Gå til innhold

Noen som skal til Jordbærmusfest hos Aune Sand?

DeLorean

Anbefalte innlegg

Jeg har nemlig kjøpt boka. Kunne ikke la være. Med så mange artige metaforer kan jeg få mye glede av denne i tida fremover ;)

Aune Sand, hva skal man si?

Synd det er i Kongsvinger. Bor tre timer unna. Ellers hadde jeg dratt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke. Den ble gitt ut i dag. Håper jeg får den snart. Har syntes hun har vært litt all over the place, men hun har en veldig flott kropp. Kan ikke nekte for det nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Jeg klarer ikke å mislike Aune Sand, han er så eksentrisk at det nesten er på grensa, men det virker ekte og ikke påtatt. Skal ikke på festen forresten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dratt med glede om jeg hadde mulighet og var i nærheten. Hadde sikkert vært hysterisk morsomt. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kongsvinger Festning visstnok, 29. august. Aune Sand er helt klart en original. Og ikke alle liker ham. Jeg tror det er en god del ironi og sarkasme hos den fyren der, det er derfor jeg liker ham så godt. Tror uansett det blir en jævla morsom fest. Rumpedaskekonkurranse og greier, hva nå enn det innebærer.

Her er et utdrag fra romanen:

Rumpeballene hennes er så myke mot lårene mine, og langt opp i oliventreet blir prinsen min kronet i hennes orgasme.
Det rister i hele grunn fjellet, sommeren er endelig her.
I mange netter dundret vi løs, vi badet i hverandres elskov

Man må jo bare elske det her ;)

Endret av DeLorean
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke om jeg hadde fått 10 millioner... :kvalm:

Tror jeg hadde gått hadde jeg fått 10 mill ass! 10 mill for å være på en klein fest, hadde holdt ut jeg! ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...