Gå til innhold

Sopp i underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg måtte ta pille i tillegg til vagitorie og krem for å bli helt kvitt det den gangen jeg fikk det.

Endret av Pheel
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Dette har jeg opplevd. Trodde jeg hadde fått en helt ekstrem soppinfeksjon. Hovent og kløende og vondt. PRøvde alt, men ingenting funket. Gikk til legen og testet positivt på klamydia :/ Fikk piller mot det, dagen etter var det borte.

Anonymous poster hash: 0e4fe...b62
Skrevet (endret)

.

Endret av 1990modell
Skrevet

Hei. Dette har jeg opplevd. Trodde jeg hadde fått en helt ekstrem soppinfeksjon. Hovent og kløende og vondt. PRøvde alt, men ingenting funket. Gikk til legen og testet positivt på klamydia :/ Fikk piller mot det, dagen etter var det borte.

Har fast samboer så er nok ikke klamydia..

AnonymBruker
Skrevet

Har fast samboer så er nok ikke klamydia..

Det hadde jeg også.

Skrevet

Har du vært flink til å lufte der nede også? Ikke hydrokortisonsalve, eller? Høres lurt ut å dra til legen, god bedring!

Skrevet (endret)

.

Endret av 1990modell
Skrevet

Det hadde jeg også.

Ikke artig å høre men litt annen situasjon her..

AnonymBruker
Skrevet

Ikke artig å høre men litt annen situasjon her..

Hvordan da? Klamydia er meg bekjent noe man kan gå med i mange år før man merker symptomer.

Anonymous poster hash: 2bce8...ca9

Skrevet

Hvordan da? Klamydia er meg bekjent noe man kan gå med i mange år før man merker symptomer.

Anonymous poster hash: 2bce8...ca9

Fordi at legen som jeg var til i går sa jeg hadde sopp, som jeg skrev lengre opp på tråden.

Skrevet

Nå har jeg smurt med hydrokortison i to dager og er bare blitt verre.. Det klør ikke. Det er hovent og sår, klarer ikke å gå.. Noen tips? Må bare noe man har i huset til vanlig, har ikke yoghurt:/

Du må komme deg til lege

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...