Gå til innhold

Hjelp! Lite følelse under sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 25 år som hele livet har slitt med at jeg har lite følelser, altså fysiske følelser når jeg har sex.

Når gutten er inni meg kjenner jeg ingen andre følelser enn "hud som går inn og ut"

Har verdens beste kjæreste, og vi har vært sammen i 4 år nå. Men har alltid vært på denne måten, også med tidligere partnere.

Derimot så er jeg veldig følsom utvendig, og kan komme igjen og igjen ved klitorisorgasme. MEN, det blir jo så fryktelig kjedelig å ha sex når jeg ikke får noe ut av det selv..

Er det noe feil med meg??? Skulle virkelig ønske at jeg kunne fått litt mer ut av sex, for jeg vil jo veldig gjerne kunne nyte det sammen med partneren min!

Noen andre som har det på samme måte?

Anonymous poster hash: 880b0...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på samme måte. Hatt samme partner i snart 6 år, elsker han over alt på jord og er mannen i mitt liv. Men den deilige, fantastiske følelsen som strømmer gjennom kroppen ved lidenskapelig sex, har jeg ikke fått med han på mange år.

Har konkludert med at sexgnisten er halvveis ødelagt. For jeg var utro en gang med en annen mann... Og da var (helt seriøst!!!) vær minste berøring ekstremt tennende/deilig fra denne andre mannen. Sexen ble helt vill, han tok meg til himmels. Og til en annen sex-verden.

Jeg elsker dominante, hardhente menn (hardhendt som i: litt manipulativ, binder meg fast, grep om halsen, intens, hardt grep om armene/hendene mine osv osv.) som også liker bdsm.

Mannen min er ikke den typen i det hele tatt i senga, han er mer myk og har ikke spesielt sansen for annet enn vanlig sex (han er veldig flink til å gi meg klitoris orgasme, da. Der kan jeg komme om og om igjen). Så sexgnisten er blitt ødelagt pga. jeg tenner på en annen type sex.

Vet ikke om det er sånn for deg også, men dette er grunnen til at jeg aldri føler noe annet enn at pikken til mannen min går inn og ut av musa ved sex.

Anonymous poster hash: ad780...183

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du tenner på ham TS eller ikke er tent nok før penetrering.

Anonymous poster hash: 981b2...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Det er ikke noe galt med deg! Vi kvinner føder trosalt et barn fra derfra, så selve innsiden av vaginaen har vi faktisk ikke noe mere følelser enn f-eks i kinnveggene i munnen. Er så leit at dette ikke er "opplært almenn informasjon" for det er jo ikke rart at mange par har dårlig sexliv når mannen tror at vi får samme nytelse som han, av at han bare går ut og inn!
Det er på utsiden av vaginaen vi har mest nerver og det er stimulering av nervene som gjør at det føles godt.

Mannen har mest nerver ved penishodet sitt, og jeg vet ikke om det helt kan sammenlignes, men kanskje om mannen ikke hadde hatt selve penishodet så ville han ikke fått like mye ut av å runke bare lenger ned på skaftet. Det er viktig å snakke med partneren sin om hva som føles godt, jeg selv får heller ingenting av kun penetrering, og for at det skal føles deilig må jeg enten fingre klitorisen min mens han penetrerer meg eller at jeg har et ben på skulderen hans sånn at han kommer til meg sin egen hånd å får fingret meg på klitten samtidig, eller at han rett og slett bruker fingrene sine inni meg og bøyer og roterer de rundt, og ikke bare dytter de ut og inn. Vi har g-punkt på fremsiden av vaginaveggen, så om han bøyer fingrene sine mot dette punktet føler det godt men en penis har ikke sjans på å treffe dette punktet ved vanlig penetrering. (av og til går det i doggy, om han har bøyd penis)



Anonymous poster hash: 810fc...7c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...