heavymetaltjejen Skrevet 13. september 2015 #41 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Jeg ser at hun har tatt en del sreenshots av dette innlegget.. Folk må få gjøre hva de vil på nettet, men de må, som alle andre, også passe på litt hva de gjør og sier. Skriver man om sitt privatliv må man jo også forvente litt kritikk? Du kan ikke få bare ros når du er blogger.. Sier IKKE at det er greit å slenge med leppa, men den biten går begge veier. Kritikk? Jeg blogger ikke om barna mine, heller ikke om mye annet som folk har slengt ut her, nettopp fordi jeg ikke syns det har noe på en offentlig blogg å gjøre. At en person som ikke kjenner verken meg eller mine barn sitter å skriver så grove løgner om meg på kvinneguiden, det er sykt det. At den nye kjæresten til samboeren min påstår å kjenne mine barn etter knappe 4 måneder er latterlig. At eksen min snakker dritt om meg kommer ikke som noen overraskelse. Folk kan få kritisere meg så mye de vil, i dont give a damn. Men å spre falske rykter om meg som mor, eller annet i mitt privat liv, det skal jeg ha meg frabedt. Så den kritikken din kan du ta med deg et visst sted , kritikk og løgner er meget langt fra hverandre. Innlegget er ryddet for sitat hentet fra blogg. - Pavilion, mod Endret 13. september 2015 av Pavilion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 13. september 2015 Forfatter #42 Del Skrevet 13. september 2015 Man blir generelt sett ganske godt kjent med barn hvis man tilbringer tid sammen i løpet av 4 mndr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 13. september 2015 #43 Del Skrevet 13. september 2015 At den nye kjæresten til samboeren min påstår å kjenne mine barn etter knappe 4 måneder er latterlig. Har samboeren din enda en kjæreste? Men, for å være ærlig, så ser det ut som at du søker mye oppmerksomhet (på facebook osv) til deg og bloggen din, og da må du nesten tåle å bli diskutert også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavymetaltjejen Skrevet 13. september 2015 #44 Del Skrevet 13. september 2015 Har samboeren din enda en kjæreste? Men, for å være ærlig, så ser det ut som at du søker mye oppmerksomhet (på facebook osv) til deg og bloggen din, og da må du nesten tåle å bli diskutert også. Hvorfor skal folk diskutere om mine barn, forhold etc? Når jeg ikke deler det selv? Nei du, den går ikke Ja, han har ny dame, på knappe 20 år kjempe kult. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 13. september 2015 #45 Del Skrevet 13. september 2015 Hvorfor skal folk diskutere om mine barn, forhold etc? Når jeg ikke deler det selv? Nei du, den går ikke "Den går ikke"? Jeg har ikke fått med meg at noen har diskutert det du nevner her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavymetaltjejen Skrevet 13. september 2015 #46 Del Skrevet 13. september 2015 "Den går ikke"? Jeg har ikke fått med meg at noen har diskutert det du nevner her Det er jo fordi det har blitt fjernet av moderator. Men ligger bilder på bloggen min av hva folk har skrevet her. http://idaiform.blogg.no/1441828974_jeg_blir_hengt_ut_p_k.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 13. september 2015 #47 Del Skrevet 13. september 2015 Det er jo fordi det har blitt fjernet av moderator. Men ligger bilder på bloggen min av hva folk har skrevet her. http://idaiform.blogg.no/1441828974_jeg_blir_hengt_ut_p_k.html Ok, da skjønner jeg hvorfor du reagerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavymetaltjejen Skrevet 13. september 2015 #48 Del Skrevet 13. september 2015 Ok, da skjønner jeg hvorfor du reagerer Fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 13. september 2015 #49 Del Skrevet 13. september 2015 Kritikk? Jeg blogger ikke om barna mine, heller ikke om mye annet som folk har slengt ut her, nettopp fordi jeg ikke syns det har noe på en offentlig blogg å gjøre. At en person som ikke kjenner verken meg eller mine barn sitter å skriver så grove løgner om meg på kvinneguiden, det er sykt det. At den nye kjæresten til samboeren min påstår å kjenne mine barn etter knappe 4 måneder er latterlig. At eksen min snakker dritt om meg kommer ikke som noen overraskelse. Folk kan få kritisere meg så mye de vil, i dont give a damn. Men å spre falske rykter om meg som mor, eller annet i mitt privat liv, det skal jeg ha meg frabedt. Så den kritikken din kan du ta med deg et visst sted , kritikk og løgner er meget langt fra hverandre. Hadde du ikke brydd deg om kritikken hadde du ikke reagert slik som du gjør. Jeg har uansett ikke sagt noe verken fra eller til om deg som person eller mor. Det eneste jeg har sagt er at når man blogger om sitt liv og blottlegger seg på en blogg må man regne med at noen skriver og mener noe som du kanskje ikke er enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavymetaltjejen Skrevet 13. september 2015 #50 Del Skrevet 13. september 2015 Hadde du ikke brydd deg om kritikken hadde du ikke reagert slik som du gjør. Jeg har uansett ikke sagt noe verken fra eller til om deg som person eller mor. Det eneste jeg har sagt er at når man blogger om sitt liv og blottlegger seg på en blogg må man regne med at noen skriver og mener noe som du kanskje ikke er enig i. Ehm, reagert? At en fremmed kvinne påstår på KG at jeg ikke klarer å ta vare på barna mine, er da virkelig ikke greit. Det er ikke kritikk, det er ren og skjær løgn og faenskap. Kritikk my ass du, vi bloggere må tåle mye drit, fra bitre misunnelige mennesker der ute, god kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavymetaltjejen Skrevet 13. september 2015 #51 Del Skrevet 13. september 2015 Blogglesere misbruker '' kritikk '' noe så grådig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 13. september 2015 #52 Del Skrevet 13. september 2015 Tråden er ryddet for sitat hentet fra blogg. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulu88 Skrevet 13. september 2015 #53 Del Skrevet 13. september 2015 Bloggere får utrolig mye dritt og det er nok mye ufortjent og urettferdig. Men slik er bloggernes hverdag, sier ikke at det er rett. Kritikk og hets er forskjellige ting og begge deler forekommer ofte i ett hvert kommentarfelt. Men er det ikke utrolig slitsomt å hisse seg sånn opp? Det virker ikke som du takler negative kommentarer spesielt godt av det jeg har sett og det kan ikke være bra for deg. Hvorfor ikke legge ned bloggen eller i det minste stenge kommentarfeltet i stedet for å bruke mye tid på å glefse til lesere og å skrive innlegg om hatere? PS ikke greit å komme med rykter om barn og privatliv som du selv ikke har nevnt noe om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavymetaltjejen Skrevet 13. september 2015 #54 Del Skrevet 13. september 2015 Bloggere får utrolig mye dritt og det er nok mye ufortjent og urettferdig. Men slik er bloggernes hverdag, sier ikke at det er rett. Kritikk og hets er forskjellige ting og begge deler forekommer ofte i ett hvert kommentarfelt. Men er det ikke utrolig slitsomt å hisse seg sånn opp? Det virker ikke som du takler negative kommentarer spesielt godt av det jeg har sett og det kan ikke være bra for deg. Hvorfor ikke legge ned bloggen eller i det minste stenge kommentarfeltet i stedet for å bruke mye tid på å glefse til lesere og å skrive innlegg om hatere? PS ikke greit å komme med rykter om barn og privatliv som du selv ikke har nevnt noe om. Ikke hissig, er lov å si fra på en bestemt måte uten å bli beskyldt for å være hissig vel? Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 13. september 2015 #55 Del Skrevet 13. september 2015 Det er nok måten du ordlegger deg på, som gjør at du virker litt hissig 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begeret Skrevet 14. september 2015 #56 Del Skrevet 14. september 2015 Det virker ikke som hun kommer til å stå fremst i stemmekøen i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 14. september 2015 #57 Del Skrevet 14. september 2015 Når du går til angrep på folk som har en annen mening enn deg og kommer med sarkastiske svar og forsøk på latterliggjøring i stedet for saklige argumenter (sikter ikke til denne tråden, men blogginnlegg fra en tid tilbake før jeg datt av lasset), så virker du ganske hissig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. september 2015 #58 Del Skrevet 15. september 2015 Det virker ikke som hun kommer til å stå fremst i stemmekøen i dag. Til likhet med over 40% av befolkningen. Det er ganske normalt å drite i politikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 5. oktober 2015 #59 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring, avsporinger og brukerdebatt, samt svar til dette. Yvonne (mod) Endret 6. oktober 2015 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 20. oktober 2015 #60 Del Skrevet 20. oktober 2015 Haha, hun som alltid roper at alle er sjalu om de kommenterer negativt om kroppen hennes, det være seg konstruktivt eller ikke. Nå har hun selv slettet alle "provoserende bilder" for at hun var lei kroppsfokuset, og sier at hun blir kvalm av å se slike bilder - men det er selvfølgelig ikke fordi hun er sjalu.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg