jordbarn Skrevet 5. august 2015 #1 Del Skrevet 5. august 2015 Hei! Flyttet hit pga samboer og har derfor ganske så liten omgangskrets. Savner noen venninner å kunne henge med, så derfor søker jeg noen nye venninner i området Jeg er 24 år og student, men på let etter jobb. På fritiden så liker jeg å trene, men er absolutt ingen fit person. Jogger treigt og blir fort annpusten, men liker å komme meg ut for det om! Hehe Ellers så ser jeg mye serier, alt fra Glee til Dexter :D Er veldig glad i å lage mat og å prøve ut nye retter. Baking er jeg også glad i. Jeg er en ganske rolig person som nok er littegrann sjenert i starten, men er alltid glad i treffe nye mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valmuen Skrevet 6. august 2015 #2 Del Skrevet 6. august 2015 Jeg er som regel alt for feig til å svare på slike tråder, men får jo bare hoppe i det Jeg er 26, er også tilflytter til Bergen, men har bodd her i 7 år da, så har jo en liten omgangskrets hvertfall. Men føler vi har glidd litt fra hverandre de siste par årene, så nå er vi nesten bare sammen på fest, savner venninner å finne på andre ting med også. Jeg har vært student fram til nå, men leter etter jobb og skal ta opp et par fag for å komme inn på nytt studie neste år. Jeg er ikke så veldig flink til å trene, men skulle ønske jeg var det. Men er veldig glad i å gå på tur i skog og fjell, gjør det ganske ofte. Tar ofte en del bilder i samme slengen og. Både jeg og mannen er egentlig ganske glad i å lage mat og prøve nye ting, men er ikke så ofte vi gjør det akkurat nå. Føler det varierer ganske mye hva jeg driver med, går i perioder. Om vinteren hekler jeg en del, og liker generelt å være kreativ. Jeg kan og bli litt sjenert blant nye mennesker, men er det egentlig ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbarn Skrevet 6. august 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 6. august 2015 Sendt deg melding Jeg er som regel alt for feig til å svare på slike tråder, men får jo bare hoppe i det Jeg er 26, er også tilflytter til Bergen, men har bodd her i 7 år da, så har jo en liten omgangskrets hvertfall. Men føler vi har glidd litt fra hverandre de siste par årene, så nå er vi nesten bare sammen på fest, savner venninner å finne på andre ting med også. Jeg har vært student fram til nå, men leter etter jobb og skal ta opp et par fag for å komme inn på nytt studie neste år. Jeg er ikke så veldig flink til å trene, men skulle ønske jeg var det. Men er veldig glad i å gå på tur i skog og fjell, gjør det ganske ofte. Tar ofte en del bilder i samme slengen og. Både jeg og mannen er egentlig ganske glad i å lage mat og prøve nye ting, men er ikke så ofte vi gjør det akkurat nå. Føler det varierer ganske mye hva jeg driver med, går i perioder. Om vinteren hekler jeg en del, og liker generelt å være kreativ. Jeg kan og bli litt sjenert blant nye mennesker, men er det egentlig ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ol93 Skrevet 14. september 2015 #4 Del Skrevet 14. september 2015 Hei er en jente på 22 år som også leter etter venninner i Bergen. Er i fra Østfold, men flyttet hit pga kjæresten min. Studerer til barnehagelærer og på fritiden liker jeg å shoppe, lunsj turer, trene, film/serier, Evt byturer eller bare sitte og prate send gjerne en melding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå