Gå til innhold

Desperat etter å ha stor nok penis?

Gjest makar

Anbefalte innlegg

Ja :) Jeg kan bruke et eksempel som mann. Om valget mitt er en dame som er så og si flatbrystet som en mann men hun er fantastisk vakker og en dame som ikke ser ut men har store bryster så går valget mitt på det første uten å bruke et sekund på å tenke :) Det er ikke personen sin kropp som gjør at man blir seksuelt tiltrukket av dem, det er utseende :)

Absolutt ikke enig! ( selv om mine preferanser ikke går på bryster)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Forskjellen på vaginaer er jo ikke det samme som med peniser. Jeg står på det samme som jeg sa

Man kan sammenligne for vid vagina mot en for liten penis. Dette kommer på nytelse og seksualitet. Man kan sammenligne hva man liker rent utseendemessig: store/små bryster eller muskuløs/ikke muskuløs. Det hjelper ikke om man vet hva man gjør med penisen sin om kvinnen ikke kjenner hans penis.

Anonymous poster hash: ee8a7...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Absolutt ikke enig! ( selv om mine preferanser ikke går på bryster)

Så du vil heller ha ei stygg dame med store bryster enn ei med små bryster men som er smellvakker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Man kan sammenligne for vid vagina mot en for liten penis. Dette kommer på nytelse og seksualitet. Man kan sammenligne hva man liker rent utseendemessig: store/små bryster eller muskuløs/ikke muskuløs. Det hjelper ikke om man vet hva man gjør med penisen sin om kvinnen ikke kjenner hans penis.

Ikke kjenner? Det gjør man jo uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke kjenner? Det gjør man jo uansett

Ikke om penisen er for liten nei. Man får ikke nytelse av det. Blir som å ha sex med en q-tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Ikke om penisen er for liten nei. Man får ikke nytelse av det. Blir som å ha sex med en q-tips.

Slike diskusjoner blir så dumme, de aller fleste kvinnfolk gir fullstending f i om mannen har en stor kuk så bra for dere som syns det. Da får dere fortsette slik, heldigvis så er ikke alle slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Slike diskusjoner blir så dumme, de aller fleste kvinnfolk gir fullstending f i om mannen har en stor kuk så bra for dere som syns det. Da får dere fortsette slik, heldigvis så er ikke alle slik...

Du tålte visst ikke å høre sannheten nei. Ingen vil ha sex med q-tipser. Jobb med ditt eget selvbilde om du har liten penis. Det finnes sikkert noen som digger det og som er veldig trange.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Du tålte visst ikke å høre sannheten nei. Ingen vil ha sex med q-tipser. Jobb med ditt eget selvbilde om du har liten penis. Det finnes sikkert noen som digger det og som er veldig trange.

Det er helt tåpelig å diskutere med slike som deg :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, fysj! Tenk å start en tråd på et diskusjonsforum. At det går an. 

Anonymous poster hash: 051b9...1bf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er helt tåpelig å diskutere med slike som deg :P

Likewise. Kvinner liker ikke mikropeniser. Det hjelper ikke å vite hvordan man bruker den om den er så liten at den ikke kjennes. Deal with it.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Likewise. Kvinner liker ikke mikropeniser. Det hjelper ikke å vite hvordan man bruker den om den er så liten at den ikke kjennes. Deal with it.

Det er ikke noe å deale med, jeg vet at de fleste kvinner gir fullstendig f i slik så bare fortsett å tro du :)

Hva om vi starter en tråd og spør om menn liker kvinner med trang vagina? Da hadde dere nok ikke vært slik som dere er her...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke noe å deale med, jeg vet at de fleste kvinner gir fullstendig f i slik så bare fortsett å tro du :)

Hva om vi starter en tråd og spør om menn liker kvinner med trang vagina? Da hadde dere nok ikke vært slik som dere er her...

Hvordan kan du vite at de fleste kvinner ikke bryr seg om en penis er for liten for dem? Jeg har ikke sagt at det kun er store peniser som gjelder men litt over gjennomsnittlig tykk penis. Jeg liker dem ikke for store. At størrelsen ikke teller er løgn man forteller til de som ikke er så heldige med penisen sin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo mange kvinner som liker store peniser. Tror du virkelig noe annet?

Anonymous poster hash: 7a893...d92

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke helt sant. Om penisen er for liten kan det være vanskelig å nyte sexen. Det samme gjelder for stor. Hva som er for stort varierer, men man kan jo si at alt under 11 cm er lite. Det som også teller er tykkelsen. Jeg vil heller ha 13 cm og tykk enn 18 cm og tynn.

Hva baserer du det tallet på? At 11 cm er for lite.

Da må jeg si at mange menn og kvinner er rammet. Tar gjerne imot link om at 11 er for lite

Anonymous poster hash: 6ca3d...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg ser ikke noe poeng i å diskutere dette da vi begge 2 har helt ulike meninger om hva som er riktig så det er nok ingen poeng i å fortsette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva baserer du det tallet på? At 11 cm er for lite.

Da må jeg si at mange menn og kvinner er rammet. Tar gjerne imot link om at 11 er for lite

11 cm og under er veldig lite ja. Dette er min personlige mening. Jeg tror nok at minstekravet til kvinner ligger rundt 9-11 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nå lurer jeg på hvordan dere sorterer mennene deres.

Du treffer en fyr. Forelsket. Dere avtaler en date. Hvor lang er den?hvor tykk? Er det tema?ellercer det masse prøveligg rundt omkring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

11 cm og under er veldig lite ja. Dette er min personlige mening. Jeg tror nok at minstekravet til kvinner ligger rundt 9-11 cm.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser ikke noe poeng i å diskutere dette da vi begge 2 har helt ulike meninger om hva som er riktig så det er nok ingen poeng i å fortsette :)

Men håper likevel at du ikke går rundt å trur at en liten penis ikke vil ha noe å si for et vellykket sexliv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

:skratte:

LOL. Du har altså størrelse 9-11 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...