AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Jeg turde å tro på en mann da han sa hvor mye jeg betydde for han. At han hadde dype følelser for meg. Da han sa han håpet det ble oss to. Og i det jeg endelig tør å gi slipp og falle for han, så ble det helt stille. Hvordan i helvete klarer menn å være så kalde og kyniske? Hvorfor skal de alltid være så jævla drittsekker? Har de ingen følelser? Er de kalde og onde alle sammen? Er så møkk lei. Jeg kaster meg aldri ut i noe men når jeg endelig hadde troa, så fikk jeg realiteten slengt i tryne igjen. Og det gjør så vondt. Hele kroppen min verker i smerte. Anonymous poster hash: c41dd...ba2 12
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Skal ikke utelukke at det var nettopp følelser og usikkerhet, ikke kulde og kynisme, som dro de ordene og de handlingene ut av ham. Anonymous poster hash: 1461c...225 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Men alt er så snodig. Sist vi var sammen så overøste han meg med komplimenter, fortalte hvor mye han satte pris på å være med meg og sa han gledet seg til neste møte. Og så ble det stille. Har han gått i tenkeboksen? Vet jo at menn må ha space. Men hvor lenge skal denne vare? Snakket sist for en uke siden og ikke hørt noe mer. Han virket som en åpen og direkte fyr så hvorfor kan han ikke bare si at han ikke vil mer? Hvorfor la meg plages slik? Skjønner han ikke at dette gjør vondt for meg? Anonymous poster hash: c41dd...ba2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Faen ta kvinnfolk også, av og til. Haha. Ja uten tvil. Men jeg prøver aldri å såre noen eller å være dust. Jeg prøver alltid å være ærlig ovenfor menn. Så jeg fortjener ærlighet tilbake. Jeg er kanskje til og med for snill og enkel og lar meg nok lettere dytte ned. Men hvordan foregår denne såkalte tenkeprosessen til menn? Nå har det vært helt stille i en uke. Jeg har ikke mast på han. Bare sagt jeg er her og er klar for han. Anonymous poster hash: c41dd...ba2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 Det høres ut som du er ganske hudløs, altså at du ikke har noe filter ovenfor verden. Det må være veldig vanskelig for deg. Jeg ville begynte å øve meg på å kontrollere følelsene mine, fordi det er ikke meningen at man skal få fysiske smerter av følelser. Følelsene våre er egentlig ikke så alvorlige som mange vil ha det til, så jo mer vi lærer oss selv til å ta de mindre alvorlig, jo bedre. Anonymous poster hash: f7975...808
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 Haha. Ja uten tvil. Men jeg prøver aldri å såre noen eller å være dust. Jeg prøver alltid å være ærlig ovenfor menn. Så jeg fortjener ærlighet tilbake. Jeg er kanskje til og med for snill og enkel og lar meg nok lettere dytte ned. Men hvordan foregår denne såkalte tenkeprosessen til menn? Nå har det vært helt stille i en uke. Jeg har ikke mast på han. Bare sagt jeg er her og er klar for han.Anonymous poster hash: c41dd...ba2 Fordi dere forventer for sterke følelser fra vår side så vi må fake de. Det dere forventer menn skal føle for dere står ikke i stil med hva som lar seg gjøre. Dere forventer mye mer enn dere er i stand til å gi. Anonymous poster hash: 765ad...776
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 Det er noe dere kvinner må forstå For oss menn er dere bare leker. Og når vi er ferdig med dere putter vi dere tilbake i skapet. Og tar dere fram når vi vil leke med dere igjen. Men bare for å nevne det er nok av kvinner der ute som behandler menn like dårlig som det menn behandler kvinner.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #9 Skrevet 10. august 2015 Det er noe dere kvinner må forstå For oss menn er dere bare leker. Og når vi er ferdig med dere putter vi dere tilbake i skapet. Og tar dere fram når vi vil leke med dere igjen. Men bare for å nevne det er nok av kvinner der ute som behandler menn like dårlig som det menn behandler kvinner. De er ikke bare leker, men de forventer helt klart for mye.Hvordan kan en kvinen forvente å bli elsket når hun mener hun skal være viktigere enn at han får se nok fotball eller bruke tilstrekkelig tid på hobbyene og lidenskapene sine? De skjønner det bare ikke, men de er for krevende og lever i en boble som ikke er forenelig med at menn kan være seg selv fult og helt rundt dem, og da kan man heller ikke elske dem. Anonymous poster hash: 765ad...776 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #10 Skrevet 10. august 2015 Ja jeg er nok ganske hudløs. Jeg er en veldig sensibel person. Til tider klarer jeg ikke beskytte meg for omverden og tar innpå meg andres følelser alt for lett. Noe som kan være tungt. Jeg mangler litt filter der. Jeg har ikke kommet med noen krav ovenfor han her. Gitt han rom. Men kanskje jeg har virket kald fordi jeg er redd for å vise mine følelser? Siden de kan være litt voldsomme? Han sier hele tiden at jeg er veldig god mot han og generøs. Det burde vel være et pluss? Jeg er såpass realist at jeg ikke tror på et liv på en rosa sky. Alt jeg ønsker er et trygt forhold med tillit og varme. Anonymous poster hash: c41dd...ba2
Erazor Skrevet 10. august 2015 #11 Skrevet 10. august 2015 Haha. Ja uten tvil. Men jeg prøver aldri å såre noen eller å være dust. Jeg prøver alltid å være ærlig ovenfor menn. Så jeg fortjener ærlighet tilbake. Jeg er kanskje til og med for snill og enkel og lar meg nok lettere dytte ned. Men hvordan foregår denne såkalte tenkeprosessen til menn? Nå har det vært helt stille i en uke. Jeg har ikke mast på han. Bare sagt jeg er her og er klar for han.Anonymous poster hash: c41dd...ba2 Har du tatt initiativ til kontakt ut over å si at du «er her og klar for ham»? Ut fra det som står i innleggende, kan jeg ikke se at det har vært så mye kommunikasjon mellom dere. I så fall er det jo en mulighet for at du overtenker og at dette ikke er så ille som du tror. Jeg foreslår at i stedet for å sitte og spekulere og krisemaksimere, så kan du ta kontakt og ta en prat med ham. Om du ikke spør, så kan du heller ikke vite hva det er som gjør at det har vært stille fra hans side. Begge parter i et forhold har et ansvar for å opprettholde kontakten. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #12 Skrevet 10. august 2015 Har du tatt initiativ til kontakt ut over å si at du «er her og klar for ham»? Ut fra det som står i innleggende, kan jeg ikke se at det har vært så mye kommunikasjon mellom dere. I så fall er det jo en mulighet for at du overtenker og at dette ikke er så ille som du tror. Jeg foreslår at i stedet for å sitte og spekulere og krisemaksimere, så kan du ta kontakt og ta en prat med ham. Om du ikke spør, så kan du heller ikke vite hva det er som gjør at det har vært stille fra hans side. Begge parter i et forhold har et ansvar for å opprettholde kontakten. Ja jeg har tatt kontakt. Ballen ligger i hans banehalvdel nå. Jeg har kommet med ønske om neste møte mm. Skal sies at han er på ferie nå men han har da telefon fortsatt. Anonymous poster hash: c41dd...ba2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #13 Skrevet 10. august 2015 Skal foresten innrømme at jeg innimellom får krisetanker ja. At jeg bare må trekke pusten dypt, telle til 10(0) og gi han litt mer tid. Anonymous poster hash: c41dd...ba2
Erazor Skrevet 10. august 2015 #14 Skrevet 10. august 2015 Ja jeg har tatt kontakt. Ballen ligger i hans banehalvdel nå. Jeg har kommet med ønske om neste møte mm. Skal sies at han er på ferie nå men han har da telefon fortsatt.Anonymous poster hash: c41dd...ba2 Så da du ringte og ville avtale møte, så kunne han ikke gi deg noe svar? For øvrig er det greit å gi hverandre litt slingringsmonn når man ferierer. Avhengig av hvor han er, så er det ikke alltid man har like god dekning, og om man reiser sammen med noen, så er det gjerne slik at man prioriterer å vie oppmerksomhet til dem fremfor til mobilen. Jeg vil tro det er mulig at dere har litt forskjellig syn på hvor mye kontakt en skal ha i en ferie, spesielt om dette er i starten av et forhold.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #15 Skrevet 10. august 2015 Så da du ringte og ville avtale møte, så kunne han ikke gi deg noe svar? For øvrig er det greit å gi hverandre litt slingringsmonn når man ferierer. Avhengig av hvor han er, så er det ikke alltid man har like god dekning, og om man reiser sammen med noen, så er det gjerne slik at man prioriterer å vie oppmerksomhet til dem fremfor til mobilen. Jeg vil tro det er mulig at dere har litt forskjellig syn på hvor mye kontakt en skal ha i en ferie, spesielt om dette er i starten av et forhold. Må bare håpe på dette ja. At jeg er dust og mister hue litt her. Men savnet er stort. Han slo beina rett ut under meg. Og jeg føler meg ganske hjelpesløs. Hater den tiden mellom flørt og forhold. Makan til stress. Anonymous poster hash: c41dd...ba2
Erazor Skrevet 10. august 2015 #16 Skrevet 10. august 2015 Må bare håpe på dette ja. At jeg er dust og mister hue litt her. Men savnet er stort. Han slo beina rett ut under meg. Og jeg føler meg ganske hjelpesløs. Hater den tiden mellom flørt og forhold. Makan til stress.Anonymous poster hash: c41dd...ba2 Jeg har forståelse for at du er usikker, men jeg jeg vil likevel råde deg til å forsøke så godt du kan å holde hodet kaldt og ikke bekymre deg for mye. Å være forbannet på ham for noe han kanskje ikke har forutsetninger for å forstå, vil ikke hjelpe, men tvert imot kanskje føre til at du kan støte ham fra deg. Om dere ikke hadde avtalt noe spesielt vedrørende kontakt mens han var på ferie, så anbefaler jeg at du tror ham på det han sa om at han gleder seg til neste møte. Krisen i dette tilfellet skapes først og fremst i ditt eget hode, og ikke av ham. Forsøk å finne noe annet å ta deg til enn å gruble mens han er vekkreist, og gled deg til å se ham igjen! 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #17 Skrevet 10. august 2015 Jeg har forståelse for at du er usikker, men jeg jeg vil likevel råde deg til å forsøke så godt du kan å holde hodet kaldt og ikke bekymre deg for mye. Å være forbannet på ham for noe han kanskje ikke har forutsetninger for å forstå, vil ikke hjelpe, men tvert imot kanskje føre til at du kan støte ham fra deg. Om dere ikke hadde avtalt noe spesielt vedrørende kontakt mens han var på ferie, så anbefaler jeg at du tror ham på det han sa om at han gleder seg til neste møte. Krisen i dette tilfellet skapes først og fremst i ditt eget hode, og ikke av ham. Forsøk å finne noe annet å ta deg til enn å gruble mens han er vekkreist, og gled deg til å se ham igjen! Takk. Jeg trenger en realitetssjekk i ny og ne skulle ønske jeg var flinkere til å beholde roen men når en del savn blandes med en del hormoner og en liten dæsj jobbfrustrasjon, så mister man hue helt. Anonymous poster hash: c41dd...ba2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #18 Skrevet 10. august 2015 Story of my life x 7 det der. #catladynext Anonymous poster hash: b2863...38d 5
Gjest BethD Skrevet 10. august 2015 #19 Skrevet 10. august 2015 Story of my life x 7 det der. #catladynext Anonymous poster hash: b2863...38d Samme her
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #20 Skrevet 10. august 2015 Story of my life x 7 det der. #catladynextAnonymous poster hash: b2863...38d Har vært mitt liv frem til nå også. Derfor friker jeg ut. Og derfor håper jeg på det beste men forventer det værste. Slit. Anonymous poster hash: c41dd...ba2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå