Gå til innhold

Den kommunistiske revolusjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags bevis er gode nok bevis? At f.eks frimurerordenen da, driver med Kabbala, voksne suksessrike menn som bare gjør det for å bli bedre mennesker? Det er jo grunn nok til å grave dypere bare det syns jeg..

Anonymous poster hash: 43525...1de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags bevis er gode nok bevis? At f.eks frimurerordenen da, driver med Kabbala, voksne suksessrike menn som bare gjør det for å bli bedre mennesker? Det er jo grunn nok til å grave dypere bare det syns jeg..

Du kan jo svare selv: Hva er ditt kriterium, hva skal til for at du lar deg 100% overbevise om at en eller annen konspirasjonteori er sann?

Og, samme spørsmål reversert: Hva skal til for å overbevise deg om at en konspirasjonsteori er det rene sprøyt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde ikke på det i det hele tatt, når jeg først begynte å høre om det. Og i lang tid har jeg bare hørt bruddstykker her og der uten å forstå hva sammenhengen er, og hva som isf er poenget med det. Har og tenkt at jeg bare har prøvd å lete etter en sammenheng noen ganger, fordi vi er skapt på den måten.

Men når 3 eller flere hendelser og personer osv kan sammenkobles på en eller annen måte da er det for meg bevis nok til å hvertfall utforske videre.

En annen ting jeg legger til grunn for å begynne å tro at det kan stemme er Global oppvarming saken. Nå skal man faktisk få miljøvennlige soner i Oslo by og... Om ikke det har skjedd? Det er jo totalt ubrukelig. De som reiser rundt å holder foredrag om det og snakker om hvor alvorlig det er forurenser jo mer enn jeg vil gjøre på et helt liv bare ved å sette seg på en flytur...

AnonymBruker
Skrevet

Å tenke at vi kan forhindre global oppvarming på den måten er jo latterlig.

Skrevet

Så sent som på 1970-tallet hadde man i partier sånn som rødt, og til dels SV, diskusjoner om den væpnede revolusjonen.

Man diskuterte i ramme alvor, også fordi mange av de mest rabiate sosialister og kommunister var barn av "kapitalist-svin", om den enkelt ville være i stand til å drepe sin egen familie, når revolusjonen kom.

Smakfullt!

Men "så sent som på 70-tallet" er snart 50 år siden, og i  mellomtida har vi jo fått demonstrert så ettertrykkelig både AT kommunismen ikke fungerer i praksis, og også HVORDAN den ikke fungerer i praksis. Så det er nok ikke mange av de røde som vil ha væpna revolusjon lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...