Gå til innhold

Ein eks som ikkje er i vater

Gjest Stjerner og planeter

Anbefalte innlegg

Hvorfor driver du og sletter innleggene dine i denne tråden egentlig? Det virker jo merkelig. Man ser uansett innleggene i sitat-innleggene, så det er ingen vits.

Vil du ha hele tråden slettet, be moderator om hjelp. Bedre det enn at det står sånne tomme, amputerte og intetsigende innlegg igjen i en tråd.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men kan du ikke dumpe det hos foreldrene hans eller noe sånt?

Og gi han beskjed etterpå?

Han bruker jo disse tingene som et maktmiddel mot deg! 

Hva om at du ringer namsmannen og spør hva du skal foreta deg med ting som er satt igjen av tidligere beboer? De bør ha kompetanse på sånt. 

Jeg vil tro at du kan fremme et krav skriftlig om at det skal hentes innen en gitt dato, hvis ikke blir det kastet. Så lenge han får en rimelig frist (2 uker) til å hente tingene. 

Namsmannen driver jo med utkastelser og sånt. De bør ha kompetanse på dette. 

Vi var aldri sambuare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var aldri sambuare.

Så det er egentlig snakk om ting som han har hensatt hos deg?

Uansett. Snakk med namsmannen eller politiet. De bør vite hvilke tiltak du kan gjøre.

Så sant du ikke kan få med deg en person eller to og levere det hjemme hos han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er egentlig snakk om ting som han har hensatt hos deg?

Uansett. Snakk med namsmannen eller politiet. De bør vite hvilke tiltak du kan gjøre.

Så sant du ikke kan få med deg en person eller to og levere det hjemme hos han.

Eg har snakka med politiet og dei seier han er latterleg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange år siden hadde jeg og en sånn eks. Jeg snakket med politiet i forkant. Etter flere avtalte hente tidspunkt uten at han kom, ringte faktisk politiet han å sa at jeg satt ut tingene den og den dagen og at han kunne hente det til den og den tiden, hvis ikke så kunne jeg kvitte meg med tingene uten å ha noe mer ansvar for det. Han kom, det ble et baluba, politiet hentet han og kjørte han og tingene vekk. Ha noen hos deg når han skal hente tingene eller sett de ute og ikke Vær hjemme. Ville nok helst hatt noen der så du har eventuelle vitner om noe skulle skje. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...