Gå til innhold

"Hun er for pen for meg"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mange menn som tenker i de baner ?

Anonymous poster hash: c2cf5...1ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg mann , men jeg tenker ofte at enkelte menn er altfor pene for meg vertfall..:)

AnonymBruker
Skrevet

Hater når menn sier det til meg. Jeg er liksom skjønnheten, og de udyret. Veldig uattraktivt å si slikt.

Anonymous poster hash: 9c237...907
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, før, men ikke nå lenger. Pene damer er ikke annet enn damer.

Anonymous poster hash: 137e5...c41
AnonymBruker
Skrevet

En skal aldri si det rett ut til en dame at " du er for pen for meg", det er åpenbart. 

Men er lov å tenke det.

TS

Anonymous poster hash: bc903...289
AnonymBruker
Skrevet

En skal aldri si det rett ut til en dame at " du er for pen for meg", det er åpenbart. 

Men er lov å tenke det.

TS

Anonymous poster hash: bc903...289

Det skjer dessverre alt for ofte. Jeg har valgt å date deg, og da sier du bare ikke slikt.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Eg har tenkt sånn ein gong. Han var ein idiot; men eg fekk tatt att med same mynt :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Aldri tenkt at hun er for pen, men ser jeg at konkurransen er hard så gidder jeg ikke. Det er nok av pene jenter som gir oss mindre kjekke menn oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 1a62b...529
  • Liker 4
Skrevet

Kan ikke tenke meg at det er særlig mange, men det spørs selvsagt på konteksten. Hvis du mener "hun er så pen at jeg ikke tør å prøve meg, for jeg blir vel bare avvist uansett" er det nok en hel drøss, om ikke flesteparten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg ser at hun gir meg en BJ og så spruter jeg jenta i ansiktet.

Anonymous poster hash: a4c83...009
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hater når menn sier det til meg. Jeg er liksom skjønnheten, og de udyret. Veldig uattraktivt å si slikt. Anonymous poster hash: 9c237...907

Syntes det er en bra ting å si jeg, menn skal være barske beist, ikke yndige skjønnheter :fnise: liker ikke pene menn, kjekke derimot :) men en kjekk man er mye mer enn en pen mann. Kvinner skal ha glatt hud og runde former, menn skal være mer røffe, hårete og kantete. Kvinner skal ha slanke armer og fine stelte hender, og menn skal ha røffe sterke armer og brede hender med blodårer.

Samboeren min pleier alltid å kalle meg for skjønnheten sin, og han er udyret/beastet mitt :) han er ikke stygg, men stor og kraftig og muskuløs.

Anonymous poster hash: 479e0...483

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syntes det er en bra ting å si jeg, menn skal være barske beist, ikke yndige skjønnheter :fnise: liker ikke pene menn, kjekke derimot :) men en kjekk man er mye mer enn en pen mann. Kvinner skal ha glatt hud og runde former, menn skal være mer røffe, hårete og kantete. Kvinner skal ha slanke armer og fine stelte hender, og menn skal ha røffe sterke armer og brede hender med blodårer.

Samboeren min pleier alltid å kalle meg for skjønnheten sin, og han er udyret/beastet mitt :) han er ikke stygg, men stor og kraftig og muskuløs.

Dette er overhodet ikke en bra ting å si. Dette lyser usikkerhet og selvhat lang vei. Man kan fint si at hun er pen, men ikke hun er for pen for meg. Det samme gjelder "hvorfor er du singel da, du som er så vakker". Et tips til dere gutter: Nei, ikke si slikt.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er overhodet ikke en bra ting å si. Dette lyser usikkerhet og selvhat lang vei. Man kan fint si at hun er pen, men ikke hun er for pen for meg. Det samme gjelder "hvorfor er du singel da, du som er så vakker". Et tips til dere gutter: Nei, ikke si slikt.

Det tipset kan jenter ta også, tror jeg knapt har møtt jenter med selvsikkerhet.

Anonymous poster hash: 1a62b...529

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker dette om alle damer jeg synes er pene.

Anonymous poster hash: 4d356...f7f
AnonymBruker
Skrevet

Ehm.. Les det jeg siterte ;) så klart det kkke er bra å si at hun er for pen for meg, men den personen jeg snakket om likte ikke at menn kalte henne for skjønnhet og seg selv for udyr! Tror ikke de mente det som i at hun er for pen for seg, tror de bare vil føle seg litt mandige :P

AnonymBruker
Skrevet

Ehm.. Les det jeg siterte ;) så klart det kkke er bra å si at hun er for pen for meg, men den personen jeg snakket om likte ikke at menn kalte henne for skjønnhet og seg selv for udyr! Tror ikke de mente det som i at hun er for pen for seg, tror de bare vil føle seg litt mandige :P

Om mannen din ikke hadde vært så kjekk og ikke hadde sagt det med en spøkefull tone, hadde det ikke vært så sjarmerende. Jeg er samme person forresten. Jeg snakker om de som ER usikre på seg selv, og sier dette for å trykke dem selv ned og sette kvinnene på en slags pidestall. Dette har skjedd så altfor mange ganger i mitt liv og er lei av det. Det er ikke attraktivt.

AnonymBruker
Skrevet

Tja... Kjenner flere selvsikre menn som sier sånne ting. Og det trenger ikke å være den store skjønnheten heller, det kan være om en helt hverdagslig og pen jente. Jeg tolker det som en ydmykhet, jeg. Kompliment.

Om en fyr med veldig lav selvtillit sier noe slikt for å RAKKE ned på seg selv, er det negativt. Men det trenger ikke å bety at fyren har lav selvtillit og rakker ned på seg selv, for jeg ser jo kameratene rundt meg som sier sånt uten at de verken er stygge, uverdige og går rundt å rakker på seg selv. 

Anonymous poster hash: b9345...e41
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri sagt det til noen, men tenker det stadig vekk. Det finnes helt enkelt kvinner som aldri ville vært interessert i en som meg, for at de er for pene for meg.

Gjest Nordavind
Skrevet

Tenker i de baner - ja, sier det høyt - nei.

Skrevet

Har aldri sagt det, men tenker ofte at det ikke er noen vits i å prøve meg på noen fordi jeg syns de er såpass pene at jeg tenker de har bedre menn å velge blant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...