MissStiles Skrevet 13. april 2016 Forfatter #401 Del Skrevet 13. april 2016 2 timer siden, juliane skrev: Hvordan gikk det med E i dag, var formen sånn rimelig ok? Krysser fingrene for at dere får litt mer søvn i natt! Hvor mange tenner har hun nå? Barnehagen ringte igjen etter et par timer og spurte om vi kunne hente henne noe tidligere. Hun er blid men hostet veldig mye. Heldigvis var det kun 30 min igjen av arbeidsdagen hans så han hentet henne rett etter jobb. Vi har akkurat lagt henne og er spent på natta. Hun våkner som regel når hun hoster mye. Vi ringte legen og de sa at vi skulle se hvordan formen var imorgen. Men lite man kan gjøre mot hosting når de er så små. Evt. vurdere om en av oss blir hjemme en dag om hun hoster like mye imorgen. Hun har 2 tenner oppe og nede. Tror jeg ser en tann til oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 13. april 2016 #402 Del Skrevet 13. april 2016 God bedring til E. Det er ikke så enkelt når man ikke kan gjøre noe for de små når de er syke og har ubehag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 14. april 2016 #403 Del Skrevet 14. april 2016 God bedring til E! Ikke noe gøy å være småsyk. Håper natta ble grei likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 14. april 2016 #404 Del Skrevet 14. april 2016 God bedring til E! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 14. april 2016 #405 Del Skrevet 14. april 2016 God bedring til lille E. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. april 2016 Forfatter #406 Del Skrevet 18. april 2016 Da var det mandag igjen. Det har vært en fin helg. På fredag tok vi det med ro hjemme med pizza og film. På lørdag besøkte vi bestemoren til E og på kvelden var jeg på Latter med ei venninne. Og søndag ble det en trilletur med Nautika, T og mannen. Mannfolka skal ha permisjon samtidig så vi tenkte at de kanskje kunme bli kjent. Det så ut som om praten gikk bra mellom dem. M sin permisjon starter om en uke. Han gleder seg! Så da blir det nok litt korte dager på E i barnehagen og en fridag i ny og ne for å være litt sammen med pappa. Håper det blir fint vær fremover. E er fortsatt forkjølet men synes det sakte går fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 18. april 2016 #407 Del Skrevet 18. april 2016 Skikkelig forkjølelse E har fått da! Hva skal M gjøre mens han har permisjon da? Siden E tydeligvis skal gå i barnehage mesteparten av tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. april 2016 Forfatter #408 Del Skrevet 18. april 2016 34 minutter siden, juliane skrev: Hva skal M gjøre mens han har permisjon da? Siden E tydeligvis skal gå i barnehage mesteparten av tiden? Han har skrevet en liste over ting som må gjøres i huset siden vi flyttet dit. Så tror han kommer til å ha nok å gjøre. Men jeg har sagt at dette skal ikke være noen ferie hvor han bare sover lenge og sitter & spiller ps3. Han har allerede snakket om å ta med seg E på skogstur dit og dit og besøke familien sin her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 18. april 2016 #409 Del Skrevet 18. april 2016 Jeg tenker at det er naturlig med mange fridager og ingen lange dager, når han er i permisjon. Jeg hadde forventet og krevd at S var mer med D enn i barnehagen for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. april 2016 Forfatter #410 Del Skrevet 18. april 2016 1 time siden, Nori skrev: Jeg tenker at det er naturlig med mange fridager og ingen lange dager, når han er i permisjon. Jeg hadde forventet og krevd at S var mer med D enn i barnehagen for å si det sånn. Enig med deg. Men vil ikke at han skal ta henne altfor mye ut av barnehagen heller siden vi betaler makspris + litt til. Vi skal ha samtale i barnehagen neste uke så da skal vi nok ta det opp med dem, for å høre hvordan vi gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 18. april 2016 #411 Del Skrevet 18. april 2016 21 minutter siden, MissStiles skrev: Enig med deg. Men vil ikke at han skal ta henne altfor mye ut av barnehagen heller siden vi betaler makspris + litt til. Vi skal ha samtale i barnehagen neste uke så da skal vi nok ta det opp med dem, for å høre hvordan vi gjør det. Jeg har lurt litt på dette med makspris. Da jeg satt og undersøkte barnehager til spetakkelet så var det ingen av barnehagene som tok under makspris. Finnes det i det hele tatt egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. april 2016 Forfatter #412 Del Skrevet 24. april 2016 Snakk om å ikke få sove lenge i helgene lenger. Igår våknet E kl 5 og idag halv 5. I uka sover hun til halv 6-6. Hvorfor ikke gjøre det i helgene og??? Jaja... Igår var vi i Sverige og handlet masse mat, litt brus og masse grøt & noen middagsglass. På kvelden var jeg alene med E. Litt godt med alenetid og muligheten til å se på en jentefilm. Idag skal vi besøke oldemoren til E. Hun har ikke sett E siden før jul så det er på tide med et besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. april 2016 Forfatter #413 Del Skrevet 26. april 2016 Dag 2 i M sin permisjon og han har allerede hatt en tøff natt. Fra halv 11 til kl 2 holdt han vist på. Til slutt måtte jeg legge meg på gjesterommet for å ikle være helt ødelagt på jobb idag og. Prøvde å sjekke om det er en ny tann på vei men så ingenting. Hm.. Også begynte hun vist å gråte når han skulle levere henne i barnehagen. Ikke bra.. Igår skulle vi egentlig ha foreldresamtale i barnehagen men ble avlyst så det er neste mandag istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 26. april 2016 #414 Del Skrevet 26. april 2016 Det er ikke jeksler da? De er visst et helvete. T hadde store klumper på hver side nede før de kom igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. april 2016 Forfatter #415 Del Skrevet 26. april 2016 42 minutter siden, malicious skrev: Det er ikke jeksler da? De er visst et helvete. T hadde store klumper på hver side nede før de kom igjennom. Jeg tror det er jeksler. Fordi hun har sånne røde prikker på kinnene, og det leste jeg at ofte er et tegn på at jekslene er på vei. Så er spent på hvirdan det går i natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 26. april 2016 #416 Del Skrevet 26. april 2016 Tenner kan skape mye bry og plager altså. Håper dere alle tre får en bedre natt i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 27. april 2016 #417 Del Skrevet 27. april 2016 Så kjedelig med dårlige netter! Håper dere får sove bedre i natt og at tennene forter seg ut. Vil tro det går seg til i perm med mannen når de får tilbragt mer tid sammen bare de to Det er sikkert litt dårlig timing med tennene samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 27. april 2016 #418 Del Skrevet 27. april 2016 Uff, jeksler kan være veldig tøffe. Håper det er fort unnagjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. april 2016 Forfatter #419 Del Skrevet 28. april 2016 9 timer siden, Trampe skrev: Uff, jeksler kan være veldig tøffe. Håper det er fort unnagjort Fortsatt ikke sett noe til noen flere tenner så ikke sikker på om det er det. Også har vi hatt gode netter de to siste dagene. Igår fant jeg en stilling som jeg kanskje kunne tenke meg å søke på. Spørsmålet er bare om jeg er kvalifisert. Pluss at jeg er redd for at sjefen min kjenner noen der siden han kjenner mange i bransjen jeg jobber i, og omvendt. Lurer på om jeg tar en tlf for å høre mer om stillingen og om de vet hvem han er?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 28. april 2016 #420 Del Skrevet 28. april 2016 Så spennende med stilling som kan være relevant. Er det nærmere hjemme? Betyr det noe at sjefen kjenner noen der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå