Gå til innhold

ABB, onanert til tanken?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I ånd av tråden "sykeste du har tent på" hvor noen svarte Anders Behring Breivik.

Har du noen gang tent på, tenkt på, blitt opphisset eller varm i trøya av å tenke på han? Og på hvilken måte?

Jeg ser for meg at han er eksperimentell og sær i senga, så hvorfor ikke...

Anonymous poster hash: bb1a3...b0c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

wtf

Anonymous poster hash: fcb71...027
  • Liker 2
Skrevet

Han er en morder. Han er alvorlig syk. Han er slettes ikke pen. Han er sikkert desperat etter å knulle, og sannsynligvis ganske uerfaren siden han måtte hente ei i Russland eller hva det var. Tror jeg står over ass.

• Liker 6
Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har litt mer motsatt effekt på meg. Makan til eklere og sinnssyk type skal man lete lenge etter. 

Anonymous poster hash: cba07...810
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

😱😨😵

Anonymous poster hash: d3447...7a6

Skrevet

Nei.

Å tenke på en barnemorder på den måten er like lite givende som tanken på å få underlivet sitt maltraktert gjennom en kjøttkvern. En sær og ekkelt tanke som gjør meg like lite våt som en uttørket rosin. Bare tanken i seg selv er kvalmende.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser for meg at han er stiv i kroppen og mekanisk som bare det, fysj og har ett og samme steinansikt eventuelt med et ekkelt griseglis av og til. Tror ikke han er et bra ligg, virker ikke som han har noe særlig erfaring med damer heller siden vi vet at han har brukt mange tusen timer i World of warcraft, levd i isolasjon hjemme hos moren sin som voksen, og langt ute på landet uten kontakt med omverdenen når han leide seg den gården.

Anonymous poster hash: 3ef0b...f6f
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri. Og det er ikke fordi jeg er prippen seksuelt sett. Jeg tenner på ting som andre ville kalt "syke", men aldri ABB.

Anonymous poster hash: e2cba...3e8
  • Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

blir kvalm bare av å høre navnet:((

Skrevet

Eneste med ham som kunne gjort meg kåt er tanken på å gi ham en langsom og pinefull død. 

Skrevet

Han er "farlig", noe som kan virke tennende på mange. Er ikke uten grunn at mange mordere har mange fangirls som skriver brev med den.

Jeg derimot, neh. Ser for meg at han ikke er særlig god i senga

• Liker 1
Skrevet

Han er en morder. Han er alvorlig syk. Han er slettes ikke pen. Han er sikkert desperat etter å knulle, og sannsynligvis ganske uerfaren siden han måtte hente ei i Russland eller hva det var. Tror jeg står over ass.

Nei han er ikke syk. Hadde han vært syk. Så ville han ikke blitt dømt.

• Liker 2
Skrevet

Eneste med ham som kunne gjort meg kåt er tanken på å gi ham en langsom og pinefull død. 

så du tenner på sadisme?

• Liker 1
Skrevet

Nei han er ikke syk. Hadde han vært syk. Så ville han ikke blitt dømt.

Det er da mange som blir dømt selv om de er syke. Det er forskjell på å være syk og strafferettslig tilregnelig. Klart han er syk. 

• Liker 1
Skrevet

Det er da mange som blir dømt selv om de er syke. Det er forskjell på å være syk og strafferettslig tilregnelig. Klart han er syk. 

Nei. Han har en dyssosial personlighetsforstyrrelse. Det er ingen psykisk sykdom.

Skrevet

Nei. Han har en dyssosial personlighetsforstyrrelse. Det er ingen psykisk sykdom.

Vi kan jo diskutere hvordan vi definerer sykdom, men en person som har fått diagnosen dyssosial personlighetsforstyrrelse vil ikke vanligvis bli betegnet som et friskt og velfungerende individ.

Jeg tror nok du forstod hva som var poenget mitt: Om man kan utføre de handlingene han gjorde, er det uansett noe alvorlig galt. Om vi kaller det en sykdom eller en diagnose er irrelevant. 

• Liker 1
Gjest imperio
Skrevet

Har aldri tenkt slik om han. ABB og sex/onanering går ikke sammen. Som flere her har nevnt, så tror jeg han er uerfaren og egoistisk i senga. Han er sikkert stiv og tørr i senga. 

Skrevet

Vi kan jo diskutere hvordan vi definerer sykdom, men en person som har fått diagnosen dyssosial personlighetsforstyrrelse vil ikke vanligvis bli betegnet som et friskt og velfungerende individ.

Det regnes ikke som en sykdom. Om du kan litt om de ulike personlighetsforstyrrelser. Så vet du at man kan diskutere hvor velfungerende de er.

• Liker 1
Skrevet

Det regnes ikke som en sykdom. Om du kan litt om de ulike personlighetsforstyrrelser. Så vet du at man kan diskutere hvor velfungerende de er.

Argumenterer du for at Breivik er velfungerende nå? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...