Adelia Skrevet 11. august 2015 Forfatter #21 Del Skrevet 11. august 2015 Nå skrives det at de er funnet. Men om det er sant, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #22 Del Skrevet 11. august 2015 Og nei, de er ikkke funnet! Begge kontaktpersonene i den fake annonnsen har åpne facebookprofiler di har linket til og ingen av de har skrevet at de her kommet til rette. Det hadde jo isåfall vært det minste de kunne gjort for allle de tusner av folk som har spammet den linken å face. Anonymous poster hash: ba284...f7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #23 Del Skrevet 11. august 2015 Sånn som jeg forstår det, så har jentene forsvunnet frivillig, altså "rømt" fra kontaktpersonene sine. Det er ingen ting som tyder på at de er bortført eller utsatt for noe kriminelt. Det synes som om de får hjelp av lokale til å gjemme seg for de som leter etter dem. Dette er nok grunnen til at saken ikke er omtalt i mediene, verken nasjonalt eller lokalt der jentene kommer fra. Anonymous poster hash: 43ff3...dfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 11. august 2015 #24 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Og nei, de er ikkke funnet! Begge kontaktpersonene i den fake annonnsen har åpne facebookprofiler di har linket til og ingen av de har skrevet at de her kommet til rette. Det hadde jo isåfall vært det minste de kunne gjort for allle de tusner av folk som har spammet den linken å face. Anonymous poster hash: ba284...f7b Jeg har også sett denne savnet greia på facebook og jeg må si jeg stusser litt over at hun som var tagget i selve savnet innlegget ikke har skrevet noe i sine egne statusoppdateringer at hun savner datteren osv. Hun har kun delt savnet innleggene. I andre forsvinningssaker (Hvor den som har blitt borte blir funnet død flere mnd etterpå) skriver jo ofte familien dagbok i oppdateringene sine om savnet etter barnet osv. Edit; Jeg fant kun én link ved første øyekast om denne saken. HER. Synes dog det er rart at denne saken ikke har kommet i avisene. MEN så venter avisene på "godkjenning" fra politiet før de deler slike saker pga personvern og "faren" for at den som har blitt borte har en eks, venn, bekjent el som har besøksforbud eller at vedkommende bor på hemmelig adresse osv. Endret 11. august 2015 av snoopy_93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 11. august 2015 #25 Del Skrevet 11. august 2015 Jeg har også sett denne savnet greia på facebook og jeg må si jeg stusser litt over at hun som var tagget i selve savnet innlegget ikke har skrevet noe i sine egne statusoppdateringer at hun savner datteren osv. Hun har kun delt savnet innleggene. I andre forsvinningssaker (Hvor den som har blitt borte blir funnet død flere mnd etterpå) skriver jo ofte familien dagbok i oppdateringene sine om savnet etter barnet osv. Nå har ikke jeg lest på foreldre som savner barna sine sine facebooker, men det er ingen fasit på hvordan man oppfører seg på sosiale medier etter en krise 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heike72 Skrevet 11. august 2015 #26 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Disse jentene var der nede med mor til den ene jenta. Moren bor der nede. Jentene har vært hos henne i over 5 uker. Ja, de har nok forsvunnet frivillig, men hva er vitsen med å spekulere i hvorfor. De er 15 år gamle og ikke alltid at man tenker det mest fornuftige eller konsekvenser av egne handlinger i den alderen der. Det er viktig å ta gode valg, men ikke alltid man gjør det. Det viktige her er jo at jentene blir funnet i god behold uansett hva de har drevet med. Den andre jentas mor og ei til har også dratt ned dit. Jentene er etterlyst og det er ingen fake savnetmelding eller pr-stunt, som noen her påstår. Dere leser det nok ikke i aviser o.l. så lenge de har forsvunnet frivillig. Håper jentene snart blir funnet! Endret 11. august 2015 av Heike72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dot Skrevet 11. august 2015 #27 Del Skrevet 11. august 2015 Jentene? Jeg vil ikke ha spekuleringer, kun et svar ja eller nei på pm. Tråden kan slettes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #28 Del Skrevet 11. august 2015 Hvilke jenter? Anonymous poster hash: 0efca...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KajaKri Skrevet 11. august 2015 #29 Del Skrevet 11. august 2015 Nei de er ikke funnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #30 Del Skrevet 11. august 2015 De i Tyrkia? Rart det ikke har vært noe i pressen om det.. Anonymous poster hash: 90ff6...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #31 Del Skrevet 11. august 2015 Var det ikke en til tråd? Ble den slettet? Anonymous poster hash: c8bbe...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #32 Del Skrevet 11. august 2015 Ja, de er fortsatt savnet. Årsaken til at saken ikke er omtalt i media er fordi jentene frivillig har stukket av fra foreldrene. De har vært aktive på sosiale medier, senest i dag. Anonymous poster hash: 74b65...b5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #33 Del Skrevet 11. august 2015 Huff, jeg synes så synd på foreldrene i denne saken! Jeg håper at jentene snart forstår at det er en svært farlig situasjon de har satt seg i. Anonymous poster hash: ca164...137 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 11. august 2015 #34 Del Skrevet 11. august 2015 Tråden ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt, samt svar til dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 11. august 2015 Forfatter #35 Del Skrevet 11. august 2015 Huff, jeg synes så synd på foreldrene i denne saken! Jeg håper at jentene snart forstår at det er en svært farlig situasjon de har satt seg i.Anonymous poster hash: ca164...137 Samme tenker jeg! Må være grusomt for foreldrene. Når de i tillegg har forsvunnet med vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #36 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Ja, de er fortsatt savnet. Årsaken til at saken ikke er omtalt i media er fordi jentene frivillig har stukket av fra foreldrene. De har vært aktive på sosiale medier, senest i dag.Anonymous poster hash: 74b65...b5e De har stukket av frivillig, vil ikke bli funnet. Klart de da ikke skal omtales offentlig i media! Det har med personvern å gjøre. Heldigvis er media mer kritisk enn foreldrene i denne saken, for dette kommer til å forfølge dem resten av livet. Innlegg redigert for spekulasjon Nordvesta, mod. Anonymous poster hash: a68ea...0ef Endret 11. august 2015 av Nordvesta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #37 Del Skrevet 11. august 2015 Disse jentene var der nede med mor til den ene jenta. Moren bor der nede. Jentene har vært hos henne i over 5 uker. Ja, de har nok forsvunnet frivillig, men hva er vitsen med å spekulere i hvorfor. De er 15 år gamle og ikke alltid at man tenker det mest fornuftige eller konsekvenser av egne handlinger i den alderen der. Det er viktig å ta gode valg, men ikke alltid man gjør det. Det viktige her er jo at jentene blir funnet i god behold uansett hva de har drevet med. Den andre jentas mor og ei til har også dratt ned dit. Jentene er etterlyst og det er ingen fake savnetmelding eller pr-stunt, som noen her påstår. Dere leser det nok ikke i aviser o.l. så lenge de har forsvunnet frivillig. Håper jentene snart blir funnet! Det ligger ingen offentlig savnetmelding innad i interpol eller politiet og det er derfor løgn fra foreldrene. De er savnet fra foreldrene, fordi de har frivillig forsvunnet. De er ikke savnet i den forstand at det settes igang leteaksjon fra det offentlige. Anonymous poster hash: a68ea...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #38 Del Skrevet 11. august 2015 Er bare til å se på instagram så ser dere hva de holder på med Anonymous poster hash: ec6d7...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 11. august 2015 #39 Del Skrevet 11. august 2015 Jeg vokste opp i et fritt og liberalt øvre middelklassemiljø. Jeg stakk også av da jeg var 15-16 år, og ble borte i 2-3 uker på sommeren. Jeg tror ikke dette er uvanlig, men sosiale media har gjort dette mer synlig for folk flest. Det er om ikke vanlig, så heller ikke uvanlig at man i denne alderen ønsker å frigjøre seg fra foreldre og konvensjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #40 Del Skrevet 11. august 2015 Noen som kan litt tyrkisk som forstår hva som står her? Jeg har forsøkt å oversette, men det ga ikke nok mening. Jeg skjønner hovedinnholdet så klart, men ikke noe mer. Anonymous poster hash: b00e1...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå