Gå til innhold

ida skulstad

BeverTramp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning og persondebatt, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at hun ikke er den eneste med barn som har gått ned mange kilo, men at hun har klart det når hun også har ME syns jeg er imponerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har iallefall superfin kropp! Ansiktspen er hun også. 

Snoket innom insta-profilen hennes og der har hun lagt ut før og etter bilde, utrolig stor forskjell! Og det eneste hun har gjort er kosthold (ingen spesifikke dietter, men et helt vanlig kosthold) og powerwalking, ikke noe treningsenter eller personlige trenere. 

Den jobben hun har gjort er ikke vanlig "gå ned etter fødsel", hun har virkelig lagt inn en skikkelig innsats, og etter hva jeg har forstått så er ikke akkurat minsteungen nyfødt heller, så ikke vanlige post-gravid-kilo hun har tatt av. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har iallefall superfin kropp! Ansiktspen er hun også. 

Snoket innom insta-profilen hennes og der har hun lagt ut før og etter bilde, utrolig stor forskjell! Og det eneste hun har gjort er kosthold (ingen spesifikke dietter, men et helt vanlig kosthold) og powerwalking, ikke noe treningsenter eller personlige trenere. 

Den jobben hun har gjort er ikke vanlig "gå ned etter fødsel", hun har virkelig lagt inn en skikkelig innsats, og etter hva jeg har forstått så er ikke akkurat minsteungen nyfødt heller, så ikke vanlige post-gravid-kilo hun har tatt av. 

Så enig i alt du skriver.

Og, ja... ansiktspen.  Rett ut vakker. Og for noen øyne. 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida er en flott kvinne, og det hun har oppnådd står det virkelig respekt av.

hvem er hun og hva har hun oppnådd egentlig?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel oppnådd å slanke seg ganske så mye? Fra overvektig og til en normal størrelse.. uten å bli dvask pga trening. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har vel oppnådd å slanke seg ganske så mye? Fra overvektig og til en normal størrelse.. uten å bli dvask pga trening. 

Man blir ikke dvask av å trene, sannsynligheten for å bli dvask ved slanking er betydelig høyere om man ikke trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir ikke dvask av å trene, sannsynligheten for å bli dvask ved slanking er betydelig høyere om man ikke trener.

Ja, det er jo nettopp det jeg skriver. Hun er ikke dvask pga hun trener, hadde hun ikke trent og bare kuttet i maten så ville hun nok ha sett dvask ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og hets, samt svar til dette.

Spørsmål eller kommentarer til moderering skal tas på pm direkte til moderator, eventuelt på ris og ros.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...