre enn meg i en alder av 36, liksom ikke ung lenger selv om man fortsatt foretrekker aldersforskjell. Får vel bare sikte høyere og gå på treningsstudio da... :-D

Skrevet

Hei.

Jeg er en kvinne som snart er 40 år, som etter at jeg ble skilt igjen er begynt date. Opplever at det ikke er lett, da mange av de jeg møter på min egen alder er mest opptatt av det erotiske, Mine erfaringer er at det mye enklere og date unge menn, da de faktisk er opptatt av og møte meg for å bli kjent, fremfor først og fremst erotikk, Dater for tiden en mann som er 10 år ynge enn meg selv, og det har gitt meg mye. Tror nok og det vil bli erotikk med tiden, men nå er vi først og fremst opptatt av å bli kjent med hverandre, Så mitt spørsmål er om det er andre kvinner på min alder som har opplevd det samme som meg.

Dame-

Men må si jeg setter pris på erotikken : )

Hadde vært dødskjedelig,o han ikke var interesert i erotikken...

Alle menn jeg møter er interesert i sex,så da er vi like.For jeg er også interesert i sex : )

Vær happy og glad for at de vil ha sex med deg.

Anonymous poster hash: 8e153...f4a

Skrevet

Spørs jo hvor gammel du er da, hvis du ønsker yngre... :-D Selv syns jeg det begynner å bli vanskligere å treffe damer som er eldre enn meg i en alder av 36, liksom ikke ung lenger selv om man fortsatt foretrekker aldersforskjell. Får vel bare sikte høyere og gå på treningsstudio da... :-D

Alder har egentlig ikke så stor betydning, hvor de er i livet er viktig. Jeg tviler på at jeg ville trives med noen som var 10 år yngre enn meg, men din alder hadde vært helt grei. ;) Dvs et par år yngre enn meg.

Skrevet

Alder har egentlig ikke så stor betydning, hvor de er i livet er viktig. Jeg tviler på at jeg ville trives med noen som var 10 år yngre enn meg, men din alder hadde vært helt grei. ;) Dvs et par år yngre enn meg.

;-)

Skrevet

Dame-

Men må si jeg setter pris på erotikken : )

Hadde vært dødskjedelig,o han ikke var interesert i erotikken...

Alle menn jeg møter er interesert i sex,så da er vi like.For jeg er også interesert i sex : )

Vær happy og glad for at de vil ha sex med deg.

Anonymous poster hash: 8e153...f4a

Jeg er og opptatt av sex, men det må og være mulig og møte en mann uten at man også skal ha sex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...