Gå til innhold

Hjelp meg å innrede en hytteleilighet på fjellet!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Interiøria

Jeg har fått et drømmeoppdrag - jeg skal innrede en leilighet på 180 m2! Den inneholder en diger stue, kjøkken, stor hall samt tre soverom med hver sitt bad. Det er ikke panel på veggene, så de må males. Det er spesielt rommene jeg sliter litt med, jeg har lyst til at hvert rom skal ha sin spesielle farge/ sitt spesielle tema. Og hvordan skal det tilhørende badet da være - i samme farge eller bryte helt? Hvilke ting må være på plass for at det skal blir skikkelig "hyttete" og koselig, og hvike farger evt lasur bør jeg satse på? Noen som har noen gode tips? Gjerne også sånne småting som at jeg må ha en kurv ved inngangsdøren med sånne go'tøfler i - den slags ideer tar jeg imot med glede!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hytte for meg må inneholde noe gammelt. All innredningen behøver ikke å være gammelt, men noen innslag, om ikke annet enn en tine el.l.

Hvis du ønsker en veldig "hytte" følelse, bør du jo kanskje holde deg til jordfarver?

En annen ting er jo muligheter for å tenne lys i alle kriker og kroker, så kanskje det er noe som kan fungere i noen av rommene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...