Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle snakker netto året men det gir ikke en korrekt timelønn. Hva er din timelønn å hva anses du som bra?

Har 185,- timen i butikkbetjent, anser det relativt bra lønn som butikk betjent. 

Anonymous poster hash: 7797c...558
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle snakker netto året men det gir ikke en korrekt timelønn. Hva er din timelønn å hva anses du som bra?

Har 185,- timen i butikkbetjent, anser det relativt bra lønn som butikk betjent.

Hvem er de alle som snakker netto i året? Det vanlige når man skal sammenligne lønn er å prate om hva man har brutto pr år. Da får man jo med alle tillegg osv. I jobben min f.eks utgjør tillegg ut over timelønna en stor del av lønna.

Anonymous poster hash: 5e1d3...d8e

• Liker 3
Skrevet

Det er mannens ansvar å tjene timelønn her i huset, vi kvinner funker best på kjøkkenet. :)

• Liker 1
Skrevet

Det er mannens ansvar å tjene timelønn her i huset, vi kvinner funker best på kjøkkenet. :)

Du er morsom du, nå lo jeg godt. 😂😂😂

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde usle 135 kr timen etter 3 år i samme firma. Startet på 115 i timen. Begge deler er det jeg vil kalle latterlig betalt. Fikk ca 17000 i mnd etter skatt

Gjest Ingaborga
Skrevet

Har 126,?? kr i timen, som under 18 år med sommerjobb i kommunen. De andre jeg kjenner med jobb(også under 18) har 109 kr og 115 kr i timen.

Skrevet

Hadde 180 kr/t som kontorassistent i sommer. Nå har jeg begynt i fast jobb og tjener 257 kr/t :)

AnonymBruker
Skrevet

263 kr timen, brutto

Anonymous poster hash: ab596...ff1
Skrevet

Jeg jobber som kontraktsingeniør, og har kr. 508,- i timen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber ufaglært, deltid, med planter, salg og service. Tjener 155 i timen og har masse tillegg, synes det er helt innafor iallefall. Er 25 år.

Anonymous poster hash: e16bf...7c9
Skrevet

Jeg har 155 kroner i timen, ingen tillegg i butikk, syns det er dårlig betalt. Hadde jeg vært i dagligvarebutikk fortsatt hadde jeg hatt 184 pluss UB-tillegg, men siden jeg er utrolig fornøyd med jobben min ellers holder jeg ut med dårlig lønn. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber som kontraktsingeniør, og har kr. 508,- i timen.

STEIKE FAEN! Litt av en timebetaling gitt! 

Ikke slemt ment, men tross for 508,- timen har du lån? evt hva er ditt budsjett? 

AnonymBruker
Skrevet

STEIKE FAEN! Litt av en timebetaling gitt! 

Ikke slemt ment, men tross for 508,- timen har du lån? evt hva er ditt budsjett? 

Det er jo ikke helt uvanlig da. Jeg er lektor og får 450 kr i timen på vgs.

Anonymous poster hash: a3a51...d8f

Skrevet

217 kr timen. Jobber innen helse med en fagskoleutdannelse i tillegg.  Kvelds og helgetillegg er selvfølgelig utenom. 

AnonymBruker
Skrevet

Oi, er det vanlig timelønn for lektor? Har du jobbet der lenge?

Anonymous poster hash: 92648...eb5

AnonymBruker
Skrevet

1800,- i timen.

Er advokat med privat praksis.

Jeg fører selvsagt timer selv, ihh til tidsbruk. Alt går på faktura.

En vanlig arbeidsdag gir da 14400,- brutto. Eller 288000,- i mnd, om du vil.

Anonymous poster hash: 8d992...190
AnonymBruker
Skrevet

Har 126,?? kr i timen, som under 18 år med sommerjobb i kommunen. De andre jeg kjenner med jobb(også under 18) har 109 kr og 115 kr i timen.

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 015c8...fa1

Gjest Ingaborga
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 015c8...fa1

17

AnonymBruker
Skrevet

Det høres enten ut som om du jobber på en dyr privatskole, eller at du ikke akkurat underviser i matematikk eller økonomi. Høres i alle fall ikke ut som vanlig lektortariff.

Anonymous poster hash: 4215b...73f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...