heavymetaltjejen Skrevet 25. august 2015 #21 Del Skrevet 25. august 2015 Og som vanlig henger puppene nesten på utsiden. Seff! hvor ellers skulle de være? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liseheidi Skrevet 9. september 2015 #22 Del Skrevet 9. september 2015 Hva er det med den dama? Lager eb treningsblogg og legger ut innlegg med selfie fra sykehusbesøket for abort?? Vet ikke noe om bloggen eller dama, men å legge ut selfie fra abortklinikken er vel i aller høyeste grad beviset på sosiale medier gone wrong.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 9. september 2015 #23 Del Skrevet 9. september 2015 Vet ikke noe om bloggen eller dama, men å legge ut selfie fra abortklinikken er vel i aller høyeste grad beviset på sosiale medier gone wrong.. Nå var ikke selfien fra abortklinikken men fra hennes stue.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. september 2015 #24 Del Skrevet 9. september 2015 Nå var ikke selfien fra abortklinikken men fra hennes stue.... Å legge ut en selfie av at man skal ta abort uavhengig av hvor den er tatt, er ganske smakløst spør du meg.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 9. september 2015 #25 Del Skrevet 9. september 2015 Å legge ut en selfie av at man skal ta abort uavhengig av hvor den er tatt, er ganske smakløst spør du meg.. Det er jeg helt enig i, poenget mitt var at endel folk har sagt at hun tok bildet på klinikken, noe som ikke var tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. september 2015 #26 Del Skrevet 9. september 2015 Det er jeg helt enig i, poenget mitt var at endel folk har sagt at hun tok bildet på klinikken, noe som ikke var tilfelle. Okei, da missforsto jeg, beklager det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 9. september 2015 #27 Del Skrevet 9. september 2015 Okei, da missforsto jeg, beklager det Helt i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liseheidi Skrevet 9. september 2015 #28 Del Skrevet 9. september 2015 Nå var ikke selfien fra abortklinikken men fra hennes stue.... Da har jeg misforstått, så fint du sier fra, rett skal være rett Men fortsatt, snodig å ta selfie i en sånn sammenheng da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavymetaltjejen Skrevet 9. september 2015 #29 Del Skrevet 9. september 2015 Du syns det er rart å legge ut er bilde av ansiktet sitt fordi man har tatt abort? Hvor faen er logikken i det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 9. september 2015 #30 Del Skrevet 9. september 2015 Da har jeg misforstått, så fint du sier fra, rett skal være rett Men fortsatt, snodig å ta selfie i en sånn sammenheng da. Uansett så er det faktisk Ida sitt valg, og man står fritt til å mene hva man vil om det...Jeg syns det å ta selfie når man har blitt angrepet på gata, og hunden har blitt sparket...les overfallet på Helene Drage, er minst like snodig. Hvem tar selfie av seg selv i ambulansen?? Å tenke på at *dette må på blogg og alle andre steder i media* virker krampeaktig med tanke på at den lille hunden hennes ble angrepet...Det er virket da som at bildene av henne var det viktigste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liseheidi Skrevet 9. september 2015 #31 Del Skrevet 9. september 2015 Du syns det er rart å legge ut er bilde av ansiktet sitt fordi man har tatt abort? Hvor faen er logikken i det? Synes bare det er mange som tar bilder (akkurat i denne sammenheng, selfie) i så utrolig mange sammenhenger. Selv skjønner jeg ikke hva greia er med det. Det var ikke meningen å henge ut bloggeren. Synes som sagt bare at mange tar bilder av seg selv i de merkeligste situasjoner. Men det er selvsagt den enkeltes valg Og jeg hadde misforstått litt også, og trodde det ble tatt bilder på sykehuset. Det skal jeg ta på egen kappe, og sette meg grundigere inn i saker og ting neste gang var ikke meningen å provosere noen med innlegget mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liseheidi Skrevet 9. september 2015 #32 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Uansett så er det faktisk Ida sitt valg, og man står fritt til å mene hva man vil om det...Jeg syns det å ta selfie når man har blitt angrepet på gata, og hunden har blitt sparket...les overfallet på Helene Drage, er minst like snodig. Hvem tar selfie av seg selv i ambulansen?? Å tenke på at *dette må på blogg og alle andre steder i media* virker krampeaktig med tanke på at den lille hunden hennes ble angrepet...Det er virket da som at bildene av henne var det viktigste... Godt sagt. Og veldig veldig enig. Så klart det er opp til hver enkelt Føler jeg ordla meg litt feil. Jeg tenker vel egentlig mer generelt på fenomenet å ta bilder av seg selv i all tenkelige og utenkelige situasjoner. Situasjonen med fru Drage har jeg ikke hørt om før, men den er helt klart utrolig merkelig, etter min oppfatning. Selv er jeg aldri innom tanken på å ta bilde av meg selv i vonde og vanskelige situasjoner. Da har jeg mer enn nok med situasjonen. Men sånn er jeg, og jeg har ikke noe med hva andre gjør. Det kom ut som det gjorde fordi jeg opplever at mange er altfor ukritiske til sosiale medier, hva de deler og dokumenterer. Men det blir jo på generell basis, ikke egentlig denne bloggen. I tillegg misforstod jeg, og trodde bildet var tatt på sykehuset under aborten. Så det ble litt tullete her greia her Endret 9. september 2015 av Liseheidi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulu88 Skrevet 9. september 2015 #33 Del Skrevet 9. september 2015 Synes Ida virker som en veldig oppmerksomhetssyk og aggressiv person, spesielt i eget kommentarfelt der ingenting som ikke er hyllest blir glefset mot, det er greit å diskutere adferd på SoMe som er offentlig og tross alt lagt ut av personen selv men å diskutere hva man har hørt av venninna blir vel litt vel drøyt og useriøst. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 9. september 2015 #34 Del Skrevet 9. september 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 10. september 2015 #35 Del Skrevet 10. september 2015 Ida, kan jeg spørre om noe? Rannveig Heitmann, hvordan er ståa der for tiden, elsk eller hat? Blir så forvirret, for i det ene øyeblikket henger du henne ut på blogg og Facebook, i det andre skriver du støtteerklæringer til henne på instagram og kaller folk som sier noe negativt om henne for en forbanna fitte (jamfør diskusjonen om pasta er sunn mat eller ikke). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 10. september 2015 #36 Del Skrevet 10. september 2015 Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt og hets samt. svar - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 10. september 2015 #37 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Edit: Slettet, siden det er svar til noe som er moderert vekk. Endret 10. september 2015 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 10. september 2015 #38 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Du syns det er rart å legge ut er bilde av ansiktet sitt fordi man har tatt abort? Hvor faen er logikken i det?Folk syns det er rart, fordi selfier ofte knyttes til et oppmerksomhetsbehov rundt utseende. For dem, vil det kanskje se ut som at man da skriver et trist innlegg om abort, for så å si "se så pen jeg er!".Det har jo selvfølgelig bare med folks fordommer å gjøre. Selv ser jeg ikke noe galt i å legge ut bilder når man skriver innlegg, uansett om teksten er trist eller ikke. Hadde skjønt reaksjonen deres, om det var bilde av et dødt foster, men det er jo faktisk bare et ansikt, så det er ikke noe problem. Endret 10. september 2015 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavymetaltjejen Skrevet 13. september 2015 #39 Del Skrevet 13. september 2015 Folk syns det er rart, fordi selfier ofte knyttes til et oppmerksomhetsbehov rundt utseende. For dem, vil det kanskje se ut som at man da skriver et trist innlegg om abort, for så å si "se så pen jeg er!". Det har jo selvfølgelig bare med folks fordommer å gjøre. Selv ser jeg ikke noe galt i å legge ut bilder når man skriver innlegg, uansett om teksten er trist eller ikke. Hadde skjønt reaksjonen deres, om det var bilde av et dødt foster, men det er jo faktisk bare et ansikt, så det er ikke noe problem. Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 13. september 2015 #40 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Jeg ser at hun har tatt en del sreenshots av dette innlegget.. Folk må få gjøre hva de vil på nettet, men de må, som alle andre, også passe på litt hva de gjør og sier. Skriver man om sitt privatliv må man jo også forvente litt kritikk? Du kan ikke få bare ros når du er blogger.. Sier IKKE at det er greit å slenge med leppa, men den biten går begge veier. Innlegget er ryddet for sitat hentet fra blogg. - Pavilion, mod Endret 13. september 2015 av Pavilion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg