Gå til innhold

Kristine Saltvold Høili blogg

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Og han har allerede vært gift to ganger?????

http://www.f-b.no/nyheter/nyheter/fra-luksusliv-til-kreftdiagnose-og-nav/s/2-2.952-1.8613834

http://www.seher.no/brudd-bryllup/skilles-etter-12-år-47948

Vel, han liker visst kun en type damer, for de ser likens ut alle tre....... 

Hm.. rimelig sikker på at dette er samme dama, Siw Beathe heter hun vel. Bare at hun ahr litt større lepper på det siste bildet. ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm.. rimelig sikker på at dette er samme dama, Siw Beathe heter hun vel. Bare at hun ahr litt større lepper på det siste bildet. ;)

.

Endret av IglePigle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er samme.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten morsomt å se hvor positive alle kommentarene her plutselig ble når bloggeren selv begynte å svare.

Nuvel. Spørs helt hvilke briller man ser med det, da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten morsomt å se hvor positive alle kommentarene her plutselig ble når bloggeren selv begynte å svare.

Vel, men det kommer av at Kristine virker veldig sympatisk, både her inne og på bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men det kommer av at Kristine virker veldig sympatisk, både her inne og på bloggen.

Helt Enig😊 Synes hun er flink som tar seg tid til å svare på ting fra leserne sine her inne og i kommentarfeltet på bloggen, ikke mange andre som gjør det, om det finnes noen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med dere. Det er lett å dømme når man har en barbie-look samt gift med en mye eldre og rik mann. Hun virker faktisk som en jordnær person, selvom hun kanskje minner om en typsik golddigger(beklager om du ser dette, men det er ikke vondt ment :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet godt hvem Kristine og hennes familie er, og de er super koselige og helt vanlige folk. Kristine er kjempe søt og utrolig hyggelig å prate med. Syns dere skal la vær å rakke ned på henne, og la henne få en sjanse 😊

Endret av Daiquiry
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
Gjest L´issi

Høili jr vet å bruke penger. Tipper gamlefar rister på hodet.

Ikke nødvendigvis - gjør visst masse investeringer og ikke får man penger med seg i graven heller, så why not? Hadde brukt penger sjæl om jeg hadde hatt samme mulighet😁✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis - gjør visst masse investeringer og ikke får man penger med seg i graven heller, så why not? Hadde brukt penger sjæl om jeg hadde hatt samme mulighet✌

"He who dies with the most toys wins":)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...