AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Vet ikke om jeg skal gå videre med dette eller ikke. La meg understreke med engang at dette ikke handler om hevn eller ønske om å såre eksen på noen måte, jeg er hundre prosent sikker på at eks aldri får vite. Men kompisen hans... Åh! Voksen, høy og mørk og har alltid vært deilig i mine øyne. Vi har pratet litt, og begge har lyst på hverandre seksuelt. Han var ute ikveld, og ønsket at jeg skulle komme å bli med, men jeg sa at jeg var opptatt.. Har så fryktelig lyst, så jeg sa vi skulle snakkes en annen dag. Vi snapper en del, og har pratet mye mer sammen nå enn mens jeg var sammen med eksen. Exen min er i slutten av tredveårene og kompisen er nettopp fylt 40, jeg er 21. Hva gjør jeg? Er jeg slem, selvom eksen ikke får vite det? Anonymous poster hash: a804e...2e9
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Har eksen din og kompisen nært forhold? Isåfall er det kompisen som driter seg ut, ikke du. Kjør på! Anonymous poster hash: 45d1d...a21 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Har eksen din og kompisen nært forhold? Isåfall er det kompisen som driter seg ut, ikke du. Kjør på! Anonymous poster hash: 45d1d...a21 De har vært venner i alle år, men møtes svært sjelden, og kontakten foregår på sms/telefon, kanskje en gang i måneden.. Men igjen så var eksen min bare noen få nære venner, så det er jo denne kompisen og et par til han ringer om det er noe. Forøvrig har eksen min vært utro mot meg over lengre tid og behandlet meg dårlig, er kanskje derfor jeg har falt litt seksuelt for kompisen. Ts Anonymous poster hash: a804e...2e9
TheHairyToothfairy Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Det finnes flere millioner mennesker her i verden. Til og med her i vårt land. Ergo er det veldig godt tilrettelagt for at du ikke trenger ligge med kompisen til exen din. Venner får altid vite. Ikke gidd fucke opp noe mellom dem, bare for å utveksle skitne safter. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Det har jeg gjort. eller vi ble sammen da. ikke noe stort problem sånn egentlig. Han har ny dame jeg er sammen med kameraten hans. Men jeg var venn med kameraten hans på samme tid som jeg måtte eksen og de var venner. kjør på! Anonymous poster hash: 2e1a7...0d3
Gjest Overrasket Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Jeg mener at eksers venner er helt lovlig jaktmark, når det er som du sier genuint og ikke hevnbasert. Dersom et forhold er avsluttet og begge har gått videre, så ser jeg ikke problemet. Eksen bør jo bare være glad på dine vegne. Men, jeg synes det er mer rart at du er så opptatt av at eksen ikke får vite det. Er det ikke bedre å være redelig, og fortelle eksen kort om "forholdene".
Gjest Captain Hook Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 (endret) Du spør ikke eksen din hvem du skal være sammen med. Kjør på Ditt liv. Endret 9. august 2015 av Captain Hook
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #8 Skrevet 9. august 2015 Du spør ikke eksen din hvem du skal være sammen med. Kjør på Ditt liv. Er snakk om sex, ikke følelser bare for å ha sagt det. Jeg er ung, vil ha barn og hele den regla så han er ikke kjæresteemne.. Men sant, eksen bestemmer jo ikke. Tror ikke han elsket meg nok til å ha brydd seg heller så Takk! TsAnonymous poster hash: a804e...2e9
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #9 Skrevet 9. august 2015 Helt utrolig at nesten alle her skriver : kjør på! Lenge leve kynismen og egoismen... Meg, meg , meg...! SElv om eksen din var utro, trenger du ikke å hoppe på kompisen ved første anledning. Det er og drålig av kompisen å prøve seg på deg. Har denne kompisen dame og kanskje? Anonymous poster hash: 473ae...699 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #10 Skrevet 9. august 2015 Er snakk om sex, ikke følelser bare for å ha sagt det. Jeg er ung, vil ha barn og hele den regla så han er ikke kjæresteemne.. Men sant, eksen bestemmer jo ikke. Tror ikke han elsket meg nok til å ha brydd seg heller så Takk! TsAnonymous poster hash: a804e...2e9 Ja, for all del, ikke bland sex og følelser... Anonymous poster hash: 473ae...699
Gjest Captain Hook Skrevet 9. august 2015 #11 Skrevet 9. august 2015 Er snakk om sex, ikke følelser bare for å ha sagt det. Jeg er ung, vil ha barn og hele den regla så han er ikke kjæresteemne.. Men sant, eksen bestemmer jo ikke. Tror ikke han elsket meg nok til å ha brydd seg heller så Takk! TsAnonymous poster hash: a804e...2e9 Er det kun sex så skal du da gi faen i eksen. Du er singel og har sex med akkurat hvem du vil.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #12 Skrevet 9. august 2015 Helt utrolig at nesten alle her skriver : kjør på! Lenge leve kynismen og egoismen... Meg, meg , meg...! SElv om eksen din var utro, trenger du ikke å hoppe på kompisen ved første anledning. Det er og drålig av kompisen å prøve seg på deg. Har denne kompisen dame og kanskje?Anonymous poster hash: 473ae...699 Hopper ikke på kompisen på noen måte. Og kompisen er singel. Handler ikke om eksen min i det hele tatt, men en seksuell tiltrekning. TsAnonymous poster hash: a804e...2e9
Gjest O.G. Skrevet 9. august 2015 #13 Skrevet 9. august 2015 Er det greit for deg at eksen din blir ilag med din bestevenninne?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #14 Skrevet 9. august 2015 Er det greit for deg at eksen din blir ilag med din bestevenninne? Opplevde det med min første eks, jeg og han er venner, jeg og hun er uvenner. Dessuten er jeg ganske sikker på at eksen min på 37 ikke har sjans på noen av mine venninner, både pga alder og utseende. TsAnonymous poster hash: a804e...2e9
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #15 Skrevet 9. august 2015 Er det kun sex så skal du da gi faen i eksen. Du er singel og har sex med akkurat hvem du vil. Ja, for det er jo alltid "kun sex". Så lite legger dere i sex. Å gi faen i eksen, en man har vært sammen med, er og en bra greie? Føler jeg er fra en annen verden når jeg hører dere snakke. Kynismen og egoismen lenge leve. Lykke til! Anonymous poster hash: 473ae...699
Gjest O.G. Skrevet 9. august 2015 #16 Skrevet 9. august 2015 Opplevde det med min første eks, jeg og han er venner, jeg og hun er uvenner. Dessuten er jeg ganske sikker på at eksen min på 37 ikke har sjans på noen av mine venninner, både pga alder og utseende. TsAnonymous poster hash: a804e...2e9 Vel, men har du noe med å være uvenner med henne når du ikke er noe likere selv?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #17 Skrevet 9. august 2015 Vel, men har du noe med å være uvenner med henne når du ikke er noe likere selv? Hadde ikke vært uvenn med henne hadde hun ikke valgt meg bort.. Hennes eget valg å bli uvenn med meg tsAnonymous poster hash: a804e...2e9
Gjest O.G. Skrevet 9. august 2015 #18 Skrevet 9. august 2015 Hadde ikke vært uvenn med henne hadde hun ikke valgt meg bort.. Hennes eget valg å bli uvenn med meg tsAnonymous poster hash: a804e...2e9 Vel, det er uansett mot alle regler å deise kompisen til eksen, uansett.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #19 Skrevet 9. august 2015 Jeg synes det er han som gjør noe galt, og som burde si ifra til eksen din dersom han er interessert i deg. Om du og din eks ikke er venner og har kontakt så ser jeg ikke at du skal bry deg så mye. Anonymous poster hash: 9bacb...6bf
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #20 Skrevet 9. august 2015 Jeg synes det er han som gjør noe galt, og som burde si ifra til eksen din dersom han er interessert i deg. Om du og din eks ikke er venner og har kontakt så ser jeg ikke at du skal bry deg så mye. Anonymous poster hash: 9bacb...6bf Er fremdeles bare snakk om et ligg eller to, ikke følelser... TsAnonymous poster hash: a804e...2e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå