AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Hei. Jeg har nå de siste 2 månedene slitt med mye oppblåst mage og rumling uten at jeg har vært sulten, og også slitt med at jeg har våknet om nettene av kraftig mage smerte og løs mage, som nå har forværret seg, er oppblåst hele tiden, men den kraftige mage smerten og løs mage har vært en dag i uken, og vet ikke hvorfor. Lurte på om det er noen her som kanskje har noen forslag til hva jeg kan gjøre som kan hjelpe. Har ingen matintoleranse som jeg vet om eller allergier, har aldri hatt så mye magesmerte som nå, så hvis noen kan komme med noen tips til hva som kan hjelpe meg, hadde jeg blitt veldig takknemlig Anonymous poster hash: 4a0c0...ca9 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Vel, nå har du en matintoleranse du ikke vet om Er det noe du spiser mye mer av eller som du har introdusert i matveien de siste månedene? Kanskje en ny kombinasjon av matvarer? Har du endret noe i kostholdet? Drikker du noe nytt? Anonymous poster hash: 70e44...f72
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Som en hjelp fram til du finner ut av hva det kommer av, så hjelper karve veldig bra mot luft og fordøyelsesproblemer. Bare ta en teskje karve i munnen og skyll ned med vann. Anonymous poster hash: 8765f...172
peanut_juice Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Lag en mat og drikke dagbok i to uker. Skriv ned alt du spiser og drikker i løpet av en dag, og se om du kan se etter mønster. eks får du i deg mye gluten, mye laktose osv osv Også prøv å kutt ut noe av det i èn uke og se om det gir noen bedring.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Vel, nå har du en matintoleranse du ikke vet om Er det noe du spiser mye mer av eller som du har introdusert i matveien de siste månedene? Kanskje en ny kombinasjon av matvarer? Har du endret noe i kostholdet? Drikker du noe nytt?Anonymous poster hash: 70e44...f72 Er ingenting nytt med hva jeg spiser eller drikker, har vell så og si en intoleranse mot grøt, men det spiser jeg ikke lenger. Drikker og spiser veldig lite melkeprodukter/meieriprodukter. Men fikk sterkere magesmerter i dag etter å spist rundstykker. Anonymous poster hash: 4a0c0...ca9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 Som en hjelp fram til du finner ut av hva det kommer av, så hjelper karve veldig bra mot luft og fordøyelsesproblemer. Bare ta en teskje karve i munnen og skyll ned med vann.Anonymous poster hash: 8765f...172 Takk for tipset skal prøve det Anonymous poster hash: 4a0c0...ca9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 Lag en mat og drikke dagbok i to uker. Skriv ned alt du spiser og drikker i løpet av en dag, og se om du kan se etter mønster. eks får du i deg mye gluten, mye laktose osv osv Også prøv å kutt ut noe av det i èn uke og se om det gir noen bedring. Det skal jeg gjøre Anonymous poster hash: 4a0c0...ca9
Gjest Dårris Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 Glutenallegi eller hveteallergi/intoleranse? Jeg får sånn mage av hvetegluten, men tåler hvetestivelse (hvor glutenet er tatt ut) og gluten fra andre kornsorter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå