Trampe Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter #361 Del Skrevet 17. oktober 2015 Jeg overleverte baby til mannen 0900, og sov to timer til. Bonussøvnen sin det I dag skal jeg handle, bake foccaccia, stryke skjorter og dåpskjolen, pynte på lokalet og ta imot ei kake. Strykebrettet mitt er selvsagt ødelagt Tror jeg må låne av noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter #362 Del Skrevet 17. oktober 2015 Hvordan skrives det egentlig? Foccaccia? Focaccia? Foccacia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 17. oktober 2015 #363 Del Skrevet 17. oktober 2015 Focaccia (?) er godt, fikk jeg også lyst å bake en dag. Blir dere mange til dåpen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. oktober 2015 #364 Del Skrevet 17. oktober 2015 Håper at morgendagen blir slik dere ønsker den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 17. oktober 2015 #365 Del Skrevet 17. oktober 2015 Lykke til med dåp, det blir sikkert en kjempefin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. oktober 2015 #366 Del Skrevet 18. oktober 2015 Lykke til med dåpen idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 18. oktober 2015 #367 Del Skrevet 18. oktober 2015 Lykke til i dag, håper det blir en kjempefin dag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 18. oktober 2015 #368 Del Skrevet 18. oktober 2015 Håper dere får en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 18. oktober 2015 #369 Del Skrevet 18. oktober 2015 Gratulerer med dåpsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #370 Del Skrevet 18. oktober 2015 Tusen takk, dere! Nå er tre trøtte og slitne unger i seng, huset er bombet, vi er stappmette og har fått så mange flotte gaver. Lillebror var helt eksemplarisk i kirken. Han gliste til presten, godtok å få vann på hodet og sovnet på pappas fang etterpå. Presten syns det var så moro, han sa at han aldri har opplevd å få så direkte god kontakt med et dåpsbarn Nåååå skal jeg ta meg et glass vin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #371 Del Skrevet 18. oktober 2015 Focaccia (?) er godt, fikk jeg også lyst å bake en dag. Blir dere mange til dåpen? Focacciaen ble god den Aner fortsatt ikke hvordan det skrives, da, men den smakte godt Vi var 26 stk med stort og smått. Akkurat passe syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 18. oktober 2015 #372 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Høres ut som en drøm av en dåpsdag! Gratulerer! Nyyyt glasset ditt med vin, tenker at det smaker passe godt nå Endret 18. oktober 2015 av Beccy87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. oktober 2015 #373 Del Skrevet 18. oktober 2015 Focaccia er riktig det Gratulerer så mye med vel overstått dåpsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #374 Del Skrevet 19. oktober 2015 Takktakk Jeg er hinsides trøtt i dag. Og da passer det fint lite å ha kontroll på helsestasjonen klokka ti og barselgruppe hos meg etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 19. oktober 2015 #375 Del Skrevet 19. oktober 2015 Si at du har diaré (ikke spesifiser at det et munndiare) så slipper du unna Håper barseltreff og helsestasjon går supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #376 Del Skrevet 19. oktober 2015 Munndiare Og at du er på dagbokrunde noen timer etter fødsel, det er imponerende det! Helsestasjon og barselgruppe gikk supert. Det er en egenkomponert barselgruppe da, jeg og to venninner som fikk baby nesten samtidig. Vi tok bilder av de tre små sammen, de er like store og så skjønne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 20. oktober 2015 #377 Del Skrevet 20. oktober 2015 Så bra at det gikk fint! Måtte jo sjekke dagboka mens hu sov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. oktober 2015 #378 Del Skrevet 23. oktober 2015 Hvordan har de siste nettene vært da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter #379 Del Skrevet 26. oktober 2015 Nettene er noe møkk. As we speak ligger han og turner midt i dobbeltsenga. Fekter og slår vilt rundt seg, sparker av seg dyna, prater og prøver å få oppmerksomhet. Det blir ikke noe søvn på meg de neste par timene... Jeg er så innmari sliten og lei av å ikke få sove om nettene, jeg blir gal av dette her. I går natt våkna han 0330, og holdt det gående til 0600. I kveld våkna han allerede 2330, og er nå lys våken. I tillegg har han begynt å rive og slite noe veldig i puppen, så det er så innmari vondt å la ham ligge der. Han sovner sikkert ved puppen til slutt, men når han egentlig ikke er sulten og bare bruker meg som smokk er det bare vondt å ha ham der. Han er ikke sint, men skal bare kave og slå alle rundt seg mens han spiser. Ikke er puppen tom heller, så jeg tror ikke det er på grunn av sult han våkner. Han er bare.....våken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter #380 Del Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Her ligger jeg da.... I mørket på soverommet. Med ei lita spiss stortå begravd dypt i navlen, en fot som sparker meg mellom beina, ei hånd som veksler mellom å klaske meg i øyet og dra meg i håret og noen harde gommer som gnager på lillefingeren min. Nå har han vært våken en time. Oh, the joy of motherhood....! Endret 26. oktober 2015 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå