Gjest Captain Hook Skrevet 9. august 2015 #21 Skrevet 9. august 2015 Ja, for det er jo alltid "kun sex". Så lite legger dere i sex. Å gi faen i eksen, en man har vært sammen med, er og en bra greie? Føler jeg er fra en annen verden når jeg hører dere snakke. Kynismen og egoismen lenge leve. Lykke til! Anonymous poster hash: 473ae...699 Ja gi faen i ekser. En grunn til at de er blitt ekser. Ihvertfall for min del. Kun ei eks jeg er venn med. Hun gir da faen i hvem jeg knuller, hun knuller jo rundt på andre selv. Hun har har også knullet en kompis av meg, etter vi slo opp så klart. Gjorde ikke meg noe for jeg var ferdig med henne.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #22 Skrevet 9. august 2015 Er fremdeles bare snakk om et ligg eller to, ikke følelser... TsAnonymous poster hash: a804e...2e9 Du MÅ liksom ha sex med han og... Jaja, ditt valg. Mulig begge får et annet syn på deg etterpå. Anonymous poster hash: 473ae...699
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #23 Skrevet 9. august 2015 Du MÅ liksom ha sex med han og... Jaja, ditt valg. Mulig begge får et annet syn på deg etterpå.Anonymous poster hash: 473ae...699 Herregud, hva er problemet ditt? I HI står det at jeg er usikker på om jeg skal gå videre med det, det står ikke at jeg MÅ ha sex med han. Lufter det her fordi jeg har en usikkerhet, og er ikke følelsesløs slik du fremstiller meg. TsAnonymous poster hash: a804e...2e9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #24 Skrevet 10. august 2015 Det finnes flere millioner mennesker her i verden. Til og med her i vårt land. Ergo er det veldig godt tilrettelagt for at du ikke trenger ligge med kompisen til exen din. Venner får altid vite. Ikke gidd fucke opp noe mellom dem, bare for å utveksle skitne safter. Hvorfor skal hun velge noen andre,når det er han hun tenner på? Det er en venne-kode ja, med at venner ikke skal ligge med eksene til vennene sine, men om de velger å gjøre det så er det jo de som har brutt venne-koden og ikke den eksen han/hun ligger med. Da risikerer han å fucke opp for sitt eget vennskap, og han er tydeligvis helt ok med det siden han spør om hun vil bli med ut osv. Kjør på TS, ikke la deg dømme av hva eksen din eventuelt måtte mene om dette Anonymous poster hash: 8208f...e6c 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #25 Skrevet 14. august 2015 Ja gi faen i ekser. En grunn til at de er blitt ekser. Ihvertfall for min del. Kun ei eks jeg er venn med. Hun gir da faen i hvem jeg knuller, hun knuller jo rundt på andre selv. Hun har har også knullet en kompis av meg, etter vi slo opp så klart. Gjorde ikke meg noe for jeg var ferdig med henne. Er man ferdig med hverandre,så er man ferdig. Det var en grunn til at X ble en X,det fungerte ikke.Og hvis han gir fan i å få det til å fungere,og tydelig viser at han er ferdig med deg...så skal ikke det hindre TS å rote med den kompisen.Har hun og han den rette kjemien og tiltrekning til hverandre...så er det ikke bare bare....å finne en annen mann.Damer har komplisert tenningsmønster.Kanskje lettere for menn å lukke øynene og bare knulle en random ny dame...enn det er for en dame...å gjøre det samme.Nei når x behandler meg som o vi er ferdige,da må TS bare stole på-at det blir aldri mer noe mellom dem. Når han er ferdig med deg,så driter han i hvem kompisen roter med...hvis han blir sur,vell da har han følelser fortsatt.Men det er hannes ansvar å vise dem og opptre ørlig og ekte.Så man vet hvor man står. Anonymous poster hash: 77f22...2e3 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #26 Skrevet 14. august 2015 De har vært venner i alle år, men møtes svært sjelden, og kontakten foregår på sms/telefon, kanskje en gang i måneden.. Men igjen så var eksen min bare noen få nære venner, så det er jo denne kompisen og et par til han ringer om det er noe. Forøvrig har eksen min vært utro mot meg over lengre tid og behandlet meg dårlig, er kanskje derfor jeg har falt litt seksuelt for kompisen. TsAnonymous poster hash: a804e...2e9 Når han styrer med andre damer...og viser deg fingern på den måten...Så er dere helt over og ut.. Da er du fri til å rote med hvem du vil.Han får takle det på en voksen måte.Han har selv,også valgt deg bort. Ingen grunn til at du skal sitte å sture og kjede deg,hvis du virkelig vil ha den derre kompisen hans.Så er det bare å ta han.Får bli opp til vennen å avvise eller ikke.Ikke ditt problem.At de to er venner. Anonymous poster hash: 77f22...2e3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. august 2015 #27 Skrevet 14. august 2015 Det er ikke ditt problem, det er jo kompisen hans som bør tenke sånn.
Cuntzilla Skrevet 14. august 2015 #28 Skrevet 14. august 2015 Enig med de andre som sier at det ikke er ditt problem, det er kompisen sitt valg å risikere vennskapet. Vanligvis ville jeg egentlig ikke syntes det var noe greit å legge seg etter kamerater da, av respekt for eksen så kan man fint holde seg unna akkurat vennene hans. Men når han ikke har vært grei og ikke har behandlet deg med respekt, så skylder du han ingenting.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #29 Skrevet 14. august 2015 Enig med de andre som sier at det ikke er ditt problem, det er kompisen sitt valg å risikere vennskapet. Vanligvis ville jeg egentlig ikke syntes det var noe greit å legge seg etter kamerater da, av respekt for eksen så kan man fint holde seg unna akkurat vennene hans. Men når han ikke har vært grei og ikke har behandlet deg med respekt, så skylder du han ingenting. Men hva når kameraten er en mye bedre match og man innser at eksen var en dum feil? Jeg er akuratt der selv, møtte en kjempe bra fyr via en jeg datet, tenkte fra da av at søren at jeg dater kameraten til han som er så bra og match, daten dumpet meg etterhvert (ville aldri bli eksklusive) . Jeg trakk meg vekk i noen måneder men begynte så å date han jeg møtte via han (de henger sammen nesten daglig) og det går helt fint! Veldig glad for at jeg tok den sjansen Anonymous poster hash: 8208f...e6c
Cuntzilla Skrevet 14. august 2015 #30 Skrevet 14. august 2015 Men hva når kameraten er en mye bedre match og man innser at eksen var en dum feil? Jeg er akuratt der selv, møtte en kjempe bra fyr via en jeg datet, tenkte fra da av at søren at jeg dater kameraten til han som er så bra og match, daten dumpet meg etterhvert (ville aldri bli eksklusive) . Jeg trakk meg vekk i noen måneder men begynte så å date han jeg møtte via han (de henger sammen nesten daglig) og det går helt fint! Veldig glad for at jeg tok den sjansen Anonymous poster hash: 8208f...e6c Joda, jeg vurderte å legge til et "(iallefall når det bare er snakk om et useriøst ligg)" bak det at man bør holde seg unna vennene til eksen. Som sagt, vanligvis synes jeg man kan gjøre såpass av respekt for eksen, men det er jo en million unntak. Som dette tilfellet her, hvor eksen ikke fortjener noe respekt.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #31 Skrevet 14. august 2015 Men hva når kameraten er en mye bedre match og man innser at eksen var en dum feil? Jeg er akuratt der selv, møtte en kjempe bra fyr via en jeg datet, tenkte fra da av at søren at jeg dater kameraten til han som er så bra og match, daten dumpet meg etterhvert (ville aldri bli eksklusive) . Jeg trakk meg vekk i noen måneder men begynte så å date han jeg møtte via han (de henger sammen nesten daglig) og det går helt fint! Veldig glad for at jeg tok den sjansen Anonymous poster hash: 8208f...e6c Synes jeg er helt greit når daten dumper deg. Vil si det er kjipere for den nye kjæresten din som får "restene" fra kompisen. Men han var jo tydeligvis villig. Anonymous poster hash: 17fd8...327
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #32 Skrevet 14. august 2015 Synes jeg er helt greit når daten dumper deg. Vil si det er kjipere for den nye kjæresten din som får "restene" fra kompisen. Men han var jo tydeligvis villig. Anonymous poster hash: 17fd8...327 "Restene"? Det er jo ikke som at han har spist opp halve meg med kebabsaus og kastet meg i en søplekasse. Alle med seksuell erfaring vil jo alltid ha hatt en partner før en ny en, og jeg ser ikke helt logikken i at man skal være noe eklere bare fordi jeg har latt et fåtall andre, hvorav den ene tilfeldigvis er i samme krets som den nye, ta i meg før. Anonymous poster hash: 8208f...e6c 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #33 Skrevet 14. august 2015 Synes jeg er helt greit når daten dumper deg. Vil si det er kjipere for den nye kjæresten din som får "restene" fra kompisen. Men han var jo tydeligvis villig. Anonymous poster hash: 17fd8...327 Du høres sjalu ut!!!!! Han får "restene" etter deg liksom...dummeste jeg har hørt.Du har ikke spist henne,og det ligger utspytta rester igjen på fatet liksom... Hun er gulle ny og klar for en ny : )Når hun tar det skrittet,og bare gå vidre.Og driter i Xen... Betyr bare at hun innser at x var et dårlig valg.Denne matchen er bedre....ellers hadde hun ikke orket,å begynne å rote med kompisen...til tross for at hun vet,at dere en buddy`s. Bare fortsett å vær buddy`s og lat som ingenting du : )he he Anonymous poster hash: 77f22...2e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå