MissStiles Skrevet 2. juni 2016 Forfatter #441 Del Skrevet 2. juni 2016 En uke siden forrige oppdatering.. Synes ukene bare flyr avgårde. Ikke lenge igjen til ferie heller. Denne uka føler jeg at jeg nesten ikke har vært hjemme eller sett E veldig mye. Jeg har vært sosial med venner og idag var jeg på sommerfest via jobben. Men er på vei hjem nå, så da får jeg sett E før hun legger seg. Litt brisen etter å ha drukket litt hvitvin men.. Godt det er fredag imorgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 3. juni 2016 #442 Del Skrevet 3. juni 2016 Håper dere får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 5. juni 2016 #443 Del Skrevet 5. juni 2016 Ja, ukene flyr virkelig av sted. Tiden gikk fort mens jeg var i permisjon, men nå etter at jeg har begynt å jobbe igjen har det jo tatt helt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. juni 2016 Forfatter #444 Del Skrevet 6. juni 2016 Da var det mandag igjen! Det har vært en kjempefin helg. På lørdag var vi sammen med familien til M. Hos moren hans. Spiste lunsj. Ungene badet. Og på kvelden hadde vi barnevakt så da var vi ute og spiste og på kino. Godt å komme seg litt ut som kjærester. Og igår hadde vi besøk av et vennepar av meg. Inviterte dem på grilling. Så da var vi ute nesten hele dagen. Veldig hyggelig! Ha en fin uke alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 6. juni 2016 #445 Del Skrevet 6. juni 2016 Det høres ut som en veldig fin helg! Det er så deilig med sommertemperatur og bading! Hvilken film så dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 7. juni 2016 #446 Del Skrevet 7. juni 2016 Slike helger er fantastiske! Håper uka deres blir god også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. juni 2016 Forfatter #447 Del Skrevet 7. juni 2016 23 timer siden, Surriball skrev: Det høres ut som en veldig fin helg! Det er så deilig med sommertemperatur og bading! Hvilken film så dere? Vi så Money Monster. Spennende film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. juni 2016 Forfatter #448 Del Skrevet 7. juni 2016 Idag dro jeg på shopping etter at E hadde lagt seg. Noen av sommerklærne fra i fjor som ikke passer lengre. Pga ammingen gikk jeg ned en del ifjor og i år har jeg vist gått opp igjen. Så da må jeg ha noen nye shortser og skjørt. Jeg fant ikke så veldig mye men en kjole, en piratbulse, en topp og et par pene sandaler. Fornøyd men jeg fant en butikk i byen som hadde salg så jeg drar nok innom der imorgen eller torsdag etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. juni 2016 Forfatter #449 Del Skrevet 13. juni 2016 Denne helga gikk fort! Vi satte oss i bilen på lørdag morgen og dro ned til sørlandet. For å besøke farfaren til Emma. Vi hadde en fin dag på lørdag men igår fikk hun feber og da var det ikke særlig gøy for meg å reise fra henne. Jeg tok fly hjem igår mens de hadde planer om å bli noen dager til. Vondt å reise fra henne når hun er syk men jeg vet jo at M er en flink pappa og tar vare på henne. Han ringte meg istad og hun hadde feber inatt og. Formen hennes er helt grei. Han skal se det ann et par timer til før han evt bestemmer seg om han drar hjem eller ikke. Han synes ikke det var noe gøy å være alene med henne på natta og det skjønner jeg. Uvant å være alene hjemme igår men også litt deilig. Ikke minst å sove en hel natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 13. juni 2016 #450 Del Skrevet 13. juni 2016 Håper E blir i fin form i dag. Det er vel ikke akkurat så moro å reise med et sykt barn heller, så det spørs jo hva som er verst. Ha en fin arbeidsuke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 13. juni 2016 #451 Del Skrevet 13. juni 2016 Kjedelig at hun ble syk når dere var på tur. Går det helt fint å kjøre lange turer med E? Åh! Å få sove en hel natt! Det må være fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. juni 2016 Forfatter #452 Del Skrevet 13. juni 2016 1 time siden, Nori skrev: Kjedelig at hun ble syk når dere var på tur. Går det helt fint å kjøre lange turer med E? Åh! Å få sove en hel natt! Det må være fantastisk! Det gikk overraskende bra. Både nedover og oppover igjen. De dro hjem igjen idag. Han fant ut at det er best å være hjemme når hun er syk. Og hun synes tydeligvis også det. Jeg dro en time tidligere fra jobb idag for å hjelpe til. Hun har fortsatt feber men var veldig trøtt så vi la henne til og med en halvtime tidligere. Spent på hvordan natta blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 13. juni 2016 #453 Del Skrevet 13. juni 2016 God bedring til E! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. juni 2016 Forfatter #454 Del Skrevet 15. juni 2016 Takk! Hun har ikke hatt feber siden igår men formen har fortsatt ikke vært på topp. Og null matlyst. Men idag oppdaget jeg røde prikker over hele magen og ryggen hennes. Noe som vil si at hun har fått den fjerde barnesykdommen. Greit å vite det da. Vi har liksom vurdert en tur til legen men det trenger vi ikke da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. juni 2016 Forfatter #455 Del Skrevet 17. juni 2016 Idag er E tilbake i barnehagen igjen. Håper det har gått fint. 30 min igjen til helg. Det skal bli utrolig godt med helg. Selvom om den er fullbooket med planer, bortsett fra ikveld. For da skal vi se på sesong 4 av Orange is the new black. Gleder oss!! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. juni 2016 Forfatter #456 Del Skrevet 22. juni 2016 E er syk igjen. Igår morges fikk hun feber igjen og ble hjemme fra barnehagen. Formen virket bra ellers. Men igår kveld fikk hun feberkramper igjen. Og de varte mye lengre enn første gang i februar. Utrolig skummelt. M ringte 113 ganske raskt og ambulansen kom på 5-6 min. Så da ble det en tur på legevakta. E skrek og skrek hele turen i ambulansen. Mens vi ventet på legen, lå hun oppå meg og sov. Babyen min! Og etter en liten stund våknet hun og var helt seg selv igjen. De tok noen få prøver men alt var normalt. Vi skulle fortsette og gi henne paracet og ta kontakt om feberen ikke gikk ned etter 3 dager. Natta gikk heldigvis bra etter at vi kom hjem. Vi vekket henne en gang for å gi henne paracet men det merket hun ikke en gang. Heldigvis! Også sov hun til kl 9. Hun må ha vært helt utslitt. Jeg var hjemme fra jobb idag og det har vært en hyggelig dag. Hun har litt feber enda, så hun blir nok hjemme med pappaen sin imorgen. Også får vi se hva som skjer på fredag. Utrolig fælt å se henne ha de krampene. Jeg sleit med å sove etter at vi kom hjem fra legevakta. Skjer det en gang til, så må vi på sykehuset og foreta noen undersøkelser for å se om det er noe som gjør at hun får de krampene, bortsett fra høy feber. Håper ikke det skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. juni 2016 #457 Del Skrevet 22. juni 2016 Åh, stakkars. God bedring til E! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 22. juni 2016 #458 Del Skrevet 22. juni 2016 Å, stakkars lille E! Og stakkars mamma og pappa, må være grusomt skummelt å se henne ha sånne kramper! Krysser fingrene for at dette var siste gangen, hvis ikke er det bra at de tar det på alvor og at dere får sjekket det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 23. juni 2016 #459 Del Skrevet 23. juni 2016 Stor klem til dere alle tre! Må jo virkelig være helt grusomt skummelt. Man blir jo så hjelpeløs og redd! Krysser fingrene for at dere slipper å oppleve dette flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. juni 2016 Forfatter #460 Del Skrevet 24. juni 2016 Tusen takk!! E er heldigvis bedre nå og er tilbake i barnehagen idag. Nå er det kun 1 uke igjen til sommerferie og vi krysser fingerne for at vi slipper noe mer sykdom på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå