Gå til innhold

Søker venninner i Bergen og Nordhordlands området :)

jordbarn

Anbefalte innlegg

Hei!

Flyttet hit pga samboer og har derfor ganske så liten omgangskrets. Savner noen venninner å kunne henge med, så derfor søker jeg noen nye venninner i området :)

Jeg er 24 år og student, men på let etter jobb. På fritiden så liker jeg å trene, men er absolutt ingen fit person. Jogger treigt og blir fort annpusten, men liker å komme meg ut for det om! Hehe :) Ellers så ser jeg mye serier, alt fra Glee til Dexter :D Er veldig glad i å lage mat og å prøve ut nye retter. Baking er jeg også glad i.

Jeg er en ganske rolig person som nok er littegrann sjenert i starten, men er alltid glad i treffe nye mennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valmuen

Jeg er som regel alt for feig til å svare på slike tråder, men får jo bare hoppe i det :P

Jeg er 26, er også tilflytter til Bergen, men har bodd her i 7 år da, så har jo en liten omgangskrets hvertfall. Men føler vi har glidd litt fra hverandre de siste par årene, så nå er vi nesten bare sammen på fest, savner venninner å finne på andre ting med også.

Jeg har vært student fram til nå, men leter etter jobb og skal ta opp et par fag for å komme inn på nytt studie neste år. Jeg er ikke så veldig flink til å trene, men skulle ønske jeg var det. Men er veldig glad i å gå på tur i skog og fjell, gjør det ganske ofte. Tar ofte en del bilder i samme slengen og. Både jeg og mannen er egentlig ganske glad i å lage mat og prøve nye ting, men er ikke så ofte vi gjør det akkurat nå. Føler det varierer ganske mye hva jeg driver med, går i perioder. Om vinteren hekler jeg en del, og liker generelt å være kreativ.

Jeg kan og bli litt sjenert blant nye mennesker, men er det egentlig ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendt deg melding :)

Jeg er som regel alt for feig til å svare på slike tråder, men får jo bare hoppe i det :P

Jeg er 26, er også tilflytter til Bergen, men har bodd her i 7 år da, så har jo en liten omgangskrets hvertfall. Men føler vi har glidd litt fra hverandre de siste par årene, så nå er vi nesten bare sammen på fest, savner venninner å finne på andre ting med også.

Jeg har vært student fram til nå, men leter etter jobb og skal ta opp et par fag for å komme inn på nytt studie neste år. Jeg er ikke så veldig flink til å trene, men skulle ønske jeg var det. Men er veldig glad i å gå på tur i skog og fjell, gjør det ganske ofte. Tar ofte en del bilder i samme slengen og. Både jeg og mannen er egentlig ganske glad i å lage mat og prøve nye ting, men er ikke så ofte vi gjør det akkurat nå. Føler det varierer ganske mye hva jeg driver med, går i perioder. Om vinteren hekler jeg en del, og liker generelt å være kreativ.

Jeg kan og bli litt sjenert blant nye mennesker, men er det egentlig ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hei :) er en jente på 22 år som også leter etter venninner i Bergen. Er i fra Østfold, men flyttet hit pga kjæresten min. Studerer til barnehagelærer og på fritiden liker jeg å shoppe, lunsj turer, trene, film/serier, Evt byturer eller bare sitte og prate :) send gjerne en melding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...