Gå til innhold

"Hun er for pen for meg"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til jentene: HVORFOR vil dere ikke at en mann skal si: "Du er for pen for meg"?

Anonymous poster hash: 24faf...f39
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Til jentene: HVORFOR vil dere ikke at en mann skal si: "Du er for pen for meg"?

Hvordan hadde du reagert om en jente du datet hadde sagt til deg: "du er for pen for meg"? Hvilke signaler sender det ut tror du? Om du hadde lest mine poster hadde du funnet et svar.

Anonymous poster hash: 9c237...907

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan hadde du reagert om en jente du datet hadde sagt til deg: "du er for pen for meg"? Hvilke signaler sender det ut tror du? Om du hadde lest mine poster hadde du funnet et svar.

Hvorfor så jævla sur bestandig?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor så jævla sur bestandig?

Hvorfor ikke ta deg tid til å lese først?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syntes det er en bra ting å si jeg, menn skal være barske beist, ikke yndige skjønnheter :fnise: liker ikke pene menn, kjekke derimot :) men en kjekk man er mye mer enn en pen mann. Kvinner skal ha glatt hud og runde former, menn skal være mer røffe, hårete og kantete. Kvinner skal ha slanke armer og fine stelte hender, og menn skal ha røffe sterke armer og brede hender med blodårer.

Samboeren min pleier alltid å kalle meg for skjønnheten sin, og han er udyret/beastet mitt :) han er ikke stygg, men stor og kraftig og muskuløs.

Anonymous poster hash: 479e0...483

Begynnelsen av 1900-tallet ringte og ba om å få tilbake trangsyntheten sin.

Anonymous poster hash: ab482...2a3

• Liker 3
Gjest Mocchhaa
Skrevet

Har ikke sakt det, men tenkt slik og dermed avvist han. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tatt det som et kompliment bare ;) så gutter, si det! med et glimt i øyet ; )

Anonymous poster hash: 20e9d...ff0
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Begynnelsen av 1900-tallet ringte og ba om å få tilbake trangsyntheten sin.

Anonymous poster hash: ab482...2a3

Og biologien din ringte og lurte på hvor lenge du har tenkt å fornekte deg selv.

Anonymous poster hash: 307ec...e13

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tatt det som et kompliment bare ;) så gutter, si det! med et glimt i øyet ; )

Anonymous poster hash: 20e9d...ff0

Helt enig. De som dumper mennesker av slike årsaker = deres tap.

Anonymous poster hash: 732ed...5fa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er overhodet ikke en bra ting å si. Dette lyser usikkerhet og selvhat lang vei.

Heh huff, ComeOn! Er ikke du usikker på ditt eget utseendet innimellom i det hele tatt eller? På innsiden? Er det selvhat?

Å kunne ha litt selvironi og ydmykhet med glimt i øyet er bare fint! Sexy! Kan ikke skjønner hvor pirkete enkelte medsøstre er på ting. Selvhat, usikkerhet osv. Hjelpes! Som kvinne selv så synes jeg det er kvinner som yter mest usikkerhet og selvhat av den typen, ikke menn. Å si "hun er for pen for meg" er jo bare barnemat, koselig. 

Men nå er jeg en jente som kan like alt fra Ryan Gosling til Jason Biggs. 

Anonymous poster hash: 0b280...9f3

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. De som dumper mennesker av slike årsaker = deres tap.

Jeg tror også at enkelte kvinner legger så mye i det pga deres egen usikkerhet i forhold til utseendet. Om de hadde sagt noe slikt selv så hadde det vært helt bananas og selvhat. Menn tar ikke disse ordene så selvhøytidelig.

Skrevet

Jeg tror også at enkelte kvinner legger så mye i det pga deres egen usikkerhet i forhold til utseendet. Om de hadde sagt noe slikt selv så hadde det vært helt bananas og selvhat. Menn tar ikke disse ordene så selvhøytidelig.

Å, vet du hva alle menn tenker du, fordi du er den stolte eier av en penis? Har den telepatiske evner?

Det går fint an å si "du er for pen for meg" som en spøk, men man ser jo også når det lyser usikkerhet av typen og han mener det seriøst. Det er liksom to forskjellige kontekster å si det i, du ser for deg det ene, jeg ser for meg den jeg har opplevd mest av, nemlig at fyren faktisk står der og føler han har tapt allerede før han har prøvd å sjekke meg opp.

Veldig lite attraktivt. 

Selv sagt i en kontekst hvor det nok er en spøk så er jeg like lite glad i det som flyplasspersonell er i bombe-vitser. Har brent meg på usikre menn, hvis du tror det ikke finnes usikkerhet og også regelrett selvhat blant dine medbrødre så tar du grundig feil. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å, vet du hva alle menn tenker du, fordi du er den stolte eier av en penis? Har den telepatiske evner?

Det går fint an å si "du er for pen for meg" som en spøk, men man ser jo også når det lyser usikkerhet av typen og han mener det seriøst. Det er liksom to forskjellige kontekster å si det i, du ser for deg det ene, jeg ser for meg den jeg har opplevd mest av, nemlig at fyren faktisk står der og føler han har tapt allerede før han har prøvd å sjekke meg opp.

Veldig lite attraktivt. 

Selv sagt i en kontekst hvor det nok er en spøk så er jeg like lite glad i det som flyplasspersonell er i bombe-vitser. Har brent meg på usikre menn, hvis du tror det ikke finnes usikkerhet og også regelrett selvhat blant dine medbrødre så tar du grundig feil. 

Klart det finnes usikkerhet blant både kvinner og menn. 

Har også brent med på usikkerhet personlig, både når det gjelder meg selv og andre. Den viktige lærdommen min har ikke vært å forakte det, men faktisk håndtere det og akseptere det. Det er noe vi alle bærer i oss. Å se intervjuer med mennesker som er ydmyke og har usikkerheter og håndterer det er veldig pent, spør du meg. Dascha Polanco NO FILTER With Sophie Simmons 

Og har du brent deg på menn som sier at du er for pen for han? Med et glimt i øye? Da tror jeg det er andre faktorer som spiller inn. Problemet og fienden er ikke usikkerhet - problemet er hva man gjør ut av det og aksepterer seg selv. Jeg kan si at jeg har stor rumpe, av og til hater jeg det og av og til elsker jeg det! Klarer fint å leve med det uten å ødelegge for noen andre. Kan også tenke at en fyr ser så bra ut at jeg blir helt overrasket over at han liker meg. Men det er jo kjempe fint at han gjør det :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er liksom to forskjellige kontekster å si det i, du ser for deg det ene, jeg ser for meg den jeg har opplevd mest av, nemlig at fyren faktisk står der og føler han har tapt allerede før han har prøvd å sjekke meg opp.

Veldig lite attraktivt. 

Jeg kan for øvrig godt skjønne situasjonen i denne settingen. Lav selvtillit og nedrakking på seg selv i alvor er jo selvfølgelig ikke bra, da er det jo ikke selvironi.

Skrevet

Klart det finnes usikkerhet blant både kvinner og menn. 

Har også brent med på usikkerhet personlig, både når det gjelder meg selv og andre. Den viktige lærdommen min har ikke vært å forakte det, men faktisk håndtere det og akseptere det. Det er noe vi alle bærer i oss. Å se intervjuer med mennesker som er ydmyke og har usikkerheter og håndterer det er veldig pent, spør du meg. Dascha Polanco NO FILTER With Sophie Simmons 

Og har du brent deg på menn som sier at du er for pen for han? Med et glimt i øye? Da tror jeg det er andre faktorer som spiller inn. Problemet og fienden er ikke usikkerhet - problemet er hva man gjør ut av det og aksepterer seg selv. Jeg kan si at jeg har stor rumpe, av og til hater jeg det og av og til elsker jeg det! Klarer fint å leve med det uten å ødelegge for noen andre. Kan også tenke at en fyr ser så bra ut at jeg blir helt overrasket over at han liker meg. Men det er jo kjempe fint at han gjør det :)

Har ikke brent meg på en som sa det med glimt i øyet, jeg har brent meg på menn som faktisk er veldig usikre. Les innlegget ;)

Helt enig i at usikkerhet er noe vi alle bærer i oss, også jeg såklart. Men det betyr ikke at en person som er litt over snittet selvsikker er en bra match med en person som er veldig usikker. Jeg vil heller skåne dem fra å være sammen med en som meg, for jeg vet hvor ufattelig dårlig idé det er for begge parter.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo helt latterlig å tenkte at noen er "for pen", for det er veldig ulikt hva folk blir tiltrukket av. Men at man kan miste motet av stor konkurranse er en annen ting, det har jeg forståelse for. Man merker jo fort hvis noen er totoalt uinteressert, så da er det jo bare å trekke seg unna. Men å ikke prøve engang fordi man syns noen er "for pen" (Eller "for kjekk" for oss damer) er helt latterlig. Jeg har en gang endt opp med å bli stormforelsket i en mann som jeg først var litt negativ til utseendemessig, så jeg har sluttet å "skue hunden på hårene" for lenge siden.

Jeg ville heller ikke reagert negativt om en mann hadde sagt at jeg er for pen for han, hadde jo tatt det som et komplement. Men det er en litt unødvendig ting å si. For det er jo i tilfelle opp til meg å vurdere det.

Anonymous poster hash: 4a27e...385
Skrevet (endret)

Men det betyr ikke at en person som er litt over snittet selvsikker er en bra match med en person som er veldig usikker.

Noe jenter burde tenkte mer over. Nesten samtlige jenter er usikre og ønsker seg en selvsikker mann.

Jeg har en gang endt opp med å bli stormforelsket i en mann som jeg først var litt negativ til utseendemessig, så jeg har sluttet å "skue hunden på hårene" for lenge siden.å vurdere det.

Anonymous poster hash: 4a27e...385

Det er sikkert ikke ment sånn, men dette er en av fordommene jenter bør bli kvitt. Det er alltid jenter som tror de er så unike siden de faller for en som ikke er blant de kjekkeste og tror at de er de eneste som ser han fyren.

At mindre kjekke menn ikke gidder å sjekke opp veldig pene jenter kan like gjerne være fordi de mindre kjekke mennene ikke trenger å sjekke opp jenter. De blir sjekket opp selv. De blir sikkert ikke sjekket opp på utesteder, men på arbeidsplasser, vors, osv hvor jenta vet hvem fyren er.

Endret av Summers
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hater når menn sier det til meg. Jeg er liksom skjønnheten, og de udyret. Veldig uattraktivt å si slikt.

Det er ofte et spill.En test fra deres side for å sjekke hvor høy du er på deg selv.Når man sier sånt til en person,kan måten de reagerer på si endel om personligheten.

Anonymous poster hash: 3d2c8...d8f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lar ofte være å ta kontakt med menn fordi jeg syns de er for pene for meg. Det har litt med konkurransen å gjøre, at jeg har lite å stille opp med i forhold til andre damer jeg tipper også er interesserte. En annen ting er at jeg aldri, aldri konkurrerer om en mann. 

Anonymous poster hash: 1694e...5fd
AnonymBruker
Skrevet

En fyr som sier Du er for pen for meg, ville jeg tolket som avvisning/gjøre det slutt. Det er det samme som å si du er for god for meg = en skånsom måte å gjøre det slutt på. 

Anonymous poster hash: 1b72d...d64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...