Gjest L´issi Skrevet 21. oktober 2015 #201 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg hadde også vært sykt forelska hadde jeg kapra en millionær og pressa ut to unger for han. Sier vel mer om deg, i guess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 21. oktober 2015 #202 Del Skrevet 21. oktober 2015 Sier vel mer om deg, i guess. Mannen er betydelig eldre enn henne, og du tror virkelig hun hadde vært sammen med han hadde han ikke vært i den posisjonen han er? Naivt spørr du meg, men det sier vel mer om deg, I guess.... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 21. oktober 2015 #203 Del Skrevet 21. oktober 2015 Er ikke dermed sagt at ALLE skal spamme sosiale medier. Når ALLE står med mobilen trykt oppi bruden vil jeg tro at de ALLER FLESTE spammer sosiale medier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 21. oktober 2015 #204 Del Skrevet 21. oktober 2015 Mannen er betydelig eldre enn henne, og du tror virkelig hun hadde vært sammen med han hadde han ikke vært i den posisjonen han er? Naivt spørr du meg, men det sier vel mer om deg, I guess.... Vet du hva? Det er faktisk ikke opp til meg å bedømme. At det sier mer om meg får være din sak, men er ikke så uvanlig som du tror. Er selv sammen med en velmidlet eldre mann uten at jeg har måttet forsvare det. Takk og lov at det finnes kjærlighet uten grenser:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 21. oktober 2015 #205 Del Skrevet 21. oktober 2015 Vet du hva? Det er faktisk ikke opp til meg å bedømme. At det sier mer om meg får være din sak, men er ikke så uvanlig som du tror. Er selv sammen med en velmidlet eldre mann uten at jeg har måttet forsvare det. Takk og lov at det finnes kjærlighet uten grenser:) Keep telling yourself that. Hun hadde aldri vært sammen med han om han hadde jobba i kassa på rema. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 21. oktober 2015 #206 Del Skrevet 21. oktober 2015 Er selv sammen med en velmidlet eldre mann. Aha! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 20. november 2015 #207 Del Skrevet 20. november 2015 Tråden er ryddet for latterliggjøring, samt svar til dette.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 20. november 2015 #208 Del Skrevet 20. november 2015 Vet du hva? Det er faktisk ikke opp til meg å bedømme. At det sier mer om meg får være din sak, men er ikke så uvanlig som du tror. Er selv sammen med en velmidlet eldre mann uten at jeg har måttet forsvare det. Takk og lov at det finnes kjærlighet uten grenser:)Du hadde ikke sett to ganger på den gamle mannen hvis han ikke var såkalt velbemidlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. november 2015 #209 Del Skrevet 22. november 2015 I dag (eller det i går) så skriver hun på bloggen sin at hun er sint pga kommentarer hun har fått fra folk og at tv2 har skrevet en sak om henne (et blogginnlegg) hvor de tydeligvis har hatt en overskrift som var veldig provoserende, Abort eller au pair, eller noe i den duren. Noen som har lest noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaMa Skrevet 22. november 2015 #210 Del Skrevet 22. november 2015 I dag (eller det i går) så skriver hun på bloggen sin at hun er sint pga kommentarer hun har fått fra folk og at tv2 har skrevet en sak om henne (et blogginnlegg) hvor de tydeligvis har hatt en overskrift som var veldig provoserende, Abort eller au pair, eller noe i den duren. Noen som har lest noe om dette?http://www.tv2.no/a/7617761 Denne du tenker på :)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 22. november 2015 #211 Del Skrevet 22. november 2015 I dag (eller det i går) så skriver hun på bloggen sin at hun er sint pga kommentarer hun har fått fra folk og at tv2 har skrevet en sak om henne (et blogginnlegg) hvor de tydeligvis har hatt en overskrift som var veldig provoserende, Abort eller au pair, eller noe i den duren. Noen som har lest noe om dette?http://www.tv2.no/a/7617761 Denne du tenker på :)?Den skiten der fortjente virkelig ikke Kristine. TV2 skylder henne virkelig en skikkelig unnskyldning, snakker om hårreisende ekkel overskrift. Jeg ble skikkelig kvalm da jeg såg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 22. november 2015 #212 Del Skrevet 22. november 2015 Jeg reagerte også på den overskriften 😧De har byttet overskrift nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 22. november 2015 #213 Del Skrevet 22. november 2015 Jeg reagerte også på den overskriften 😧De har byttet overskrift nå da.Ja, bra de hadde skamvett. Seriøst, rart den gikk gjennom desken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2015 #214 Del Skrevet 23. november 2015 Ja, bra de hadde skamvett. Seriøst, rart den gikk gjennom desken. Jeg skjønner at hun reagerte. Bra de endret overskriften,men det er jo det media gjør, de tar det du skriver / sier og vrir det veldig om. Man må være forsiktig... men det skal jo media også være . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 23. november 2015 #215 Del Skrevet 23. november 2015 Jeg skjønner at hun reagerte. Bra de endret overskriften,men det er jo det media gjør, de tar det du skriver / sier og vrir det veldig om. Man må være forsiktig... men det skal jo media også være .hva var overskriften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 23. november 2015 #216 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) . Endret 23. november 2015 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. november 2015 #217 Del Skrevet 24. november 2015 hva var overskriften?Korrigerer meg hvis jeg tar feil, men jeg tror det var noe i stil med Au pair eller abort...ganske ufyselig. Uansett hva man måtte mene om henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. november 2015 #218 Del Skrevet 24. november 2015 Korrigerer meg hvis jeg tar feil, men jeg tror det var noe i stil med Au pair eller abort...ganske ufyselig. Uansett hva man måtte mene om henne. Stemmer det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 25. november 2015 #219 Del Skrevet 25. november 2015 Jeg liker Kristine jeg. Synes hun virker jordnær og søt, selvom hun(eller mannen da) har mye penger. Virker faktisk som hun forelsket i mannen sin, og ikke en typisk golddigger. Liker å følge henne på instagram :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 25. november 2015 #220 Del Skrevet 25. november 2015 Var innom bloggen igjen i dag. Skuffet. Fremdeles elendige bilder og dårlig formulert tekst. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg