Gå til innhold

Heve kjøp av bærbarpc?

Tuddelidu

Anbefalte innlegg

Gjest Dalwhinnie
Men, hver gang jeg har sagt det var noe feil, så har de bare kommet og byttet deler, uten å sjekke om det faktisk var noen feil på de gamle, så de gjør jo egentlig bare som jeg sier :sjarmor:

Dette er 3. gangen samme feil oppstår, så da har jeg vel rett på ny da?

Ja, det spiller ingen rolle om de har prøvd å reparere delen eller byttet den. Det er antall opprettingsforsøk for en og samme feil som telles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men du må stå på selv... Krev ny og si at dersom det ikke skjer og at de vil reparere så si at du vil undersøke med forbrukerrådet først og henvis til forbrukerkjøpsloven der det stå at du har krav på ny. Dersom de ikke vil gi deg det så si at da kommer du til å gå videre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅååååååååååååååååååÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Haterhaterhaterhaterhater dell :evil:

De har veldig lyst til å bytte harddisken min eller gi meg en ny windows... Men å få en ny? Nei, det skal de bruke flere dager på å bestemme... Jeg vil ha ny pc NÅ!! :kjempesinna::frustrert::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte de virkelig ha dager på å bestemme det... Det kan de jo gjøre på minuttet og det er det. Da jeg jobbet med hvitevarer gjorde våre leverandører det dersom det var litt drøye saker eller opplagte bytter etter kjøpsloven.

de kan uansett nå ikke bruke mer enn 7 dager på å bestemme det edersom de ikke tilbyr deg et låneprodukt.

Tror jeg ville ringt igjen og krevd svar med det samme. Snakke med sjefen eller reklamasjonsavdeling/serviceavdeling.

Skjønner du er frustrert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta kontakt med forbrukerrådet i morgen. Evt. pappas advokat... :sjarmor:

Men joda, de måtte ha noen dager på det... Og leverandør (måtte til slutt ta kontakt med dem, for da jeg ringte teknisk support sa de jeg måtte ringe kundeservice, og kundeservice sa jeg måtte ringe teknisk support... :evil: ) kunne ikke så mye om kjøpslover å slikt, så det kunne han ikke svare på :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig for ille når det skal være enklere å kaste pc'en ut vinduet enn å vente på å få en ny...! (har completecare-garanti)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg avsporer og snikksnakker med vitende og vilje her, men jeg kunne bare ikke dy meg!

... men usa fungerer fremdeles ikke. ...

Noen tyrkleifer er bedre enn andre. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...