Gå til innhold

Dette med onanering..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87

Takk for svar! :)

Først og fremst; vi pleide å snakke om det. Per idag er det meste dødt på sexfronten. Vi har sex av og til,men sammenlignet med hvordan ting var før vil jeg si at det er nesten dødt. Før pleide vi å snakke om sex ofte, hisset hverandre opp og pratet om hva vi ville gjøre osv.. Vi var også mer leken, og kunne ha sex hvor som helst. Idag er det kun på soverommet,ledet an enten av at han bare begynner å klår,eller at jeg tar på han etter at vi er lagt oss. Noe som er uhyyyre sjeldent... Men jeg savner egentlig å ha det sånn som vi hadde det.

Jeg kunne godt fortelle ham at jeg hadde hatt meg en hyrdestund,men det var fordi vi var flinkere til å kommunisere. Idag er vi begge to ganske lukket. Han sier ingenting om noenting, ikke jeg heller. Vi bare har sex en gang i blant,uten spenningen og forspillet. Flere dager i forveien før vi skulle møtes igjen kunne alle samtalene våre handle KUN om sex.

Lurer på om jeg har hengt meg opp i denne onaneringen fordi jeg ikke ville innse at det ikke er DET som er problemet her...jo mer jeg skriver,jo mer skjønner jeg at det alene ikke kommer til å løse opp denne floka. Vi har kjørt oss fast rett og slett. Glemt å leke og ha det gøy. Jeg elsker sex,men har problemer med å vise det. Jeg er 100% sikker på at han hadde blitt sjokkert om jeg kom hjem fra jobb,kledde av meg og beordret ham inn på soverommet. På en god måte... Men der mangler jeg guts! Å skulle ta på meg selv framfor ham er egentlig ikke det O'store, det er heller det å være så selvsikker og tøff at man viser hva man vil,sier hva man vil, å GJØR det.

Såh..nå når jeg føler at jeg har reflektert meg fram til kjernen skal jeg bare begynne med å klø meg i hodet til jeg blør,for hvordan jeg nå skal gå frem aner jeg ikke...Gi meg en selvtillitsboost på flaske anyone...

-ts-

Anonymous poster hash: 12265...fee

Du kan gjøre det! Hva har du å tape? Mann deg opp, og så får du det til!  :danse: Har ikke noe selvtillitsboost på flaske, men prøver å sende deg litt med tankene (ikke at det funker, men noen har troa på deg)! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg synes selv tanken på å onanere foran en partner er skummel, men tar på meg selv under samleie. Synes derimot det er rådeilig å se han runke! Så jeg skjønner greia. Kanskje jeg kan gjøre det med en jeg føler meg 100% komfortabel med.

Anonymous poster hash: c63cb...cf4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er jo det som er litt rart - jeg har liksom vært trygg nok til å ha prøve analsex,men å ta på meg selv under samleie,det er et problem:p

-ts-

Anonymous poster hash: 12265...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...