Gå til innhold

ida skulstad

BeverTramp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er det med den dama? Lager eb treningsblogg og legger ut innlegg med selfie fra sykehusbesøket for abort??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, føkk hu og sånt, som går gjennom en kjip abort, og trenger utløp for følelsene sine! Er du sånn i virkeligheten også, eller blir du sånn når du sitter trygt bak en skjerm?

Endret av Yme
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, føkk hu og sånt, som går gjennom en kjip abort, og trenger utløp for følelsene sine! Er du sånn i virkeligheten også, eller blir du sånn når du sitter trygt bak en skjerm?

Jeg reagerer i virkeligheten når mennesker tar abortselfie og kjøper bloggshout til å spre budskapet ja.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer i virkeligheten når mennesker tar abortselfie og kjøper bloggshout til å spre budskapet ja.

Okei, jeg ser poenget ditt. Da tar jeg det tilbake, og beklager innlegget mitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke helt hvordan hun er skrudd sammen.

Jeg har prøvd å diskutere med henne et par ganger, men det er helt umulig. Hun går til angrep på absolutt alt og alle. Til og med når man kommer med fakta om noe, så tenner hun på alle pluggene.

Dessverre finner jeg ikke den gamle bloggen hennes. :P

Måtte bare finne frem en helt latterlig forum-tråd: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/ned-i-vekt-og-bli-der-med-lite-mat.30909

Malicyrus er henne. Kos deg :laugh:

Endret av lisamari
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blogger som skriver om kroppen og helsen sin? Som også skriver om en abort?

Er det så rart da? Livmoren er jo strengt tatt en del av kroppen  :vetikke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver på forumet at hun har ingen sykdommer? Men har ikke hun ME?

Tråden er litt gammel, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er litt gammel, da.

Den er fra august 2014, det må være lenger enn det siden ho gikk ut med at ho har ME?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fordi man har en sykdom må man skrive det på profilen sin overalt? Lite å gjøre skjønner jeg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, føkk hu og sånt, som går gjennom en kjip abort, og trenger utløp for følelsene sine! Er du sånn i virkeligheten også, eller blir du sånn når du sitter trygt bak en skjerm?

Yngve, du må legge meg til på facebook igjen da! 

IDa ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yngve, du må legge meg til på facebook igjen da! 

IDa ;)

Hvorfor er du borte fra facebooken min? Har du sletta profilen din igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, hun er jo helt utrolig. Klarer å provosere mange, men når folk går imot henne, sletter hu bloggen for å lage ny :fnise:

Redigert; ser ut som om hu gjør det med facebookprofilen sin også..

PS; hun ønsker seg en kjæreste som er ærlig og grei, uten svin på skogen. Hun er bifil så kjønn spiller ikke rolle :)

Endret av Gia_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha hu der altså! Ikke helt god! fyrer seg opp! Sett henne kommentere stygt på mange blogger, Rannveig har fått gjennomgå. For ikke å snakke om hvordan hun skriver til folk i kommentarfeltene på facebook. Hun er en mobber, det er sikkert og visst.

For det der innlegget var jo ikke rettet mot RH i det hele tatt :P Denne Ida bruker jo alle muligheter hun har for å henge ut andre personer og bloggere.

Endret av Bootybuilder
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...