Gå til innhold

Modern Family

Trampe

Anbefalte innlegg

Jeg overleverte baby til mannen 0900, og sov to timer til. Bonussøvnen sin det :tommel:

I dag skal jeg handle, bake foccaccia, stryke skjorter og dåpskjolen, pynte på lokalet og ta imot ei kake. Strykebrettet mitt er selvsagt ødelagt :sur: Tror jeg må låne av noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk, dere!

Nå er tre trøtte og slitne unger i seng, huset er bombet, vi er stappmette og har fått så mange flotte gaver. Lillebror var helt eksemplarisk i kirken. Han gliste til presten, godtok å få vann på hodet og sovnet på pappas fang etterpå. Presten syns det var så moro, han sa at han aldri har opplevd å få så direkte god kontakt med et dåpsbarn :hjerte:

Nåååå skal jeg ta meg et glass vin!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Focaccia (?) er godt, fikk jeg også lyst å bake en dag.

Blir dere mange til dåpen? :)

Focacciaen ble god den :tommel: Aner fortsatt ikke hvordan det skrives, da, men den smakte godt :ler:

Vi var 26 stk med stort og smått. Akkurat passe syns jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en drøm av en dåpsdag! 

Gratulerer! :) 

Nyyyt glasset ditt med vin, tenker at det smaker passe godt nå ;)

Endret av Beccy87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takktakk :)

Jeg er hinsides trøtt i dag. Og da passer det fint lite å ha kontroll på helsestasjonen klokka ti og barselgruppe hos meg etterpå :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du har diaré (ikke spesifiser at det et munndiare) så slipper du unna :ler:

Håper barseltreff og helsestasjon går supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munndiare :lol: Og at du er på dagbokrunde noen timer etter fødsel, det er imponerende det!

Helsestasjon og barselgruppe gikk supert. Det er en egenkomponert barselgruppe da, jeg og to venninner som fikk baby nesten samtidig. Vi tok bilder av de tre små sammen, de er like store og så skjønne :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nettene er noe møkk. As we speak ligger han og turner midt i dobbeltsenga. Fekter og slår vilt rundt seg, sparker av seg dyna, prater og prøver å få oppmerksomhet. Det blir ikke noe søvn på meg de neste par timene... Jeg er så innmari sliten og lei av å ikke få sove om nettene, jeg blir gal av dette her.

I går natt våkna han 0330, og holdt det gående til 0600. I kveld våkna han allerede 2330, og er nå lys våken. I tillegg har han begynt å rive og slite noe veldig i puppen, så det er så innmari vondt å la ham ligge der. Han sovner sikkert ved puppen til slutt, men når han egentlig ikke er sulten og bare bruker meg som smokk er det bare vondt å ha ham der. Han er ikke sint, men skal bare kave og slå alle rundt seg mens han spiser. Ikke er puppen tom heller, så jeg tror ikke det er på grunn av sult han våkner. Han er bare.....våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger jeg da.... I mørket på soverommet. Med ei lita spiss stortå begravd dypt i navlen, en fot som sparker meg mellom beina, ei hånd som veksler mellom å klaske meg i øyet og dra meg i håret og noen harde gommer som gnager på lillefingeren min. Nå har han vært våken en time.

Oh, the joy of motherhood....! :sur:

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...