AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #21 Skrevet 10. august 2015 Jeg turde å tro på en mann da han sa hvor mye jeg betydde for han. At han hadde dype følelser for meg. Da han sa han håpet det ble oss to. Og i det jeg endelig tør å gi slipp og falle for han, så ble det helt stille.Hvordan i helvete klarer menn å være så kalde og kyniske? Hvorfor skal de alltid være så jævla drittsekker? Har de ingen følelser? Er de kalde og onde alle sammen? Er så møkk lei. Jeg kaster meg aldri ut i noe men når jeg endelig hadde troa, så fikk jeg realiteten slengt i tryne igjen. Og det gjør så vondt. Hele kroppen min verker i smerte.Anonymous poster hash: c41dd...ba2 Fordi vi iløpet av bare en bytur kanskje blir avvist flere hundre ganger f.eks osv osv ...? Da blir vi vel litt sånn #hardskalla utenpå til tider...så du skal være glad for du er kvinne og ikke mannfolk tross alt. Litt motgang må du vel tåle før du forgår av smerte...kan vel ikke være prinsesser hele gjengen? Det er egentlig dine medsøstre sin feil at det har blitt sånn!...vi menn bare tilpasser oss Anonymous poster hash: 5a4a9...b06 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #22 Skrevet 10. august 2015 Fordi vi iløpet av bare en bytur kanskje blir avvist flere hundre ganger f.eks osv osv ...? Da blir vi vel litt sånn #hardskalla utenpå til tider...så du skal være glad for du er kvinne og ikke mannfolk tross alt. Litt motgang må du vel tåle før du forgår av smerte...kan vel ikke være prinsesser hele gjengen? Det er egentlig dine medsøstre sin feil at det har blitt sånn!...vi menn bare tilpasser ossAnonymous poster hash: 5a4a9...b06 Fordi du er bitter pga avslag så trenger ikke han å være det Han var tidligere gift i mange år så han har ikke hatt slike problemer. Ikke er han noen bygutt heller. Anonymous poster hash: c41dd...ba2
peanut_juice Skrevet 10. august 2015 #23 Skrevet 10. august 2015 Du sier han er på ferie? Da kan det jo hende at han ikke vil vie all sin tid til telefonen. Man drar jo på ferie for å "komme seg litt unna";) Mener ikke at han prøver å komme seg unna deg altså, men mer at han muligens er i feriemodus. Hold hodet kaldt, og forventningene lave, så ordner nok dette seg
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #24 Skrevet 10. august 2015 Fordi du er bitter pga avslag så trenger ikke han å være det Han var tidligere gift i mange år så han har ikke hatt slike problemer. Ikke er han noen bygutt heller.Anonymous poster hash: c41dd...ba2 Du snakket om en generalisernig av menn ..så svarer jeg tilbake i samme form. Hva som feiler han konkret kan jo ikke jeg vite ..men hvorfor menn kan virke kalde og sånn er pga av vi må tale langt mer avslag og nedturer ettersom det er vi som må ta all risikoen som regel hele tiden. Jeg er ikke bitter, ikke går jeg på byn heller noe hysterisk krevende kvinnfolk klarer jeg meg uten også Anonymous poster hash: 5a4a9...b06 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #25 Skrevet 10. august 2015 Du sier han er på ferie? Da kan det jo hende at han ikke vil vie all sin tid til telefonen. Man drar jo på ferie for å "komme seg litt unna";) Mener ikke at han prøver å komme seg unna deg altså, men mer at han muligens er i feriemodus. Hold hodet kaldt, og forventningene lave, så ordner nok dette seg Kvinnfolk er akkurat som barn - gir du dem høye forventninger så skal det lite til før du skuffer dem ...så det er en tabbe å legge lista der at man skal snakke og snappe til alle døgnets tider ...når man ikke gidder mer og er trett i hodet en dag så sitter det der f'***** dumme kvinnfolket å tror at dommedag har kommet og at alt er fortapt ...hva galt har hun sagt osv osv ... Anonymous poster hash: 5a4a9...b06
peanut_juice Skrevet 10. august 2015 #26 Skrevet 10. august 2015 Kvinnfolk er akkurat som barn - gir du dem høye forventninger så skal det lite til før du skuffer dem ...så det er en tabbe å legge lista der at man skal snakke og snappe til alle døgnets tider ...når man ikke gidder mer og er trett i hodet en dag så sitter det der f'***** dumme kvinnfolket å tror at dommedag har kommet og at alt er fortapt ...hva galt har hun sagt osv osv ... Anonymous poster hash: 5a4a9...b06 Jeg er enig med deg, hvertfall når det er så tidlig i ett forhold. Når man bestemmer seg for å ta forholdet videre kan man begynne å snakke om hvilke forventninger man evt har til hverandre. Det sparer både kvinner og menn for mye stress. Hun vet hva hun kan forvente av han, og han trenger ikke å streve for å møte urealistiske forventninger.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #27 Skrevet 10. august 2015 Jeg er enig med deg, hvertfall når det er så tidlig i ett forhold. Når man bestemmer seg for å ta forholdet videre kan man begynne å snakke om hvilke forventninger man evt har til hverandre. Det sparer både kvinner og menn for mye stress. Hun vet hva hun kan forvente av han, og han trenger ikke å streve for å møte urealistiske forventninger. Bra da stoler jeg på at ihvertfall du oppdrar de generasjonene som kommer med tilstrekkelig refleksjon rundt dette slik at evolusjonen går i riktig retning og våre barn slipper å sitte slik mer!... Anonymous poster hash: 5a4a9...b06
peanut_juice Skrevet 10. august 2015 #28 Skrevet 10. august 2015 Bra da stoler jeg på at ihvertfall du oppdrar de generasjonene som kommer med tilstrekkelig refleksjon rundt dette slik at evolusjonen går i riktig retning og våre barn slipper å sitte slik mer!... Anonymous poster hash: 5a4a9...b06 I såfall har jeg hvertfall valgt rett yrkesvei Men man kan jo lure på hvorfor det har blitt slik som det er nå, og hvorfor dette er så vanskelig for mange. Spennende tema egentlig.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #29 Skrevet 10. august 2015 Fordi vi iløpet av bare en bytur kanskje blir avvist flere hundre ganger f.eks osv osv ...? Da blir vi vel litt sånn #hardskalla utenpå til tider...så du skal være glad for du er kvinne og ikke mannfolk tross alt. Litt motgang må du vel tåle før du forgår av smerte...kan vel ikke være prinsesser hele gjengen? Det er egentlig dine medsøstre sin feil at det har blitt sånn!...vi menn bare tilpasser oss Anonymous poster hash: 5a4a9...b06 Hvis du ser en potensiell partner i så mange som hundre stykker ila av en bytur (eller iløpet av et år eller livstid!) så kan ikke forholdene dine være veldig spesielle. Da er hun jo bare en av hundre, da. Ikke rart at ingen vil være dama di. Anonymous poster hash: b2863...38d 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #30 Skrevet 10. august 2015 Hvis du ser en potensiell partner i så mange som hundre stykker ila av en bytur (eller iløpet av et år eller livstid!) så kan ikke forholdene dine være veldig spesielle. Da er hun jo bare en av hundre, da. Ikke rart at ingen vil være dama di. Anonymous poster hash: b2863...38d Satt på spissen...vel 50 av de 100 gangene blir man avvist etter 13hundredeler så sånn sett må de være skråsikre på hva de går glipp av ..vet ikke hvem som er mest overfladiske jeg - har mine formeninger om det Jeg klarer ihvertfall ikke avgjøre hvem som er spesielle og ikke etter 13hundredeler ..men det er nå så! Anonymous poster hash: 5a4a9...b06
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #31 Skrevet 10. august 2015 Tilbake til tema. Nå som jeg har fått tilbake pusten. Vil det være en ekstra piff for mannen at kvinnen viser at hun venter på han? Og akseptere avstand når han trenger dette? Eller vil han anta hun er en pusling han kan herse med fordi hun ikke har baller? Anonymous poster hash: c41dd...ba2
Benz93 Skrevet 10. august 2015 #32 Skrevet 10. august 2015 tror ikke jeg hadde klart å såre ei jente på den måten..
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #33 Skrevet 10. august 2015 tror ikke jeg hadde klart å såre ei jente på den måten.. Det gjør meg glad å lese slikt fra en mann Anonymous poster hash: c41dd...ba2 1
Benz93 Skrevet 10. august 2015 #34 Skrevet 10. august 2015 Det gjør meg glad å lese slikt fra en mann Anonymous poster hash: c41dd...ba2 koselig
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #35 Skrevet 10. august 2015 Satt på spissen...vel 50 av de 100 gangene blir man avvist etter 13hundredeler så sånn sett må de være skråsikre på hva de går glipp av ..vet ikke hvem som er mest overfladiske jeg - har mine formeninger om det Jeg klarer ihvertfall ikke avgjøre hvem som er spesielle og ikke etter 13hundredeler ..men det er nå så! Anonymous poster hash: 5a4a9...b06 Må si du virkelig høres ut som et "catch" , hva syns du om damer som prøver seg på , eller i det hele tatt fatter interesse for like mange? Anonymous poster hash: b2863...38d
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #36 Skrevet 10. august 2015 Må si du virkelig høres ut som et "catch" , hva syns du om damer som prøver seg på , eller i det hele tatt fatter interesse for like mange? Anonymous poster hash: b2863...38d Snakker som en hvem som helst mann ...generaliserer m.a.o. Dette er ikke representativt for hvem jeg er nødvendigvis. Prøver å sette det litt i perspektiv for TS her hvorfor noen menn kan virke kalde og kyniske ...det er en tilpasning til den verden man lever i. Anonymous poster hash: 5a4a9...b06
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #37 Skrevet 10. august 2015 tror ikke jeg hadde klart å såre ei jente på den måten.. Har du vært så tosk at du har lagt forventningene slik at man skuffer så kan ikke akkurat det være en planlagt måte å såre noen på...så det har intet med det å gjøre. Slutt å være sånn "white knight " ..det er enda verre. Anonymous poster hash: 5a4a9...b06
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #38 Skrevet 10. august 2015 I såfall har jeg hvertfall valgt rett yrkesvei Men man kan jo lure på hvorfor det har blitt slik som det er nå, og hvorfor dette er så vanskelig for mange. Spennende tema egentlig. Man legger forventningene urealistisk høye fordi man ser på det som verdifullt å imponere i startfasen, så faller fasaden såpass at forholdet blir lagt i ruiner når man ikke klarer å følge opp denne satte standarden over tid - det er jo den soleklare psykologiske forklaringen på det. Det kommer jo fra en plass hvor man ikke føler at den man er bra nok ..så derfor må man selge seg for litt mer enn hva man egentlig kan tilby av egenskaper på den måten. Anonymous poster hash: 5a4a9...b06
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #39 Skrevet 10. august 2015 Tilbake til tema. Nå som jeg har fått tilbake pusten. Vil det være en ekstra piff for mannen at kvinnen viser at hun venter på han? Og akseptere avstand når han trenger dette? Eller vil han anta hun er en pusling han kan herse med fordi hun ikke har baller? Anonymous poster hash: c41dd...ba2 Jeg vil fortsatt ha svar på dette. Anonymous poster hash: c41dd...ba2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #40 Skrevet 10. august 2015 Synes du er overdramatisk når du krever oppmerksomhet mens han er på ferie. Når du kaller menn kalde og onde, drittsekk osv. bare pga. dette, så er det ikke deg, men denne mannen, jeg har sympati for. Pass på så du ikke skremmer han vekk. Anonymous poster hash: 5e3a7...543
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå