Skorpion89 Skrevet 22. mars 2017 #361 Del Skrevet 22. mars 2017 Jeg føler hun virker litt trist i det siste. Håper det går bra med henne. Jeg har alltid hatt sansen for henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. mars 2017 #362 Del Skrevet 24. mars 2017 På 22.3.2017 den 23.31, Skorpion89 skrev: Jeg føler hun virker litt trist i det siste. Håper det går bra med henne. Jeg har alltid hatt sansen for henne. Kristine er bare herlig hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 26. mars 2017 #363 Del Skrevet 26. mars 2017 På Friday, March 24, 2017 den 23.47, O.G. skrev: Kristine er bare herlig hun. Ja, har alltid hatt inntrykk av det. Derfor får jeg sympati for henne når hun virker trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. mars 2017 #364 Del Skrevet 26. mars 2017 3 minutter siden, Skorpion89 skrev: Ja, har alltid hatt inntrykk av det. Derfor får jeg sympati for henne når hun virker trist. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 27. mars 2017 #365 Del Skrevet 27. mars 2017 4 timer siden, Skorpion89 skrev: Ja, har alltid hatt inntrykk av det. Derfor får jeg sympati for henne når hun virker trist. Hvorfor tenker du at hun er trist? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 27. mars 2017 #366 Del Skrevet 27. mars 2017 Så litt merkelig ut når Linni på 31, typen på 20 og mannen til fru Høili på over 50 ble avbildet sammen på fest. Sistnevnte kunne vært bestefaren til han yngste der. 😆 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rock&republic Skrevet 19. april 2017 #367 Del Skrevet 19. april 2017 På 27.3.2017 den 7.34, Xstrella skrev: Så litt merkelig ut når Linni på 31, typen på 20 og mannen til fru Høili på over 50 ble avbildet sammen på fest. Sistnevnte kunne vært bestefaren til han yngste der. 😆 Ehhh Dag Høili er født i 1968 så han er 49 og Linni sin type er 20, ja han kunne vært faren men det stopper der😂😂😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rock&republic Skrevet 19. april 2017 #368 Del Skrevet 19. april 2017 Hvor er Dag for tiden? Utrolig lenge siden vi har sett han på snappene hennes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astrid68 Skrevet 19. april 2017 #369 Del Skrevet 19. april 2017 1 time siden, rock&republic skrev: Hvor er Dag for tiden? Utrolig lenge siden vi har sett han på snappene hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troikaen Skrevet 19. april 2017 #370 Del Skrevet 19. april 2017 3 timer siden, rock&republic skrev: Hvor er Dag for tiden? Utrolig lenge siden vi har sett han på snappene hennes Dag kjører opp og ned Hegdehaugsveien/Bogstadveien og Stortingsgata med Ferrarien sin. Med åpne vinduer, mye trykk på volumet og gasspedalen og gjerne en venn ved siden av seg i passasjersetet. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 19. april 2017 #371 Del Skrevet 19. april 2017 (endret) Hun virker veldig trist... Får litt sånn "stakkars lille rike pike" vibes av snappen hennes... Går liksom i det samme hele tiden: marmor-huset på Snarøya, Marbella, McDonalds, Taco, frokostbord og pakker til barna. Og så på'n igjen! (De som følger henne på snap skjønner hva jeg mener) Endret 19. april 2017 av Hummingbird2 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 19. april 2017 #372 Del Skrevet 19. april 2017 2 timer siden, Hummingbird2 skrev: Hun virker veldig trist... Får litt sånn "stakkars lille rike pike" vibes av snappen hennes... Går liksom i det samme hele tiden: marmor-huset på Snarøya, Marbella, McDonalds, Taco, frokostbord og pakker til barna. Og så på'n igjen! (De som følger henne på snap skjønner hva jeg mener) Når man har to små barn er vel hverdagen gjerne ganske rutinert? Har da sett at hun koser seg og fester en gang i blant også, møter venninner osv. Virker som hun har en ganske vanlig hverdag som småbarnsmor, bortsett fra dette med pengene og au-pair. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 20. april 2017 #373 Del Skrevet 20. april 2017 Rart at hun var flere uker i Spania med moren og så på fjellet med familien sin. Og nå hjemme uten mannen. Håper de finner ut av det, for de bruker å være mye mer sammen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 20. april 2017 #374 Del Skrevet 20. april 2017 9 timer siden, ashanti skrev: Når man har to små barn er vel hverdagen gjerne ganske rutinert? Har da sett at hun koser seg og fester en gang i blant også, møter venninner osv. Virker som hun har en ganske vanlig hverdag som småbarnsmor, bortsett fra dette med pengene og au-pair. Da ser vi nok forskjellige ting... Jeg synes det ser ensomt og kjedelig ut... Nitrist, pakket godt inn bak bling og mye penger. Og så langt fra en vanlig hverdag, som småbarnsmor, man overhode kan komme! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 20. april 2017 #375 Del Skrevet 20. april 2017 47 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Da ser vi nok forskjellige ting... Jeg synes det ser ensomt og kjedelig ut... Nitrist, pakket godt inn bak bling og mye penger. Og så langt fra en vanlig hverdag, som småbarnsmor, man overhode kan komme! Tror ikke Kristine kommer unna en hverdag på linje med andre som har små barn, for de trenger jo rutinen sin uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endelige Skrevet 22. august 2017 #376 Del Skrevet 22. august 2017 På 20.4.2017 den 11.23, O.G. skrev: Tror ikke Kristine kommer unna en hverdag på linje med andre som har små barn, for de trenger jo rutinen sin uansett. Enig, synes hun er flink ☺️ Håper hun kommer tilbake på sosialemedier som før☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 22. august 2017 #377 Del Skrevet 22. august 2017 Ser hun er litt tilbake på snap. Noen som vet noe om hvordan det går med henne og mannen? Ser hun er hos foreldrene sine i Bergen nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 23. august 2017 #378 Del Skrevet 23. august 2017 14 timer siden, Moongirl skrev: Ser hun er litt tilbake på snap. Noen som vet noe om hvordan det går med henne og mannen? Ser hun er hos foreldrene sine i Bergen nå. Aner ikke hva som er greia mellom de to nå, men det er mindre av han både på snap og IG hvertfall... og hun har vel vært i Marbella mesteparten av sommeren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 23. august 2017 #379 Del Skrevet 23. august 2017 10 hours ago, Gresshoppa said: Aner ikke hva som er greia mellom de to nå, men det er mindre av han både på snap og IG hvertfall... og hun har vel vært i Marbella mesteparten av sommeren. Er noe som skurrer her. Har fulgt henne på snap, og det har ikke vært mye av mannen eller familien i det siste. Reagerte veldig på Marbellla. Håper alt står bra til med henne. Hun er et friskt pust, og har så mye positiv energi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbiedollen Skrevet 24. august 2017 #380 Del Skrevet 24. august 2017 Ser hun er tilbake på snap da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg