AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #41 Skrevet 10. august 2015 Synes du er overdramatisk når du krever oppmerksomhet mens han er på ferie. Når du kaller menn kalde og onde, drittsekk osv. bare pga. dette, så er det ikke deg, men denne mannen, jeg har sympati for. Pass på så du ikke skremmer han vekk.Anonymous poster hash: 5e3a7...543 Skal ærlig innrømme at jeg overreagerte. Jeg er veldig lei meg fordi jeg ikke har hørt noe. Han sa han ville holde kontakt. Men over en uke? Det er lenge. Anonymous poster hash: c41dd...ba2 1
Gjest Coolaid Skrevet 10. august 2015 #42 Skrevet 10. august 2015 Jeg turde å tro på en mann da han sa hvor mye jeg betydde for han. At han hadde dype følelser for meg. Da han sa han håpet det ble oss to. Og i det jeg endelig tør å gi slipp og falle for han, så ble det helt stille. Hvordan i helvete klarer menn å være så kalde og kyniske? Hvorfor skal de alltid være så jævla drittsekker? Har de ingen følelser? Er de kalde og onde alle sammen? Er så møkk lei. Jeg kaster meg aldri ut i noe men når jeg endelig hadde troa, så fikk jeg realiteten slengt i tryne igjen. Og det gjør så vondt. Hele kroppen min verker i smerte.Anonymous poster hash: c41dd...ba2 Hva har det med meg som mann å gjøre ? Klager jeg på deg når kona er urimelig ?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #43 Skrevet 10. august 2015 Hva har det med meg som mann å gjøre ? Klager jeg på deg når kona er urimelig ? Jeg får i hvert fall oppmerksomhet i denne tråden Anonymous poster hash: c41dd...ba2 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #44 Skrevet 10. august 2015 Helt enig med deg, TS! Måtte djevelen ta alle menn så vi kvinner fikk være i fred her på jorden! Da hadde det blitt paradis på jord. Anonymous poster hash: 82df3...a3d 1
Gjest Coolaid Skrevet 10. august 2015 #45 Skrevet 10. august 2015 Jeg får i hvert fall oppmerksomhet i denne tråden Anonymous poster hash: c41dd...ba2 Det er jo bra da
Gjest Captain Hook Skrevet 10. august 2015 #46 Skrevet 10. august 2015 (endret) Ja vi er grusomme hele gjengen. Best å holde seg unna. Ingen forhold. Kun sex. Det eneste vi vil. Så vil dere damer i et forhold. Ikke fall for menn. Endret 10. august 2015 av Captain Hook
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #47 Skrevet 10. august 2015 Skal ærlig innrømme at jeg overreagerte. Jeg er veldig lei meg fordi jeg ikke har hørt noe. Han sa han ville holde kontakt. Men over en uke? Det er lenge.Anonymous poster hash: c41dd...ba2 En uke er ikke lenge, og ihvertfall ikke når han er på ferie. Dere er ikke kjærester eller samboere. Anonymous poster hash: b2863...38d
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #48 Skrevet 10. august 2015 Tilbake til tema. Nå som jeg har fått tilbake pusten. Vil det være en ekstra piff for mannen at kvinnen viser at hun venter på han? Og akseptere avstand når han trenger dette? Eller vil han anta hun er en pusling han kan herse med fordi hun ikke har baller?Anonymous poster hash: c41dd...ba2 Hvor lenge har dere holdt på da? Høres ikke ut som at det er lenge siden du er såpass utrygg på han! Jeg syns du bare skal fortsette som før du møtte han, ikke overøs han med meldinger om at du venter på han og savner han, det låter til å være altfor tidlig og bare skremmende og desperat. Heller ikke kjeft på han eller vis sinne for at han ikke tekster deg mens han er på ferie, for å vise "baller". Vær som du er uten han, og bli heller glad når du hører fra han igjen i stedet for å legge noe mere analyser og urasjonell frustrasjon i det. Anonymous poster hash: b2863...38d
Erazor Skrevet 10. august 2015 #49 Skrevet 10. august 2015 Tilbake til tema. Nå som jeg har fått tilbake pusten. Vil det være en ekstra piff for mannen at kvinnen viser at hun venter på han? Og akseptere avstand når han trenger dette? Eller vil han anta hun er en pusling han kan herse med fordi hun ikke har baller?Anonymous poster hash: c41dd...ba2 En ekstra piff får man gjerne av noe som ikke er forventet. Å akseptere avstand er for mange helt grunnleggende for at et forhold skal fungere. Klart det er mulig at noen kan bli positivt overrasket, spesielt om de tidligere har vært i forhold hvor de ikke har hatt noen frihet. Men jeg ville ikke ha tatt for gitt at noen skal føle seg ekstra spesiell fordi en potensiell partner ikke gir opp forholdet når man er på ferie. Og ja, det finnes dessverre også de som liker å herse med de som de kan herse med, men det er ikke rettferdig å anta at alle er slik.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #50 Skrevet 11. august 2015 En ekstra piff får man gjerne av noe som ikke er forventet. Å akseptere avstand er for mange helt grunnleggende for at et forhold skal fungere. Klart det er mulig at noen kan bli positivt overrasket, spesielt om de tidligere har vært i forhold hvor de ikke har hatt noen frihet. Men jeg ville ikke ha tatt for gitt at noen skal føle seg ekstra spesiell fordi en potensiell partner ikke gir opp forholdet når man er på ferie. Og ja, det finnes dessverre også de som liker å herse med de som de kan herse med, men det er ikke rettferdig å anta at alle er slik. Jeg synes hele situasjonen er vanskelig. Fordi jeg ga etter for mine følelser etter at han ettertrykkelig ga inntrykk av å ha falt for meg. Da havnet jeg i en veldig sårbar posisjon. Og da er det ekstra vondt at kontakten har opphørt. Ti dager er lenge og kanskje så har jeg mistet han uten at jeg vet hva som skjedde? Jeg får vel et svar en vakker dag. Han sa sist at vi snakkes om noen få dager. Dette med å tro at han er borte er rent selvforsvar fra min side. Best å tro på det verste og håpe på det beste. Gjøre meg selv mentalt forberedt på at jeg nok en gang har driti meg ut. I mellomtiden prøver jeg bare å holde meg veldig opptatt slik at jeg ikke rekker å tenke så mye. Så nå trimmer det for harde livet og jeg reiser rundt til folk så fort jeg har tid eller løper rundt i fjellet. Så noe bra kommer ut av dette. Rumpa vil bli fast og fin nå. Anonymous poster hash: c41dd...ba2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #51 Skrevet 11. august 2015 Det gjør så vondt blir rett og slett fysisk dårlig. Og man er så veldig alene i en slik situasjon. Anonymous poster hash: c41dd...ba2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå