AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #21 Skrevet 11. august 2015 Om man nå må tømme på et slikt sted kan man ta vann på papir med seg inn i båsen og tørke av den, og/eller ha med seg en liten vannflaske og skylle den i rennende vann over do. Da blir det ikke noe særlig mer gris enn med tamponger uten innføringshylse. Mensenkoppen har større kapasitet enn bind/tampong, og kan sitte i i opptil 12 timer før man bør tømme, så man har litt tid på seg til å komme til ordentlige fasiliteter før man må tømme. Anonymous poster hash: 0e6e4...1ac Hvor kjøper du den ?Anonymous poster hash: c5327...b21
Rosewood Skrevet 11. august 2015 #22 Skrevet 11. august 2015 Ruller tampongen godt inn i papir, og hiver det i søpla
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #23 Skrevet 12. august 2015 Ruller litt papir rundt og kaster i søppelbøtte med pose og lokk. Tømmer søpla annenhver dag.Anonymous poster hash: c9bd7...40f
Djungelvrål Skrevet 12. august 2015 #24 Skrevet 12. august 2015 Er så enig. Beklager å si dette her, men kom på dette her nå, jeg hadde en venninne i tenårene som elsket slike enkle åpne tilfeller for å kunne lett se hvordan kvinner blødde på mensbindet sitt eller på tampongen. Da vi var elleve år var det beste hun visste å åpne slike bind og se hvordan blodet lå på bindet. Og farge på blodet. Kombinert med kunnskap hun hadde om de som blødde. Vekt og høyde og sånn. Jeg ble skremt da vi var elleve, men hun dro det så langt da vi var i tenårene. Jeg orket ikke være venn med henne lenger, jeg forstod ikke den interessen hun hadde og ble veldig kvalm. Men poenget (hehe, grøss og glede kanskje!) var at hun gjorde funn allerede da som bidro til nysgjerrigheten hennes rundt kropp og medisin, og hun er i dag utdannet lege og er helt rå på kvinneforskning! Haha. Vet det er sykt! : ) Anonymous poster hash: 4950c...841 Åpnet hun bind og tanmponger fra fremmede kvinner på offentlige toaletter? Eller kikket hun i søpla til de hun var hos? Herregud hvor syke folk kan bli!!
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #25 Skrevet 12. august 2015 Kaster det i søpla... Anonymous poster hash: e3262...c39
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #26 Skrevet 12. august 2015 Tamponger rulles godt inn i papir og kastes i søpla Bind pakker jeg først inn i innpakningen til det neste bindet og så ruller jeg papir rundt og kaster. Er jeg på offentlige toaletter eller hjemme hos andre er jeg ekstra påpasselig med å rulle godt inn i papir, og så vrir jeg på det innpakkede bindet slik man ville vridd enn oppvaskklut. Men ikke så hardt da. Da er jeg sikker på at papiret sitter godt nok på og ikke ruller seg opp. Hater å se andre sine bind og tamponger i søpla og vil unngå at andre skal se mitt også. Mange bare surrer litt papir løst rundt slik at det åpner seg etter at de har kastet det. På skolen jeg gikk på i fjor var det felles toalett for kvinner og menn og kun et stort, åpent søppelspann ved vasken. Der var det en person som uten unntak bare rev bindet av trusa og slapp oppi søppelbøtta slik at man så rett ned i bindet når man kom inn på doen. Jeg syns det er rett og slett ekkelt. Anonymous poster hash: f33ea...da7
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #27 Skrevet 13. august 2015 Hvor kjøper du den ?Anonymous poster hash: c5327...b21 Jeg kjøpte min fra arnika.no. Jeg har en av merket Moon Cup. Det finnes mange ulike merker etter hvert, og det er veldig mange steder på nett å få kjøpt, også i norske nettbutikker. Prisen ligger mellom 250-300, og er absolutt verdt investeringen. Anonymous poster hash: 0e6e4...1ac
Millimani Skrevet 13. august 2015 #28 Skrevet 13. august 2015 Legger bindet i plasten på det nye bindet jeg tar, ruller det sammen og fester det med den lille tapen som er på før jeg kaster det i søpla. Eller ruller bindet sammen, pakker det inn i papir, og kaster det i søpla. Er jeg andre steder enn hjemme, og det evt er "synlig" for andre så bare legger jeg noe mer papir over. Har jeg muligheten så kaster jeg det i peisen. Jeg har dog ikke peis hjemme, men hos mamma eller min søster så kaster jeg det innrullet i peisen, når jeg ikke har noen "skuelystne" ved siden av meg.
Gjest Valmuen Skrevet 13. august 2015 #29 Skrevet 13. august 2015 Ruller det inn i papir og kaster det i søpla, som regel den på badet. Vil slippe det blodige synet hver gang jeg skal kaste noe, æsj.
Snufkin Skrevet 13. august 2015 #30 Skrevet 13. august 2015 Bruker nå mensbeger, men før rullet jeg sammen bindet inn i det plasten fra det nye bindet. Tamponger rullet jeg litt papir rundt. Og jeg kastet det kun i søpla på doen, vil helst slippe at det evt skal bli menslukt i hele huset...
peppermyntete Skrevet 13. august 2015 #31 Skrevet 13. august 2015 (endret) Bind pakker jeg inn i plasten til det nye bindet (thumbs up til Libresse for plast med lim rundt det hele) eller i litt papir hvis jeg ikke skal bruke nytt bind. Tampong pakkes inn i et par tørk med dopapir. Edit; og selvfølgelig kastes de i søpla på badet. Aldri opplevd at folk ikke har søppeldunk der. Endret 13. august 2015 av peppermyntete
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #32 Skrevet 13. august 2015 Legger bindet i plasten på det nye bindet jeg tar, ruller det sammen og fester det med den lille tapen som er på før jeg kaster det i søpla. Eller ruller bindet sammen, pakker det inn i papir, og kaster det i søpla. Er jeg andre steder enn hjemme, og det evt er "synlig" for andre så bare legger jeg noe mer papir over. Har jeg muligheten så kaster jeg det i peisen. Jeg har dog ikke peis hjemme, men hos mamma eller min søster så kaster jeg det innrullet i peisen, når jeg ikke har noen "skuelystne" ved siden av meg. Anonymous poster hash: 09087...288 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå