Gå til innhold

"Hun er for pen for meg"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lar ofte være å ta kontakt med menn fordi jeg syns de er for pene for meg. Det har litt med konkurransen å gjøre, at jeg har lite å stille opp med i forhold til andre damer jeg tipper også er interesserte. En annen ting er at jeg aldri, aldri konkurrerer om en mann. 

Anonymous poster hash: 1694e...5fd

Haha,det var som å lese om meg selv!!!

Jeg liker ikke konkurranse om menn da det ofte er mye drama involvert og jeg hater sånt tull.Kanskje vi bør ha litt mer tro på oss selv og at vi har noe bra å tilføre disse mennene og deres liv?Jeg jobber med saken,og håper du gjør det samme. :blomst:

Anonymous poster hash: 3d2c8...d8f

Videoannonse
Annonse
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Jeg tenker at dama er pen og that's it. Jeg kan bli intimidert av at damen er veldig pen i begynnelsen, men det går over ganske raskt. 

Det jeg heller har slitt med når jeg har vært med damer jeg er veldig tiltrukket av er at jeg bryr meg for mye om dem og relasjonen når vi egentlig er på stadiet hvor man bare flørter og har det gøy. Jeg blir skuffet når de ikke ligger like mye i det som jeg gjør. Da er det ikke så lett å holde den flørtende tonen og latt ting skje av seg selv. Jeg tenker ikke at de er for pen for meg, men bi-effekten av at damen er veldig pen og ellers sosialt oppegående er at det er stor konkurranse om henne. Da er det litt lotto når det kommer til hvem som får henne og man kan fort bli såret. Spesielt hvis man liker damen godt.  

Endret av Minesveiper
Skrevet

Det er turn-off når gutter sier denslags.

• Liker 2
Skrevet

Er det mange menn som tenker i de baner ?

Anonymous poster hash: c2cf5...1ac

Er det nok, men de prøver seg alikevel om de vet de egentlig ikke har en sjanse eller ikke.

Skrevet

Jeg diskriminerer ikke pene mennesker, så hun kan aldri være for pen for meg. :fnise:

Hvis hun er pen er det klart hun sikkert kan lokke til seg en stlrre kjekkas. Men jeg går da aldri etter jenter fordi jeg tenker at "hun der må kanskje ta til takke med meg?" Hvorfor skal jeg gjøre det bare fordi hun er penere en snittet? De peneste er som regel opptatt da, men det er nå en annen sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...