Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 1.6.2017 den 21.07, Nori skrev:

Hvordan gikk medarbeidersamtalen?

Det gikk bra. Jeg fortalte litt om hvordan jeg synes det går. Også sa de litt om hvilket inntrykk de og andre kolleger hadde av meg. Og det var positivt. Vi skal ha en ny samtale etter sommeren når prøvetiden er over. 

Dagen etter så var det en på teamet mitt som sa opp så da spørs det om jeg får tilbud om å ta over stillingen hans. Dvs fast stilling. Juhu! Fordi jeg har i utgangspunktet kun ansatt ut året. Så da satser jeg på at det ordner seg! 

Jeg begynner å merke presset på jobb og at vi går inn i sommersesongen - dvs en hektisk periode. Det betyr at det kommer til å bli mer og mer overtid men det er jeg og M forberedt på. Jeg må bare være flink til å si fra når og passe på at det ikke blir hver dag. Vil jo helst se E før hun legger seg. 

Men nå skal vi nyte langhelgen! Synd det er meldt så dårlig vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det endelig fredag igjen! Kjedelig med alt regnværet for tiden. Men da gjør det ikke noe å jobbe overtid heller. Eneste ulempen er at jeg får ikke sett E så veldig mye. Jeg er heldig hvis jeg er hjemme før hun skal legge seg. Det er så mye å gjøre på jobb. Så idag er målet mitt at jeg skal gå fra jobb kl 16. Jeg har et par ting som må være ferdig idag så jeg håper at jeg klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.6.2017 den 21.53, juliane skrev:

Rakk du hjem så du fikk litt kvalitetstid med E? :)

Ja det gjorde jeg. Veldig glad for det. Hun var så glad for å se meg og koselig å spise middag sammen.

Helga ble heller ikke så verst. Ja det regnet en del men vi kom oss ut litt. Og igår tok E og jeg toget for å besøke familien min i byen. Veldig koselig. Hun synes det var veldig spennende med toget. Hver gang damen på høytaleren sa "neste stasjon er" - hermet E etter henne. :fnise: Men når det var 3 stasjoner igjen, sa hun "jeg er ferdig". :fnise: Så tror vi skal prøve og ta toget oftere. 

Ha en fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.6.2017 den 7.17, Nori skrev:

Overtid er krevende for familien, kjenner til den. Håper dere har får kost dere i finværet i helgen! 

Ja merker at jeg ser lite til E om dagen pga overtid. Hun spør vist mye etter mamma når jeg ikke kommer hjem før sent. Igår var jeg ikke hjemme før etter at hun hadde lagt seg. Men idag begynner jeg kl 9:30 så da kunne vi ta det med ro på morgenen. Veldig deilig! 

Godt det bare er 2 dager igjen til helg! Også kom jo skattepengene på kontoen idag og lønn imorgen! :nori:Da blir det nok en handletur til Sverige til helga for å fylle opp fryseren og kanskje litt smågodt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 5 dager igjen til ferie! Selvom det bare er en uke - gleder jeg meg masse!

Nå skal jeg straks på samtale i barnehagen. E skal bytte avdeling i august så da blir det nok litt om hvordan de gjør det med overgangen dit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det sommerferie. Deilig!

E hadde sin siste dag på den minste avdelingen på torsdag. Hun slo til med å få feber på torsdag sånn at jeg måtte hente henne tidlig også var M hjemme sammen med henne igår. 

Og nå sitter vi i bilen på vei ned til sørlandet. Det skal bli godt med noen rolige dager. Ser ut som om det er meldt bra vær hele uka så vi skal nok få badet litt og tatt en tur eller to i dyreparken.

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

På 12.8.2017 den 23.06, SPOCA skrev:

Håper sommerferien var fin! 

Hvordan går det med deg/dere? :kose: 

Takk! 

For min del var sommerferien veldig kort. Pga at jeg kun hadde en uke. Men tror E koste seg sammen med pappaen sin de to andre ukene. Første uka på sørlandet var bra. Vi var heldig med været. Vi var på stranda, 2 dager i dyreparken og koste oss masse.

Ellers har hverdagen vært tilbake for bår del en god stund. E begynte på ny avdeling etter ferien. Det har hun nok godt av å være sammen med litt større barn. Men hun liker ikke forandringen. Satser på at hun bare trenger litt tid. Og det er greit.

For min del har det vært hektisk på jobb men nå begynner det å bli rolig. Prøvetiden min er snart over så jeg regner med at det blir en samtale for å snakke om hvordan det går. Neste uke er også 2. gang jeg skal ha vakt tlf. Først gang for en mnd siden. Det ringte nesten ikke så jeg regner ikke med å være like heldig denne gang. 

Ellers går det bra. Er endelig på bedringens vei etter magevirus. Jeg fikk det for en uke siden og føler først nå at det går bedre og at jeg får lyst på mat igjen.

Idag er jeg hjemme med E. Planleggingsdag. Vi skal straks ta toget inn til byen for å møte ei venninne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det går seg til i barnehagen, ikke kjekt med endringer (jeg er ikke spesielt glad i dem selv, hehe).

Så spennende da, får virkelig håpe du får fast! Har du fått noen indikasjoner, eller er det helt åpent?

God bedring, kjipt med magevirus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tilbud om fast stilling på jobn. Og det takket jeg ja til. Veldig godt å vite at jeg slipper å se meg om etter ny jobb etter jul. Veldig letta nå!

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Helt glemt å skrive: TAKK!! Veldig godt å vite at jeg nå har en fast stilling! Flere som har sagt at de synes det er bra at jeg har takket ja til å fortsette.

Edit: Og nå har jeg også fått signert den nye kontrakten. Godt å ha det i boks!

Jeg fikk lønning her om dagen og det lønner seg å ha vakt. Over 4000kr ekstra. Det gikk rett inn på sparekontoen. Det blir nok å spare til en ferietur.

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...