Gå til innhold

Kristine Saltvold Høili blogg

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Fy fillern så trist. Godt at han har blitt fratatt mye av kontrollen over disse arvede pengene. Merkelig at barn av vellykkede forretningsfolk ikke lærer mer om å forvalte familiens økonomi på en god måte, men de oppdras vel mest av au pairer. Håper han klarer å pense inn på et mer fornuftig spor før han tar en Idar Vollvik (dog er det jo ikke hans egne penger som brukes opp, men penger som andre har tjent for ham).

Endret av Ultiva
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest L´issi

Gått til gaver det, ser jo ikke unge damer blir sammen med en sliten naver på 50.

Sikkert noen av de og, men hvis en voksen mann har som ambisjon å gå på NAV så er ikke det mye tiltrekkende nei. Enig der.

Men i dette tilfelle så virker det mer som et privilegium og bonus at han har penger. Synes de ser forelska ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun henger jo med Louise Angelica og Linni, de er jo ikke så gamle.

men de ser småslitne ut, pga alle kjemikaliene og sminken... særlig Linni. Beklager, men jo - det gjør hun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fillern så trist. Godt at han har blitt fratatt mye av kontrollen over disse arvede pengene. Merkelig at barn av vellykkede forretningsfolk ikke lærer mer om å forvalte familiens økonomi på en god måte, men de oppdras vel mest av au pairer. Håper han klarer å pense inn på et mer fornuftig spor før han tar en Idar Vollvik (dog er det jo ikke hans egne penger som brukes opp, men penger som andre har tjent for ham).

Selv om far var flink og smart, er det ikke dermed sagt at alt går i arv her... dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bryllupet oset av botox og fillers. Jeg har selv tatt botox 1 gang, men etter å ha sett hvor gammel man ser ut når man har tatt for mye, så har jeg bestemt meg for å holde meg unna flere påfyllinger :sjokkert:

De jentene i bryllupet er sikkert i midten av 20-årene, men gud så mye eldre de ser ut! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konk neste da....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest, og må bare spørre: hva handler denne bloggen om utenom "se hvor mye penger vi har"? Jeg prøver å legge godviljen til når jeg leser blogger, FF skriver f.eks. om trening og mat i tillegg til "se hvor vellykket vi er", men denne bloggen handler jo BARE om at de bruker mye penger? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg her?? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm hva mener du med det? Enig at det går mye i resturantspising og lignende, men samtidig er det jo fine bryllupsbilder og sånt. Glad det ikke er masse innkjøpsbilder og lignende. Begynner faktisk å få litt sansen for Kristine, spesielt etter jeg så videoen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kanskje ikke celeb nok til å kunne kreve det, men om jeg noen gang skal gifte meg vil jeg ha mobiltelefonforbud under store deler av bryllupet. SÅ trist å se alle stå der med mobiltelefonen konstant.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt Fredde og Mickan-vibber av denne bloggen...

Har de en "The ovster" luskende rundt og, tro?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest L´issi

Jeg er kanskje ikke celeb nok til å kunne kreve det, men om jeg noen gang skal gifte meg vil jeg ha mobiltelefonforbud under store deler av bryllupet. SÅ trist å se alle stå der med mobiltelefonen konstant.

Hadde et fotokamera passet Dem bedre? You better tell me -what's the difference? Vi lever tross alt i 2015..(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et fotokamera passet Dem bedre? You better tell me -what's the difference? Vi lever tross alt i 2015..(?)

Selv om vi lever i 2015 så syns jeg det er en uting at alle står med mobilene sine. Folk er så opptatt av å få det perfekte bilde på snap og instagram at de glemmer å følge med på det som egentlig skjer rundt de.

Slenger ved en liten tankevekker: http://www.someecards.com/entertainment/web/phone-old-lady/

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett brulluppsvideoen? De ser veldig forelsket ut i mine øyne iallefall :)

Jeg hadde også vært sykt forelska hadde jeg kapra en millionær og pressa ut to unger for han.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi

Selv om vi lever i 2015 så syns jeg det er en uting at alle står med mobilene sine. Folk er så opptatt av å få det perfekte bilde på snap og instagram at de glemmer å følge med på det som egentlig skjer rundt de.

Slenger ved en liten tankevekker: http://www.someecards.com/entertainment/web/phone-old-lady/

Er ikke dermed sagt at ALLE skal spamme sosiale medier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...