AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #21 Skrevet 4. august 2015 Hva slags bevis er gode nok bevis? At f.eks frimurerordenen da, driver med Kabbala, voksne suksessrike menn som bare gjør det for å bli bedre mennesker? Det er jo grunn nok til å grave dypere bare det syns jeg.. Anonymous poster hash: 43525...1de
Sir Winston Skrevet 4. august 2015 #22 Skrevet 4. august 2015 Hva slags bevis er gode nok bevis? At f.eks frimurerordenen da, driver med Kabbala, voksne suksessrike menn som bare gjør det for å bli bedre mennesker? Det er jo grunn nok til å grave dypere bare det syns jeg..Anonymous poster hash: 43525...1de Du kan jo svare selv: Hva er ditt kriterium, hva skal til for at du lar deg 100% overbevise om at en eller annen konspirasjonteori er sann? Og, samme spørsmål reversert: Hva skal til for å overbevise deg om at en konspirasjonsteori er det rene sprøyt?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #23 Skrevet 4. august 2015 Jeg trodde ikke på det i det hele tatt, når jeg først begynte å høre om det. Og i lang tid har jeg bare hørt bruddstykker her og der uten å forstå hva sammenhengen er, og hva som isf er poenget med det. Har og tenkt at jeg bare har prøvd å lete etter en sammenheng noen ganger, fordi vi er skapt på den måten. Men når 3 eller flere hendelser og personer osv kan sammenkobles på en eller annen måte da er det for meg bevis nok til å hvertfall utforske videre. En annen ting jeg legger til grunn for å begynne å tro at det kan stemme er Global oppvarming saken. Nå skal man faktisk få miljøvennlige soner i Oslo by og... Om ikke det har skjedd? Det er jo totalt ubrukelig. De som reiser rundt å holder foredrag om det og snakker om hvor alvorlig det er forurenser jo mer enn jeg vil gjøre på et helt liv bare ved å sette seg på en flytur...Anonymous poster hash: 43525...1de
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #24 Skrevet 4. august 2015 Å tenke at vi kan forhindre global oppvarming på den måten er jo latterlig. Anonymous poster hash: 43525...1de
Mann 42 Skrevet 4. august 2015 #25 Skrevet 4. august 2015 Så sent som på 1970-tallet hadde man i partier sånn som rødt, og til dels SV, diskusjoner om den væpnede revolusjonen. Man diskuterte i ramme alvor, også fordi mange av de mest rabiate sosialister og kommunister var barn av "kapitalist-svin", om den enkelt ville være i stand til å drepe sin egen familie, når revolusjonen kom. Smakfullt! Men "så sent som på 70-tallet" er snart 50 år siden, og i mellomtida har vi jo fått demonstrert så ettertrykkelig både AT kommunismen ikke fungerer i praksis, og også HVORDAN den ikke fungerer i praksis. Så det er nok ikke mange av de røde som vil ha væpna revolusjon lenger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå