Gå til innhold

Kristine Saltvold Høili blogg

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sier vel mer om deg, i guess.

Mannen er betydelig eldre enn henne, og du tror virkelig hun hadde vært sammen med han hadde han ikke vært i den posisjonen han er? Naivt spørr du meg, men det sier vel mer om deg, I guess....

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dermed sagt at ALLE skal spamme sosiale medier.

Når ALLE står med mobilen trykt oppi bruden vil jeg tro at de ALLER FLESTE spammer sosiale medier. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi

Mannen er betydelig eldre enn henne, og du tror virkelig hun hadde vært sammen med han hadde han ikke vært i den posisjonen han er? Naivt spørr du meg, men det sier vel mer om deg, I guess....

Vet du hva? Det er faktisk ikke opp til meg å bedømme. At det sier mer om meg får være din sak, men er ikke så uvanlig som du tror. Er selv sammen med en velmidlet eldre mann uten at jeg har måttet forsvare det. Takk og lov at det finnes kjærlighet uten grenser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Det er faktisk ikke opp til meg å bedømme. At det sier mer om meg får være din sak, men er ikke så uvanlig som du tror. Er selv sammen med en velmidlet eldre mann uten at jeg har måttet forsvare det. Takk og lov at det finnes kjærlighet uten grenser:)

Keep telling yourself that. Hun hadde aldri vært sammen med han om han hadde jobba i kassa på rema.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Annonse

Du hadde ikke sett to ganger på den gamle mannen hvis han ikke var såkalt velbemidlet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag (eller det i går) så skriver hun på bloggen sin at hun er sint pga kommentarer hun har fått fra folk og at tv2 har skrevet en sak om henne (et blogginnlegg) hvor de tydeligvis har hatt en overskrift som var veldig provoserende, Abort eller au pair, eller noe i den duren. Noen som har lest noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag (eller det i går) så skriver hun på bloggen sin at hun er sint pga kommentarer hun har fått fra folk og at tv2 har skrevet en sak om henne (et blogginnlegg) hvor de tydeligvis har hatt en overskrift som var veldig provoserende, Abort eller au pair, eller noe i den duren. Noen som har lest noe om dette?

http://www.tv2.no/a/7617761 Denne du tenker på :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tv2.no/a/7617761 Denne du tenker på :)?

Den skiten der fortjente virkelig ikke Kristine. TV2 skylder henne virkelig en skikkelig unnskyldning, snakker om hårreisende ekkel overskrift. Jeg ble skikkelig kvalm da jeg såg det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte også på den overskriften 😧

De har byttet overskrift nå da.

Ja, bra de hadde skamvett. Seriøst, rart den gikk gjennom desken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, bra de hadde skamvett. Seriøst, rart den gikk gjennom desken. 

Jeg skjønner at hun reagerte. Bra de endret overskriften,men det er jo det media gjør, de tar det du skriver / sier og vrir det veldig om. Man må være forsiktig... men det skal jo media også være .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at hun reagerte. Bra de endret overskriften,men det er jo det media gjør, de tar det du skriver / sier og vrir det veldig om. Man må være forsiktig... men det skal jo media også være .

hva var overskriften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva var overskriften?

Korrigerer meg hvis jeg tar feil, men jeg tror det var noe i stil med Au pair eller abort...

ganske ufyselig. Uansett hva man måtte mene om henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrigerer meg hvis jeg tar feil, men jeg tror det var noe i stil med Au pair eller abort...

ganske ufyselig. Uansett hva man måtte mene om henne. 

Stemmer det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Kristine jeg. Synes hun virker jordnær og søt, selvom hun(eller mannen da) har mye penger. Virker faktisk som hun forelsket i mannen sin, og ikke en typisk golddigger. Liker å følge henne på instagram :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...