AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Del Skrevet 6. august 2015 Heisann Er det noen i møre og Romsdal og områdene rundt som er litt ensomme og kunne trengt flere venner ? -jente i 20 åreneAnonymous poster hash: 45fd0...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #2 Del Skrevet 6. august 2015 Heisann Er det noen i møre og Romsdal og områdene rundt som er litt ensomme og kunne trengt flere venner ? -jente i 20 åreneAnonymous poster hash: 45fd0...1e0 Jaaa!Anonymous poster hash: b3499...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 6. august 2015 #3 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Hvor i Møre og Romsdal holder du til? Send gjerne pm ☺ Endret 6. august 2015 av Havmus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
epleskrott Skrevet 6. august 2015 #4 Del Skrevet 6. august 2015 Hvor bor du ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wizardunicorn Skrevet 7. august 2015 #5 Del Skrevet 7. august 2015 jaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. august 2015 #6 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg bor i Ålesund, har ikke mange venner selv så en hver mulighet til å bli kjent med en ny person er bare hyggelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 8. august 2015 #7 Del Skrevet 8. august 2015 Mann fra trøndelag her,er 33 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benz93 Skrevet 8. august 2015 #8 Del Skrevet 8. august 2015 jaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wizardunicorn Skrevet 8. august 2015 #9 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg bor i Ålesund, har ikke mange venner selv så en hver mulighet til å bli kjent med en ny person er bare hyggelig Jeg bor også i Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. august 2015 #10 Del Skrevet 8. august 2015 Hyggelig å møte andre på nett som bor i samme by :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 8. august 2015 #11 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg og bor i Ålesund, men er kanskje drygt gammel for de fleste her på forumet. Nærmer meg 50...., eller for å være på den positive siden, er noen dager siden jeg ble 40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. august 2015 #12 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg og bor i Ålesund, men er kanskje drygt gammel for de fleste her på forumet. Nærmer meg 50...., eller for å være på den positive siden, er noen dager siden jeg ble 40 Jeg tror ikke noen ville brydd seg om du er eldre enn dem Jeg har venner her som er en del år eldre enn meg og jeg hygger meg like mye som om de alle var på min alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 8. august 2015 #13 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg tror ikke noen ville brydd seg om du er eldre enn dem Jeg har venner her som er en del år eldre enn meg og jeg hygger meg like mye som om de alle var på min alder Ja-neei, jeg har null problemer med alderen til folk. Folk er folk lissom Men, ikke alle er slik som meg da vettu'. Derfor sa jeg fra, at jeg er gammel og grå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Captain Hook Skrevet 8. august 2015 #14 Del Skrevet 8. august 2015 Nordmøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. august 2015 #15 Del Skrevet 8. august 2015 40 er vel det nye 30 nå til dags? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wizardunicorn Skrevet 8. august 2015 #16 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg er vel dog litt vel ung i forhold til 40 med mine 18 år, men så lenge noe klaffer har ikke alderen til noen mye å si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 8. august 2015 #17 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg og bor i Ålesund, men er kanskje drygt gammel for de fleste her på forumet. Nærmer meg 50...., eller for å være på den positive siden, er noen dager siden jeg ble 40 Jeg er 33...Bor sør for Tr.heim.. Send PM om du har lyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 8. august 2015 #18 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg er vel dog litt vel ung i forhold til 40 med mine 18 år, men så lenge noe klaffer har ikke alderen til noen mye å si. Alder har ikke så mye å si så lenge man har noe felles nei Er 33 jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robert Downey Jr. Skrevet 8. august 2015 #19 Del Skrevet 8. august 2015 Ålesund her også, mann på 29 år. Hadde i grunn vært kjekt med en venninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robert Downey Jr. Skrevet 8. august 2015 #20 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg er vel dog litt vel ung i forhold til 40 med mine 18 år, men så lenge noe klaffer har ikke alderen til noen mye å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå